Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 10531
Hva er de vanlige stoffene å blande ut Kokain med?

Lurer pga. "mulig" allergi reaktion etter bruk av kokain.!
kreatin, paralgin forte, druesukker, alt som er hvitt pulver...
Og diverse andre ting som tannlegemiddel osv. Det har blitt brukt for at folk skal bli nummen.

Har også hørt om noen søsterstoffer, som er nesten lik som kokain, bare at de ikke gir noen effekt. Du blir bare nummen, og det er mye mer skadelig.. Husker ikke hvor jeg leste dette, men kanskje noen andre kan bekrefte dette?
kreatin, paracet,,,,,,,
Alt som kan ligne egentlig.. Og som jeb sier gjerne noe som gjør at du blir nummen da det tas som et tegn på at det er bra varer..
Xylocain er kjent for å gjøre deg veldig nummen, det er det tannlegen bruker når han gir bedøvelse f.eks.
Men det er vanskelig å få tak i Xylocain i noe annet enn flytende form, jeg vet det finnes, men ikke hvor jeg skule fått tak i det.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
charras: bare for å poste noe irriternde - Paralgin Forte er rosa =D
Pinex forte er hvit, men tror det er mer vanlig å blande det ut med paracet, enn med noe som "gir motsatt virkning"(i store doser)

Morsomt at dette ble tatt opp, for jeg satt å diskuterte dette med noen kamerater på lørdag..
Da jeg aldri tar i mot noe som er "kakket" opp.
Det skal være som en stein(sammensatt klump/kule) for at jeg i det hele tatt blir intr.
Opphakket pulver kan være så mangt, og jeg går ikke "5, på" fordi det er pulver som bedøver.
Kokain bedøver ja, men det finnes mange typer på markedet og det at det bedøver er ikke noe "Gilde smaks (kvalitets) garanti.

Rundt jule-tider var det mye "brus" i byen der jeg testet 5 forskjellige typer - i forskjellige pris klasser - av forskjellige personer - men i samme "setting".

Det som overasket meg var at 3 typene var GODE, men bare èn av de 3 bedøvde skikkelig. Til gjengjeld var den også jævlig bra da! De 2 andre bedøvde ikke noe særligt, og jeg hadde ingen forventinger, men der fikk jeg bevist at den behøver ikke være bedøvende fo hele tryne, lamme tungen og hele "snyte-skaftet" for at den skal være god. Kola bedøver JA, men noen mer enn andre.!
De 2 resternde typer som ikke var så gode bedøvde godt de også, der den man ble max lam av var dyrest og selvsagt påstått at var best.
Det stemte imidlertid ikke, og jeg med flere var skikkelig forbanna over å ha blitt SVINDLA for 1300 kr pr. gram.(yes, jævlig dyrt og kommer ALDRI til å gjøre det igjen)

Som Juno sier og som jeg har antatt: det er der Xylocain kommer inn i bildet.
Jeg har ikke peiling på tannlege midler, men jeg vet såpass at det er flytende. Men det finnes vel i andre former også? Om ikke, er det vel ikke umulig å gjøre det "uflytende"?

Andre ting som enkelte JÆVLER kan blande ut med er amfetamin, noe som får meg til å tenne for på alle pluggene.
Er det noe det IKKE skal være i kokain - er det amfetamin -!
Den som blander det oppi har da så lite peiling på hva de driver med, at det nesten skulle vært lov å "blåse" dem til høyere makter.
Nå har jeg heldigvis/"uheldigvis" bare opplevd dette 2 ganger selv, der vi ringte tilbake og skjellte han ut og fikk tilbake 1500 spenn av 4000 som ble betalt (4000 for 5 gram).

Jeg vet ikke hvor vanlig dette er i resten av landet, men i denne byen her, er det far out too many amfetamin brukere som ser seg en gylden mulighet til å tjene litt ekstra spenn på dårlig kola for så i tillegg å blande det ut..
Kjøperene er vel da også folk som egentlig er glad i amfetamin, som da igjen sikkert ikke bryr seg like mye som meg..
Jeg er en person som skyr amfetamin mer enn pesten, bare lukten får meg til å brekke meg.
Sist endret av spQ; 23. mai 2006 kl. 20:32.
Sitat av speq
Morsomt at dette ble tatt opp, for jeg satt å diskuterte dette med noen kamerater på lørdag..
Da jeg aldri tar i mot noe som er "kakket" opp.
Det skal være som en stein(sammensatt klump/kule) for at jeg i det hele tatt blir intr.
Opphakket pulver kan være så mangt, og jeg går ikke "5, på" fordi det er pulver som bedøver.
Vis hele sitatet...
Rock som du snakker om nå trenger ikke nødvendigvis være bra! Har vært borti rock som er ræva liksom, men da er det vel brukt ett stoff som binder pulveret sammen, hvis du forstår.. Uten at jeg vet navn på det stoffet..

