Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201732
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvordan stats hadde den?

Hørte at noen solgte ca 4mill ing gold for over 100 dollar, så kan tenkes du har en god deal der.

Er det noen som tjener cash på spillet?
Vis hele sitatet...
Andariel's Visage, droppet med mye dex, attack speed og crit chance.
noen som har noe tips til hvordam man kan tjene gull? har jo ikke råd til utstyr engang.
Sitat av Rayes Vis innlegg
Andariel's Visage, droppet med mye dex, attack speed og crit chance.
Vis hele sitatet...
Andy face ja! Kult. Bra item til bowzon i d2 det.
Sitat av 46312724 Vis innlegg
noen som har noe tips til hvordam man kan tjene gull? har jo ikke råd til utstyr engang.
Vis hele sitatet...
må bare farme da
litt usikker selv på om det er mest lønnsomt å gå gold find eller magic find(å selge ting man finner) ?

men begge to fungerer ganske greit om man har noen timer å drepe


folk som whiner så sykt på downtime kan bare legge seg, har vert borti en del errors selv, men har fortsatt 170 timer spilt ca så er ikke så ille som folk skal ha det til.

digger d3 jeg skal ta tipset til folka her å farme litt goblins med mf gear, wish me luck!
Sitat av skepsis Vis innlegg
litt usikker selv på om det er mest lønnsomt å gå gold find eller magic find(å selge ting man finner) ?
Vis hele sitatet...
Uten at jeg har noen tall til å støtte teorien min: GF gir deg en "lav" men stødig income. Mens MF kan plutselig gi deg noe som selger for 1m, raskere enn det tar å samle opp 1m med bare GF. Det beste er selvfølgelig en stødig blanding av de to.
hvordan vet man hva er item er vært da?
Sitat av 46312724 Vis innlegg
hvordan vet man hva er item er vært da?
Vis hele sitatet...
Jeg antar, følge med på auksjon, følge med på hva stats som er mest verdt. Se på din egen build, hva er det du mest trenger? Det er det folk mest trenger ..

Ellers er det jobb som teller .... som med diablo 2 og hell mephisto farming, eller jakte på den ene itemen som de rike vil ha og deretter selge den til dem.
Vil bare dele denne med dere! http://www.youtube.com/watch?v=WWftrtS3KO4
Bruk den mens dere kan, blir sikkert fiksa snart.

Her er etter ca 15 min på normal.
noen steder de selger det for BILLIGERE enn 399?
Sitat av imtheman Vis innlegg
noen steder de selger det for BILLIGERE enn 399?
Vis hele sitatet...
http://www.spillsjappa.no/diablo-3-f...g-mac?___SID=U
Noen som har en guest pass de kan dele? Kjøptet spillet online, og fikk dessverre ikke med. Dama har lyst til å teste det ut, men hun vil ikke betale før hun finner ut om det er for henne eller ikke, og hun vil ikke lage character på min konto i tilfelle hun vil kjøpe da hun må begynne på nytt :-)

Kan gi inferno waypoints til gjengjeld, har alle fram til siste questen i act 4 inf. Kan også hjelpe til med bosskill på alle bosser utenom inf diablo. (Har en 125k dps DH)
Sist endret av danielsk; 8. juni 2012 kl. 23:07.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Sitat av danielsk Vis innlegg
Noen som har en guest pass de kan dele? Kjøptet spillet online, og fikk dessverre ikke med. Dama har lyst til å teste det ut, men hun vil ikke betale før hun finner ut om det er for henne eller ikke, og hun vil ikke lage character på min konto i tilfelle hun vil kjøpe da hun må begynne på nytt :-)

