Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6115
Sitat av tipot Vis innlegg
Jeg skjønner godt hva du mener, og siden det er en photo period vil den bli ferdig når den er ferdig(krystallene har fått riktig farge). Du gjør helt rett i å sjekke krystallene og ikke basere deg på tiden oppgitt av breeder. Hadde det vært en autoflower så ville den vært tidsbestemt i mye større grad. Men også med autoflowere er det viktig å ikke følge kalenderen slavisk siden det er individuelle forskjeller på planter selv innenfor en gitt strain.

Jeg hadde en super silver haze som endte opp med å stå nesten 8 mnd før den var ferdig.

Skal jeg tippe så har du 1,5-2 mnd igjen ish.
Vis hele sitatet...
Å fy faen, da hadde jeg gitt opp etter 8 mnd
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan også legge til at etter jeg bytter reservoar så synker EC selv med påfyll etter noen dager, men deretter begynner den å stige igjen.
Dette er vell pga for liten vanntank slik at næringssalter bygger seg opp?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har kappa planten da den kom litt utav kontroll (alt for stor til å håndere i teltet) og hadde fått mugg enkelte plasser. Blir å lage jævlig mye ice hash av den.