MEN! At det kommet i rock er vanligvis et tegn på kvalitet, men det er ikke 100% sikkert
dsm
dsm's Avatar
Trådstarter
30 0
Sitat av Jeb
Rock som du snakker om nå trenger ikke nødvendigvis være bra! Har vært borti rock som er ræva liksom, men da er det vel brukt ett stoff som binder pulveret sammen, hvis du forstår.. Uten at jeg vet navn på det stoffet..

MEN! At det kommet i rock er vanligvis et tegn på kvalitet, men det er ikke 100% sikkert
Vis hele sitatet...

Har flere ganger nå i de siste parr månedene kommet over "rock" som smaker eksos,
bedøver som bare F*** og funker VELDIG dårlig..!!!

(Får som regel stein som er GOOOD men blir pissed når det bare er lureri)
Sist endret av dsm; 24. mai 2006 kl. 01:55.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hehe, det dere beskriver har jeg heldivis ingen erfaring med!
Jeg er overbevist om at det finnes dårlig "rock" også som alt annet, men mine erfaringer tilsier heldigvis noe annet..
Jeg skal ikke påstå at alt pulver jeg har fått er dårlig, men de fleste gangene jeg får det pulverisert har det vært dårlig vare.. Dette kan jo også komme av min skeptsis.. Ikke vet jeg?
Men at "rock" ikke er noe kvalitets garanti er jeg jo innforstått med. Det er da man må "lukte" på det for å finne ut svaret
Som medisinstudent må jeg si at det er totalt uforståelig for meg hva folk finner på for tiden! Dere har jo absolutt ikke peiling på hva dere driver med. Men kjør på...det kalles vel naturlig seleksjon.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av dissident
Som medisinstudent må jeg si at det er totalt uforståelig for meg hva folk finner på for tiden! Dere har jo absolutt ikke peiling på hva dere driver med. Men kjør på...det kalles vel naturlig seleksjon.
Vis hele sitatet...
Fortell gjerne mer om hva du mener her.

Forøvrig må jeg nevne at trådstarter ikke spurte om råd til å blande ut kokain med, men hva som vanligvis brukes til å blande ut med (naturligvis av folk som har lyst til å tjene penger - ikke levere best bang for the buck).
Sitat av dsm
Hva er de vanlige stoffene å blande ut Kokain med?

Lurer pga. "mulig" allergi reaktion etter bruk av kokain.!
Vis hele sitatet...

MEL ;D (minst 20 karakterer)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Tias
Fortell gjerne mer om hva du mener her.

Forøvrig må jeg nevne at trådstarter ikke spurte om råd til å blande ut kokain med, men hva som vanligvis brukes til å blande ut med (naturligvis av folk som har lyst til å tjene penger - ikke levere best bang for the buck).
Vis hele sitatet...
Fortell gjerne mer om hva du mener her.
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstår det er det en slags "mild flaming" mot oss/de som bruker rus og ikke råd som foreksempel av erfaring..
Jeg oppfatter det som et helt ubegrunnet og flåsete svar, og var egentlig på vei til å slette svaret pga. moraliserende svar. Han behøver ikke ha noe mer kunnskap om rus enn "mannen i gaten" bare fordi han er en medisin student.
Men om jeg tar feil av dine kunnskaper eller erfaringer så feel free to lecture us.

Vanligvis ville jeg ha slettet dette innlegget, fordi det går under reglene som "moralisernde post" men ettersom det forsatt blir diskutert får jeg virkelig håpe han har noe mer på lager enn den lille komentaren om at "vi ikke har peiling på hva vi driver med".

Jeg vil bare få komentert det innlegget og få sagt at desverre så vet jeg så altfor godt hva jeg driver på meg. Jeg kan bare snakke for meg selv her - men med 8-9 års erfaring med rusmidler, der 3 av årene var skikkelig misbruksår, vil jeg tørre å påstå at jeg har ganske god peiling på hva jeg snakker om. Dette er IKKE noe jeg er stolt av bare for å fjerne en hver tvil om det.
Jeg har ikke noe "forkle forrand øyene" som gjør at jeg ikke ser hva jeg driver på med. Snarere tvert i mot. Jeg er fullt og holdet klar over hvilke ting jeg gjør - når jeg gjør det - og hvor smart eller lite smart det er.
Kroppen sitt behov for rus har jeg sluttet å høre på forlengst. Om noen vil tro på det er det opp til hver enkel person å gjøre det.