Kan gi inferno waypoints til gjengjeld, har alle fram til siste questen i act 4 inf. Kan også hjelpe til med bosskill på alle bosser utenom inf diablo. (Har en 125k dps DH)
Vis hele sitatet...
Har et guest-pass til overs, sender koden på pm når jeg har kommet meg hjem om ca. en times tid, trenger ikke waypoints btw.
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Har et guest-pass til overs, sender koden på pm når jeg har kommet meg hjem om ca. en times tid, trenger ikke waypoints btw.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!
Har ikke hatt så mye tid til overs i det siste, men koser meg atm på act 4 inferno. Gruer meg egentlig til jeg er ferdig med alt, men gjetter at jeg ikke kommer til å slutte å spille på en god stund enda.
Ai ai ai, spelte litt inatt og fikk meg en mild go overraskelse! Gikk mitt vanlige easy butcher run med 5stacks of valor og den her droppa http://i47.tinypic.com/2h717cy.png
Trenger vel egentli ikkje sei at eg vart litt vel glad då nei! Nokon som har ein ide over kva den kan være verdt?
mye, ser at samme gear med dårligere stats går for over 20m på ah
Skulle blitt kvitt endel barb gear, 55/56 dw og lvl60 rare gloves,boots,chest,bracers,legs,head,belt,amulet og shoulders.
Kosta rundt 260k, kan få hele pakka for 200k hvis du kjøper alt

Fettfjes#2730

Lvler en dh på 39 nå forøvrig, hvis noen er ladd for litt grping
Inferno Belial som Demon Hunter gir jeg snart opp as. Hva slags DPS hadde folk som har klart det? Ligger på 68k med sharpshooter nå. Den faller vel ned til rundt 35k som minimum dmg. Blir one-shotta av alt (selfølgelig).

Prøvde i 2 timer i går og kom meg ikke til fase 3.
Jeg har 97k med sharpshooter, og jeg sliter selv med den.
Hvis folk står fast et sted kan jeg anbefale dere å ta en titt på Youtube for tips og triks. Det hjalp i hvertfall mye for meg med min monk i inferno.
Jeg tok Butcher Inferno solo som Demon Hunter med kun 42k dmg med sharpshooter. It's all about tactics.
Sitat av Rayes Vis innlegg
Jeg tok Butcher Inferno solo som Demon Hunter med kun 42k dmg med sharpshooter. It's all about tactics.
Vis hele sitatet...
Hvem snakker om Butcher?

Anyway, tok endelig Belial nå. EKSTREMT deilig følelse etter så uendlig mange forsøk.
Sitat av Source Vis innlegg
Hvem snakker om Butcher?

Anyway, tok endelig Belial nå. EKSTREMT deilig følelse etter så uendlig mange forsøk.
Vis hele sitatet...
Wops, typo. Anyways, hadde lite problemer på Belial. Azmodan derimot er en annen historie.
Såpekoker av rang
Sitat av rustibus Vis innlegg
mye, ser at samme gear med dårligere stats går for over 20m på ah
Vis hele sitatet...
Du ser de går for dette, eller ser du at de listes for dette?
Sitat av Source Vis innlegg
Hvem snakker om Butcher?

Anyway, tok endelig Belial nå. EKSTREMT deilig følelse etter så uendlig mange forsøk.
Vis hele sitatet...
Spike Trap med long fuse er fasiten på Belial. Om du klarer å stå i en krok mot slutten, slik at den siste serpenten som kommer på andre siden ikke ser deg, kan du stå stille og vente på follower/cooldowns/discipline/sharpshooter. Legg 3 traps der Belial kommer til å lande mens du har 100% crit, og drep den siste serpenten. Løp så rundt til Belial har charget 2-3 ganger og så stiller du deg slik at templaren tar de "bølgene" som kommer ut mens du nuker. Belial MÅ nesten ned før resten av serpentene begynner å kommer, for da blir det plutselig kaotisk.

I P3 må du prøve å unngå å bruke smoke screen når hele banen fylles med kometer. Om du blir usynlig der så blir det plutselig veldig mange flere! I tillegg lønner det seg å være relativt nærme en av toppene på venstre/høyre side, siden breath-angrepet hans starter litt etter det éne hjørnet og treffer det andre.
Sist endret av Dyret; 12. juni 2012 kl. 12:12.
Skjønner virkelig ikke åssen folk kommer gjennom inferno med barb, er så squishy at det er flaut, noen som har noen generelle tips?
Sliter selv på act 2 med barbarian. 9.8k armor, rundt 500 av hver resist og 7.2k dps og 41k hp. Noen tips på hva eg skal gjera?
dere trenger nok bare mere resistance, nå har ikke jeg noe barb men monken min har 1200 av hver res nå, 1700 med barb boost. sliter fortsatt litt på act 3 dog :P

