Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1064
Hei, jeg har 4k gold på wow og lurer på om det er ein profession eg har råd til og levle fra 1-525 med og kjøpe alt på ah eller noe rundt den pris,? Det blacksmithing eller alchemy fek. S
:-)
Gå for mining. Kan lett tjene 10k på en natt med boting.
Dessuten tviler jeg på at du har råd til å kjøre shit på AH fra 1 til 525 med 4k.
Sist endret av dead_rat6; 6. mai 2012 kl. 00:12.
Oki :-) noen bot tips? Link osv?
Mining eller skinning tar deg en kveld å skille opp
Spar goldsa i stedet, skill mining eller skinning ( helst mining ) så bruker du goldsa til JC skill, så miner du litt og Prospecter ores sitter med det nå, tjent 4k ( brukte ca 2500 på mats ) med 1500 profit

Litt off topic : Dead rat6, har du link til den bot som faktisk funker? som er gratis?
(Kan paye litt, men helst gratis)
http://www.warcraftprofessional.com/

Skal si deg hvor mye det koster og hva du må gjøre, tror jeg.
http://www.wow-professions.com/

Veldig fin side om du vil vite hva du skal lage for å skille opp mest effektivt. koster rundt 6-10k om du skal ha alt fra AH uavhengig av proffession, men kommer ann på hvilken server du spiller på.
Spar deg huepinen og kjøp litt gold.. koster ikke så fryktelig mye lenger. http://www.itemguarden.com/
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av kristian96 Vis innlegg
Oki :-) noen bot tips? Link osv?
Vis hele sitatet...
Bil ikke anbefale deg å bruke bot. blir du busta blir du bannet.
Blizzard har faktisk mekanismer for å fange opp mistenkelig handel

Med du kan bruke http://auctioneeraddon.com/ for å kunne maksimere fortjenesten din i auctionhouse.

Det dem sier om at det koster ca 10k og levle stemmer så lenge det ikke er farmingprofs (skinning herbalism og mining).
Men er ikke vanskelig å tjene penger heller. bare gjøre dailyquests og randoms så hagler pengene inn. spesielt om du er Healer eller tank
Er jo veldig vansklig og si hva det vil koste på din server, med tanke på hvordan population er på serveren, og hva Gold buyers har klart å pushe AH prisene til og bli, jeg er på Neptulon Low populated og lite folk som farmer virker det som, syntes ting koster skjorta her. var på ravencrest for ei stund siden der kosta
20x Elementium ore eller Pyrite ore omtrent 20-30g, på neptulon kan det gå heilt opp til 80 noen dager.
Sist endret av Proxer; 6. mai 2012 kl. 03:08.
Honorbuddy er vell den beste boten, har den selv og den fungere helt perfekt. Koster rundt en 200 kr
.
kjøp gull i stedet for å bote. på itemgarden koster det 135kr ca for 30k gull.
Litt OT fra det trådstarter spør om, men; Den enkleste måten, etter min mening selvfølgelig, er å starte med "JC Shuffle."
Dette går ut på å kombinere enchanting, jewelcrafting og alchemy for å maksimere profitt.

Veldig basic guide:

- Ha minst 475 enchanting, 500 jewelcrafting og 525 alchemy.
- Kjøp Obsidium Ore, Elementium Ore og Pyrite Ore fra AH. (Alternativt farme det selv, men mtp. tiden du kunne brukt på andre ting vil det i de fleste tilfeller lønne seg å kjøpe dem)
- Bruke Jewelcrafting til å prospecte Ore's for å få gems.
- Det du går etter er Inferno Rubies. Disse er uten tvil de mest lønnsomme for øyeblikket. Cut dem til Brilliant, Delicate og Bold Inferno Rubies.
- De resterende blåe gems'ene kan være så som så, på noen servere kan det lønne seg å bare selge dem på AH.
- Alle de grønne gems'ene (bortsett fra Carnelian) lager du rings og necks med.
- Disenchant disse og selg materialene du får.
- Alle Carnelian's sender du til alchemisten din, og transmuter dem til Inferno Rubies. (Husk Transmute Mastery!)
- SELG SELG SELG!

Fortjeneste vil selvfølgelig variere fra server til server. Jeg for min del får igjen ca. 15-17.000 gull fra en 4-5000 gull investering. Bruk en halvtime på det hver kveld og du vil ha mer enn nok gull etterhvert.
Sist endret av Rayes; 6. mai 2012 kl. 11:00.
Selv gjør jeg det enkelt å lager Intelelct elixir, kjøper mats direkte fra AH

PER elixir jeg får tjener jeg ca 25-30g, og for å ikke gjøre noe annet en å lage dem så har du en god forteneste om du ikke flodder markedet.

Normalt så kjøper jeg nok mats til 20 pots, av dette kommer procks som bonus gull. om jeg gidder tjener jeg meg 2.5-4k gull per gang jeg gidde å gjøre det, bruker ikke så mye gull jeg da siden jeg ikke har noe å bruke de på