Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3730
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke tilgang på Siberia atm, har prøvd epok freeze og blue intense, men de renner så fort. Prøvd G4 nr 9, den smaker dritt. Crushed ice er for svak. Er det ikke noe bra snus på vanlig matbutikk? Som sviiir
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dytt innpå to snus samtidig så merker du at det svir
Synes de hvite snusposense som lyft og lignende svir noe helt forjævlig mye, ofte så mye at jeg ikke klarer ha de under leppa mer enn 2-3 minutter.
Nick and Johnny Red Hot kan tidvis rive i leppa. Er så "innsnust" at jeg også sliter med å finne noe som river, men nevnt snus gjør susen. Deilig med en snus som svir litt!
The Lab 06, klassiker
Skruf super white Frozen shot synes jeg er fin, den river ganske godt i leppa, men som med all annen snus blir man herdet ette hvert.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Faen da, suuuger å være innsnust haha
Volt? svir kronisk på meg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Thunder, 46mg... sikkert ikke så mange matbutikker som har den, men Shell hadde det iallfall
Har samme problemet sjøl. I sånne perioda kjøpe æ sigaretta istedenfor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen da, suuuger å være innsnust haha
Vis hele sitatet...
Løsningen min er å ha flere typer å bytte på, en fin kombinasjon er Loop mint mania, Skruf frozen shot og Loop jalapeno lime å veksle mellom disse gjennom dagen, alle er extra strong.
Loop er også den snusen jeg har testet som renner desidert minst.
Jeg bestiller også snusen på nett, kommer i postkasse etter få dager, veldig kjekt synes jeg.
Bruk en plass som du ikke pleier å putte snusen på, da kan jeg love deg at det svir.
Snust i 12 år, og jeg foretrekker skikkelig tobakksnus, men helt ærlig er Epok No1 Ice Blue Intense en snus som svir ganske bra under leppa før man blir vant til det..
Sitat av kattefjeset Vis innlegg
The Lab 06, klassiker
Vis hele sitatet...
Wæææ! Har brukt den daglig siden ungdommen! Elsker den kommer aldri til å gi den opp! Om du ikke liker våt snus kan du kjøpe lab 07 den er tørr, jeg bruker 06 pga den er best (syntes jeg)


De som svir er jo epok osv bruk G3 volt den svir som FAEN!
Sist endret av vet_ikke_jeg; 4. februar 2021 kl. 01:28.
Evt en dråpe tabasco på snusen?
Beste er vel pause, men det er ikke lett! Snus er digg, hadde jeg hatt forhud ville jeg lagt en under der også! #toomuchinformation
Epok som du nevner er jeg blitt fan av selv, igrunn ikke helt enig med at de renner fort da, i forhold til vanlig snus. Går jeg en dag eller to uten så svir det såpass når jeg tar en epok at det prikker i munnvika.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen da, suuuger å være innsnust haha
Vis hele sitatet...
Føler deg der. Er innmari kjedelig å såvidt legge merke til snusen. Vil tolerance break funke på snus? Kunne sikkert pressa meg til deg, hadde vært jævlig men verdt det.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Føler deg der. Er innmari kjedelig å såvidt legge merke til snusen. Vil tolerance break funke på snus? Kunne sikkert pressa meg til deg, hadde vært jævlig men verdt det.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk prøvd dette for mange år siden, totalt vekkasta og pine seg gjennom det. Tok et par snus, så var alt som før igjen.

Anbefeles ikke.