At dette ble litt off-topic ? er det ikke tvil om..
Men som kjent er dette et diskusjons forum, der svarene på hva kokain ble blandet ut med, kom tidlig frem i starten.. At det bygges en diskusjon videre på dette emne er jo bare bra.
Om noen er uenig - går det ann å starte ett nytt emne igjen f.eks : Kokain -Rock eller Pulver-?
Men hva er poenget når det er mulig å forsette å diskutere i samme tråd for å ikke la den ligge død. Svarene kom jo som sagt tidlig og fort frem øverst i tråden..
Sist endret av spQ; 26. mai 2006 kl. 15:50.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Joda, jeg tror nok det bare var flaming jeg også, men tenker det kanskje er greit å la det stå i tilfelle fyren faktisk har noe relevant å komme med ang. temaet - og ikke bare kola eller blanding generelt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei.. var ute å handl en tiger med brus igår.. innimellom "rock" klumpene kunne man skimte noe gulhet iklumpene.. hva er dette.? ikke misfornøyd ettersom tårene spruta etter en liten test av varene.. trodde seriøst hele neseskaftet skulle dette av

Men om noen har noen tips om denne gulheten så si gjerne ifra..
Speq.. Beste kola`n jeg har fått tak i har vært seig og full av krystaller. Sånn som må tørke. Fikk en 75% da vi basa den. Ellers så er rock ofte et godt tegn, men ikke noe vanskelig å lage rock viss du har en fryser! I norge har jeg stort sett vært med fornøyd med pulver kola! Men har fått en del sinnsyke rocker å! Men kommer vell ann på hvem man kjøper av! Blir i hvertfall aldri bøffa på det der ...

Ellers til bake til topic så kan du blande med f.eks et par saltkorn for at det skal se ut som det er krystaller! Men lønner seg å se på kola`n før du blander den ut! All forksjellig typer pulver trenger forsjkellig type utblandings middel sånn at det ser patent ut!!
Sitat av reefah
MEL ;D (minst 20 karakterer)
Vis hele sitatet...

tosk!mel er ikke helt hvitt engang.. de som gjør det fortjener ikke ha stemmerett på barnas dag engang...
Hey.. test salt... hehe
Jeg har alrdi blanda ut kolan min heldigvis, men mange folk som har gjort det for lure folk som ikke har så mye peil! Ganske mange som tror de veit alt om kola som har fått mye morsomt opp gjennom. Men men! Enkelt å finne ut hva du har fått da! Ta deg en brøytekant å base et par gramm så finner man det jo ut lett!

P.S. vær forsiktig hvem du selger drittkola til... Skjedd mye gøy med sånne historier! De som blander ut har en tendens til å plutselig slutte å selge på dagen.
noen som vet no her eller? hvorfor det skimtes gulhet i posen på "rockbitene"?
Kan være at de er litt gammle/tørre eller at det kan ha vært blanda ut!
Den kan ha vært pakka inn i noe gult å. Kokain absorberer farge og lukt ekstremt lett!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hehe, at den absoberer lukt kan jeg skrive under på.
Dette skjedde for en god stund siden men, jeg kjøpte inn noe greier og hadde det i en klipspose der jeg gjemte den i sokken til jeg kom til det stedet det skulle brukes..
Folk syntes den var grei, og det var ikke særlig lukt eller smak på den. Bortsett fra èn av mine kamerater..
Jeg spurte han hva han syntes, så sier han: Jeg syntes egentlig det luktet litt "tåsos"(tåfis)"sokkelukt".

Jeg måtte bare bort forklare meg og si at det sikkert var han jeg fikk det av som hadde hatt det i sokken eller noe. hehe
Merkelige greier
Hehe ja merkelig, samme som man ikke må finne på å brenne på plastikkposene etter man har pakket inn! da smaker det brent driiit av alt etterpå! Men den funka jo like bra, men folk syntes det var litt rart at den samkte brent plastikk! Livet kan være et helvette uten clips poser!
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hiver liv i denne gamle tråden;

Jeg har tatt mye brus oppover tidene, men i helgen kom jeg over noe helt nytt. Brusen kom som helt hvit rock, men etter inntak insåg en kjapt at denne var penslet/blandet med noe helt annet. Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første. Hadde ingen behov for å dosere like tett som på vanlig brus heller, så alt heller egentlig imot noe amf/meth liknende greier.
Formen ble forøverig prima, men jeg kjøper ikke mer av den. Kjøper jeg cola vil jeg gjerne også motta cola.

Er det noen som er oppdatert med hva som kan være blandet inn her? Vet det er myye RC der ute, så mistenker at det er tilfellet her.
Både amf og meth er jeg ganske sikkert på at jeg hadde kjent på smaken og trolig også på utsende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hiver liv i denne gamle tråden;

Jeg har tatt mye brus oppover tidene, men i helgen kom jeg over noe helt nytt. Brusen kom som helt hvit rock, men etter inntak insåg en kjapt at denne var penslet/blandet med noe helt annet. Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første. Hadde ingen behov for å dosere like tett som på vanlig brus heller, så alt heller egentlig imot noe amf/meth liknende greier.
Formen ble forøverig prima, men jeg kjøper ikke mer av den. Kjøper jeg cola vil jeg gjerne også motta cola.

