Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 694
Hei. Jeg lurer på en ting ang thc rester i kjele. Jeg kokte marihuana i en crok pot. For en god stund siden. Har vasket den etter bruk og igjen nå før jeg skal bruke den igjen. Men lurer da på om det forsatt er rester igjen av thc.
Sitat av Serina Vis innlegg
Hei. Jeg lurer på en ting ang thc rester i kjele. Jeg kokte marihuana i en crok pot. For en god stund siden. Har vasket den etter bruk og igjen nå før jeg skal bruke den igjen. Men lurer da på om det forsatt er rester igjen av thc.
Vis hele sitatet...
Så lenge du har vasket kjelen trenger du ikke være bekymret.
Trådstarter
2 0
Det var godt å høre. Jeg skal ta prøve om noen dager også så tenkte litt på det. Og det lukta ikke noe av det før jeg vaska med koke vann andre gangen
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal ta prøve om noen dager? Av gryta eller av deg?
Ikke nok til å bli fjern av men fornuftig å være obs mtp prøvene du skal ta. Det er sikkert ikke noe spor men jeg tror ikke jeg hadde turt det kanskje med mindre gryta har vært masse vanlig brukt etter du brukte den til hasj.