Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3359
Lurer litt på hva folk mener er "riktig" dosering på kokain IV, jeg har fått tak i noe skikkelig rein cola, så hva mener dere er en god dose uten at det er for mye. Har skyti mye cola tidligere, men alltid vært veldig forsiktig med dosering, så vil gjerne vite hvor mye jeg kan ta føre det begynner bli farlig!
Sist endret av Silkeveien; 3. april 2021 kl. 16:23.
30-50mg, helst start lavt. Husk på at det er veldig dødelig å ta kokain iv
En jeg kjenner pleide å gjøre dette. Den kompulsive redoseringen gjorde at hun etter en kveld hadde stukket seg i armen 50 ganger, og det ser ikke helt bra ut skal jeg love deg. Men doseringene hun brukte var rundt 20-30mg.
Sist endret av Relevant; 3. april 2021 kl. 21:47.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Den kompulsive reduseringen.
Vis hele sitatet...
Haha. Klarer du å høres enda smartere ut? Frem med fremmedordboka
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Haha. Klarer du å høres enda smartere ut? Frem med fremmedordboka
Vis hele sitatet...
"Den" og "Redosering" klarer du.
Da gjenstår bare "Kompulsiv"
= tvangsmessig
Sitat av vindaloo Vis innlegg
"Den" og "Redosering" klarer du.
Da gjenstår bare "Kompulsiv"
= tvangsmessig
Vis hele sitatet...
Jeg vet hva det betyr, jeg bare syntes det var morsom ordbruk.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
..jeg bare syntes det var morsom ordbruk.
Vis hele sitatet...
Dr. Relevant
Er vel ingen hemmelighet at man "må" justere ofte med cola, derav kompulsiv / OCD (obsessive compulsive disorder)
Sånn er colahoder, vettu...
Er den dårlig prosent på renheten 80mg-100mg, er den prima 50mg-60mg burde gjøre susen.
Jeg tok en overdose ved 200mg en gang jeg hadde utrolig rent produkt. Så pass på.
Det avhenger utrolig av prosenten på produktet du har.

Som flere her sier er 50-100mg er fin dose.
Jeg har derimot opplevd å måtte ta opptill 3-400mg med dårligere produkter for å få funk.

Som flere her sier, det er utrolig avhengighetskapende og du ser ikke ut på injeksjonssteder etter en kveld.

Pass på å lykke til.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har to spm og håper noen kan hjelpe meg med svar. 1: Hvor lenge varer euforiske følelsen ved iv? 2: Hvis man bommer på åren og det blir en hevelse, får man da ingen virkning?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen minutter, etter 5 min tenker du mer på neste skudd enn rusen fra forrige.
Det stemmer,
Hvis vi først snakker skyting av sentralstimulerende, er det ikke muligens mer langsiktig tenkt å gå for Amfetamin?
Da ødelegger man ikke årene på langt nær like kjapt, og hvis jeg skulle sagt penger på et av stoffene ville jeg veddet på at Amfetamin er mindre skadelig ved jevnlig bruk. Med tanke på hjertet osv.

Hva synes du om Amfetamin versus Kokain, TS?
Har brukt begge deler iv, og kokain liker Jeg ikke å skyte. Rushet og ringelyden varer et minutt maks hvis man er heldig. Såer det veldig Lett å ta for mye kokain iv. Ikke sånn farlig mye men at man blir dårlig eller får noia. Pluss man får lyst på mer hele tiden men det blir liksom aldri bra nok. Amf på den Andre siden Kan man ihvertfall gå 6 timer på en justering og være fornøyd

Eneste gangen Jeg liker kokain iv er om jeg tar det sammen med amf iv. Men det er ikke en god blanding Jeg vil anbefle
▼ ... noen uker senere ... ▼
Silkeveien's Avatar
Trådstarter
14 1
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis vi først snakker skyting av sentralstimulerende, er det ikke muligens mer langsiktig tenkt å gå for Amfetamin?
Da ødelegger man ikke årene på langt nær like kjapt, og hvis jeg skulle sagt penger på et av stoffene ville jeg veddet på at Amfetamin er mindre skadelig ved jevnlig bruk. Med tanke på hjertet osv.

Hva synes du om Amfetamin versus Kokain, TS?
Vis hele sitatet...
Må først bare beklage for sent svar
joda jeg er helt enig, mye bedre og skyte speed med tanke på det du sier selvfølgelig.
Men personlig så er ikke amfetamin helt min greie, er mye jeg ikke liker med rusen, nedturen, vanskelig og sove, spise pluss ødelegger deg mye mer psykisk.
Men cola har vært en av de som jeg har vært litt svak for opp i gjennom, og får en veldig fin rolig/behagelig high på det, og ikke minst euforien.
Personlig bruker jeg cola helst for og chille hjemme med god haug på speilet, gaming og spliffs, så har litt annet forhold til det en de fleste, er også god grunn til at speed ikke er helt min vibe eller stoff overall.

Når det kommer til og skyte cola så er det ikke skudd det går i resten av dagen med det, bare noen få ganger iløpet av kvelden vedsidenav sniffingen, har selvfølgelig blitt dager her og der det har gått en del skudd en vanlig, men som regel pleier det meste av det gå i nesa.

kan også legge til at de fleste gangene jeg skøyt det før, og første gang jeg skøyt det i det heletatt (etter fler år med misbruk nasalt da) så var det cocktail med heroin, Herion er noe jeg har klart slutte med heldighvis , så tenkte litt det blir fort mer risky alene og når pluss generelt ikke noe spess tolleranse i bilde lengre.

Så ville bare høre litt hva folk mente var innafor med topp kvali uten blanding, fik masse gode svar og fikk satt en smell utifra det jeg følte var safe med tanke på hva folk anbefalte så helt topp.
før så tokk jeg bare på øyemål, la opp ca en liten vanlig cola liner og har alltid funka greit, men selfvølgelig godt og vite hva som er trygt også.

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har brukt begge deler iv, og kokain liker Jeg ikke å skyte. Rushet og ringelyden varer et minutt maks hvis man er heldig. Såer det veldig Lett å ta for mye kokain iv. Ikke sånn farlig mye men at man blir dårlig eller får noia. Pluss man får lyst på mer hele tiden men det blir liksom aldri bra nok. Amf på den Andre siden Kan man ihvertfall gå 6 timer på en justering og være fornøyd

Eneste gangen Jeg liker kokain iv er om jeg tar det sammen med amf iv. Men det er ikke en god blanding Jeg vil anbefle
Vis hele sitatet...
Har prøvd begge utallige ganger selv men personlig er kicket og rushet på kokain noe helt annet syntes jeg, er ett av rusha jeg liker best (utenom i cocktail med hest da..), men varer nermere 3-4min kanskje så kan ikke relatere til det du sier der faktisk, men folk reagerer anderledes selvfølgelig!
Sist endret av Silkeveien; 30. juli 2021 kl. 01:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Dont rush it, the high will find you��