har man litt flaks kommer man inn i en gruppe med no syke dps folk så går det ganske greit fremmover
Superlurker
merulz's Avatar
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Sliter selv på act 2 med barbarian. 9.8k armor, rundt 500 av hver resist og 7.2k dps og 41k hp. Noen tips på hva eg skal gjera?
Vis hele sitatet...
Jeg klarte meg "fint" opp til Belial med dårligere stats enn det der (men 12k dmg). Du må legge om spillestilen totalt fra Hell, du må prøve ditt beste å holde fienden unna deg.

Du må også vurdere hvilken skills du har fremme, drit i valor buffen og bytt mellom diverse builds for champion packs. Alltid ha masse defensive skills og ikke vær redd for å løpe tilbake som en liten jente mens du hyler i frykt. (Visse mobpacks kan du også bare drite i)

Selv kjører jeg Frenzy (Sidearm), Furious Charge (Dreadnaught), WotB (Insanity), Revenge (Provocation), Ignore Pain (Mob Rule/Iron Hide), War Cry (Impunity)
Superstition, Tough as Nails, Nerves of Steel
Noen som vet hvor mye denne er verdt? Items med dårligere stats ligger på 7 mill mens de med litt bedre stats ligger på 20 mill...

http://upit.no/bilder/cfESp.png
Sist endret av Jennymas; 13. juni 2012 kl. 17:50.
Ville ventet på RMAH. Tipper du får en god del for den.
Noen som spiller wizard her som har lyst til å poste stats? Trenger noen å samenligne med da jeg ikke har peiling på hva som er bra stats for wizards :P

Selv har jeg nå 25k hp, 32k dps (41k buffed) å rundt 260 resistance.

EDIT: Nettopp tatt Belial.
Sist endret av Badapple; 13. juni 2012 kl. 18:36.
Sitat av Source Vis innlegg
Inferno Belial som Demon Hunter gir jeg snart opp as. Hva slags DPS hadde folk som har klart det? Ligger på 68k med sharpshooter nå. Den faller vel ned til rundt 35k som minimum dmg. Blir one-shotta av alt (selfølgelig).

Prøvde i 2 timer i går og kom meg ikke til fase 3.
Vis hele sitatet...
Bruker du follower? Hadde suksess med å bruke enchantress eller templar på fighten før jeg fikk gear nok til å nuke alt ned. Hjelper mye å få stuns på nagaene / templar som tar agro.
Irriterer meg grønn over folk som spiller public, men driter i medspillere. Singleplayer er der for en grunn.
Sitat av M3talll Vis innlegg
Irriterer meg grønn over folk som spiller public, men driter i medspillere. Singleplayer er der for en grunn.
Vis hele sitatet...
velkommen til internett. Dette skjer i alle spill med publicgames.
For et spill. Tror aldri jeg har spilt noe som frustrerer meg like mye men fortsetter å spille.
Noen som spiller aktivt hardcore? Leter etter likesinnede hardcore spillere som kunne tenke seg og teame opp en gang i blant. Battletaggen min er aaltofar#2338 for de som vil adde meg og muligens spille litt sammen
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Nå har jeg ikke lest alle 45 sidene, men lurer på om det er mange av dere som spiller på hardcore? Selv synes jeg det er kjipt med singleplayer grunnet bots, RMAH etc, og foretrekker derfor HC. Samt at man må sitte on the edge of the seat 100% av tiden, og det skjer ofte at jeg hyler som en liten jente.

Heffalompen#2984 hvis noen vil spille hardcore, jeg er mot slutten av act2 normal, jobb og kjæreste gjør at det ikke blir altfor mye gaming. (Kan legge til at det er uaktuelt å spille hc multiplayer før neste patch kommer)
Sitat av Source Vis innlegg
Inferno Belial som Demon Hunter gir jeg snart opp as. Hva slags DPS hadde folk som har klart det? Ligger på 68k med sharpshooter nå. Den faller vel ned til rundt 35k som minimum dmg. Blir one-shotta av alt (selfølgelig).

