Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1168
Acer one, eeepc, wind osv. Hvilken tror du er best? hvis du har en; lag en review her

KJøpte en Acer one aspire i går.
specs:
512 mb ram
8 gb ssd
2 ssd slots
3 usb
8,9"-skjerm
Intel Atom-chip
1,6 ghz
LInpus: Linux OS

utbyggbar til 120 gb hardisk (magnetisk) og 1,5 gb ram

Tastaturet er bra, grei avstand mellom tastene, lett å skrive på. Skjermen er helt super, ingen flimmring ved tilpassing av lysstyrke. Litt liten lagringsplass i utgangspunktet, men man kan putte i et sd-kort på venstre siden som smelter sammen med de opprinnelige 8 gb.
Funker alldeles utmerket som surfe-maskin. Kjøpte min fordi jeg ikke ønsket å bruke macbooken til surfing, video, musikk o.l. Macen er en arbeidshest! Men jeg klarer neppe å legge fra meg enern de første par dagene
dette er en suveren "alt det andre-maskin". Utseende på denne, for de som bryr seg om sånt, er helt fantastisk. Deilig plastikk
Den er billig. Betalte 2500 kroner ny fra Binders.
oi. Ny her, beklager...

men post review her uansett, er kjempenysgjerrig på forskjellene kanskje det kan være til nytte for noen også.