Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2196
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man havner på glattcelle uten tøy på overkroppen, har politiet tøy de gir deg? I dette tilfellet lurer jeg på om det kan stemme at man får en grønn strikka militærgenser eller om glattcella er en coverstory for en utro fyr som gikk på armyshop å kjøpe genser før han kom hjem?
Fikk en gammel fleecegenser jeg. Ble plukka opp mistenkt for en narkosak jeg ikke hadde noe med. Var på fest å full av xanax å sprit. Våkna på glattcella i en fleecegenser med politimerkene på.
hehe det var i det minste et forsøk på en forklaring. Men den står vel ikke akkurat til troende?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fullt mulig at han fikk en slik genser i arresten...
Ja i arresten kan man få hva som helst ikkenoe standartøy/uniform der
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har jeg ingen erfaring med glattcelle, men jeg ville ikke blitt overraska om de bare deler ut noe som har liggi en stund i hittegodsen, og dermed hva som helst.
Anonym bruker
"Lysten Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk sko, bukse og genser av politiet etter en natt på glattcelle hvor jeg ble pågripet uten klær.
Tenker du på komagenseren? Den grove ull genseren fra forsvaret, ins vel et par tusen av de på lager i Norge så at politiet har det ser jeg som fullt mulig. Har tre selv, ike fått av politiet da, men kjøpt for en hundrelapp