Prøvde i 2 timer i går og kom meg ikke til fase 3.
Vis hele sitatet...
Gjorde den på WD med 31 k dps og meget lite liv (1 shot av alt). Var phase 1 som var vanskeligst for meg, p2 handler bare om å nuke ned belial før ads kommer og p3 er cakewalk, handler bare om å dodge shit. Vil tro p3 er spesielt lett på demon hunter med smoke bomb. ^^
Neutral Good
Mith's Avatar
Jeg spiller også hardcore om dagen, jeg ser ikke vitsen i å farme akt1 inferno for penger til å kjøpe gear på AH før jeg kan gå videre til akt2, så det får vente til jeg faktisk kan skaffe meg fornuftig gear selv på akt1. Det vil altså si etter 1.0.3.
Har vel spilt ca. 17 timer på en level 43-44 barbar, skal ta Belial på nightmare. Har vel 12k HP, ca. 1600 DPS og armor nok til ca. 60% dmg reduction, regner med at det holder med tanke på hvor lett jeg drepte Kølla.
Om alt går etter planen vil jeg dinge 50 i løpet av kvelden. Har i grunn ikke hatt noen problemer, de gangene jeg har død på hardcore har vært pga. bug og disconnect.
Nå er tiden for å slenge alt av bra gear ut på RMAH før prisene går ned.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Nå er tiden for å slenge alt av bra gear ut på RMAH før prisene går ned.
Vis hele sitatet...
Hva er det jeg har gått glippp av?
Patch 1.0.3 kommer snart, og gjør at det er mulig å få det aller beste gearet allerede i Act 1 inferno. I tillegg tror jeg at de som bruker mye penger på gear fort går lei spillet. Begge deler fører til lavere priser.

Og hvis du har items med attack speed bør du hvertfall selge dem, siden Blizzard har blogget om at attack speed skal bli nerfet. Men ikke skyld på meg om de ikke gjør det.
Neutral Good
Mith's Avatar
Blizz har vel sagt at det er matematikken rundt attackspeed som skal fikses, ikke utstyret som har det?
De har ikke nevnt noe spesifikt som jeg har fått med meg. Enten blir stats modifisert, eller så stacker attack speed dårligere. Uansett hva som skjer tror jeg attack speed får mindre verdi.
Hvor mye tror dere jeg får for chesten min på RMAH? Folk selger lignende for 250€ men tror neppe noen er dumme nok til å kjøpe noe for den prisen...

352 Armor
67+ Strength
138+ Vitality
+45 Physical Resistance
+56 Resistance to All Elements
1. (34+ Vitality socket)
2. (34+ Vitality socket)
Neutral Good
Mith's Avatar
Priser på AH syns jeg bør tas i en egen tråd, hvis man i det hele tatt skal ha en diskusjon rundt det her. Hukser det ble veldig mye slike synsebaserte spørsmål uten noen interesse for andre enn den som stiller spørsmålet når wow var kult.

Uansett, siden du spør, legg den ut for 250euro du og sjekk om den selger det er ingen fasit på dette.
Noen som har lyst til å hjelpe meg på Act 2? Sliter på sånne flyve mobs, klin umulig selvom jeg har gear til det!
Elr farme Butcher!
Sist endret av Bruflat; 15. juni 2012 kl. 19:14.
Noen her som er med på og lage en ny char og lvle gjennom natta?
Sitat av Mith Vis innlegg
Priser på AH syns jeg bør tas i en egen tråd, hvis man i det hele tatt skal ha en diskusjon rundt det her. Hukser det ble veldig mye slike synsebaserte spørsmål uten noen interesse for andre enn den som stiller spørsmålet når wow var kult.

Uansett, siden du spør, legg den ut for 250euro du og sjekk om den selger det er ingen fasit på dette.
Vis hele sitatet...
Vel man kan jo enkelt vite om en ting IKKE selger, men ja å vite om noe selger for en gitt pris er verre. Basicly har noe med lignende dine stats vært på ah i over en time(Gjelder ikke top top notch items) (1d 10h left) så må du legge deg på en lavere pris, om du skal ha noen som helst sjanse for å få solgt det itemet.