Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2065
Jeg har kommet over en eske med bromazepam 6mg med en eske med 60 stk, er disse noe noen her ikke har noe info om?

Har prøvd å søkt litt men kom ikke fram til så alt for mye.

PS: Min første trød her
Hva lurer du på?

Virkningsprofilen er ganske lik diazepam (Valium), men med ish halvparten så lang virkningstid. 6mg tilsvarer ca. 10mg diazepam.
Var min favoritt når jeg spiste forskjellige Benzo for flere år siden. Hadde da ubegrenset tilgang på Diazepam, xanax, og bromezepam.

Mellomting av de to andre benzoene.
Halveringstid som xanax, effekt lik diazepam, men sterkere og kortere halveringstid, som kan være et pluss når man har jobb og streite venner.

Går mer på kroppslig avslapning ikke så sløv i holdet som på xanax, og har kortere halveringstid enn Diazepam. Ble for det meste brukt til å kombinere med alkohol, sentralstimulerende og byliv. Eller dagen derpå.

Fint når du skal kunne fungere optimalt om kort tid igjen. Xanax ble for intens til sosiale sammenheng og diazepam henger for lenge igjen når man har jobb.
Kall det en mellom ting av disse.
Anonym bruker
"Fri Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti disse etter noen søvnløse netter i Pakistan. Etterspurte valium, men legen ga meg i stedet bromazepam. Veldig lik effekt. Men fy faen ingen benzo har gjort meg så trøtt og brekt dagen etter. Så vidt jeg klarte og holde øynene oppe dagen derpå xD.
Hadde ikke hørt mye om dem og siden jeg kom over noen så ville jeg egentlig bare vite effekt og hvor mange som er trygt/anbefalt å pakke i seg.
Dosering kommer vel helt ann på bruksområde.

6mg er vell ca tilsvarende 1mg Xanax eller 10mg Diazepam.

Halveringstiden er forskjellig på stoffene så vell som virkning.

Xanax er mer mot panikkangst, Diazepam er mer mot generell angst.
Bromezepam vil jeg kalle en blanding mellom disse to.

Dosering vil jeg være forsiktig med å go da jeg ikke er lege eller til hva slags formål det er til.

Kombineres det med alkohol/byen ville jeg IKKE tatt mer en 2mg og redusert mengde alkohol som inntas.

For nedtur på sentralstimulerende ville jeg personlig tatt 6mg


For bare kos kan 6-12mg funke.

Vil egentlig ikke anbefale noen å ta det da benzo er høyt avhengighetsskapende. Særlig om du er plaget av generell angst. For da blir man lett hektet på virkningen det gir.
Du kan miste alt og alle rundt deg fortere en du aner.
Har vært benzo fri i over 6 mnd og kom over dette og ville bare ha en koselig kveld.

Endte opp med å ta 2 stk og røyke meg en god joint i solnedgangen. Ble en fin følelse i kroppen, greit chill kveld.

Men har heldigvis ikke lyst på mer da jeg ikke er interessert i å ødelegge den fine flyten jeg er kommet i uten avhengighet.

Anbefaler heller ingen andre å starte med noe forskjellig benzo bare på gøy. Ta det fra en som lærte på den harde måten..

Meeen, så er det jo noe som sies noe sånn som det her :"alt med måte" man kan dø av vann også