Er det noen som er oppdatert med hva som kan være blandet inn her? Vet det er myye RC der ute, så mistenker at det er tilfellet her.
Både amf og meth er jeg ganske sikkert på at jeg hadde kjent på smaken og trolig også på utsende.
Vis hele sitatet...

Høres ut som du har fått bra brus for første gang.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Høres ut som du har fått bra brus for første gang.
Vis hele sitatet...
Jeg tar fornærmelsen, men du bommer nok her. Cola skal ikke påvire søvnen 12timer+ etter siste inntak. Jeg sover stort sett ganske greit og normalt hjelpemidler (røyk) 1-2timer etter siste inntak.
Colaen om dagen er i topp sjiktet på alt jeg har prøvd de siste 10+ årene ihvertfall
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar fornærmelsen, men du bommer nok her. Cola skal ikke påvire søvnen 12timer+ etter siste inntak. Jeg sover stort sett ganske greit og normalt hjelpemidler (røyk) 1-2timer etter siste inntak.
Colaen om dagen er i topp sjiktet på alt jeg har prøvd de siste 10+ årene ihvertfall
Vis hele sitatet...
Du skrev : «Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første.»

Kjeven kan gå ganske bra på kola, det er jo sentralstimulerende så den er bænkers.

Og søvn med det først ville jeg kategorisere innen 5 timer og det er helt normalt.


Smakte det kola? Nummet det som kola gjør? Var det kola rushet?
Om du har drevet med kola i 10+ år og den har vært i toppsjiktet så hadde du kjent om det ikke var kola ifra de første kornene med kokain treffer neseveggen. Ingen stoffer funker sånn som kola gjør. Noen kan være like ja, men om du har drevet med kola så lenge som du mener å ha gjort burde du kjent at det ikke var kola.

Om du har tatt kokain fast i 10år så har du svaret ditt på hvorfor du sliter med å sove når du igjen kjører nesa full av brus.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du skrev : «Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første.»

Kjeven kan gå ganske bra på kola, det er jo sentralstimulerende så den er bænkers.

Og søvn med det først ville jeg kategorisere innen 5 timer og det er helt normalt.


Smakte det kola? Nummet det som kola gjør? Var det kola rushet?
Om du har drevet med kola i 10+ år og den har vært i toppsjiktet så hadde du kjent om det ikke var kola ifra de første kornene med kokain treffer neseveggen. Ingen stoffer funker sånn som kola gjør. Noen kan være like ja, men om du har drevet med kola så lenge som du mener å ha gjort burde du kjent at det ikke var kola.

Om du har tatt kokain fast i 10år så har du svaret ditt på hvorfor du sliter med å sove når du igjen kjører nesa full av brus.
Vis hele sitatet...
Vell, forskjellig cola virker forskellig både på form og bivirkninger. Men dette var helt nytt. Opplevdes også mye mer paranoid en vanlig. Vi var forøvrig flere som reagerte på den.
Betryggende at alti kom i rock, men der igen kan vell hvem som helst kjøpe en presse på Ebay.

Jeg har ingen grunnlag, men jeg ville tippet på at den er lacet/blandet med en form for RC. Det uten at jeg har nok kjennskap til RC og han peke på alternativer.

Jeg er i hovedsak nysgjerrig på om andre han opplevd tilsvarene? Suverent om noen også har lab testet og får konkrete svar
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vell, forskjellig cola virker forskellig både på form og bivirkninger. Men dette var helt nytt. Opplevdes også mye mer paranoid en vanlig. Vi var forøvrig flere som reagerte på den.
Betryggende at alti kom i rock, men der igen kan vell hvem som helst kjøpe en presse på Ebay.

Jeg har ingen grunnlag, men jeg ville tippet på at den er lacet/blandet med en form for RC. Det uten at jeg har nok kjennskap til RC og han peke på alternativer.

Jeg er i hovedsak nysgjerrig på om andre han opplevd tilsvarene? Suverent om noen også har lab testet og får konkrete svar
Vis hele sitatet...
Edit: Det kan selvsagt være så enkelt som Amf eller meth, men jeg får det ikke til å stemme..
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du skrev : «Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første.»

Kjeven kan gå ganske bra på kola, det er jo sentralstimulerende så den er bænkers.

Og søvn med det først ville jeg kategorisere innen 5 timer og det er helt normalt.


Smakte det kola? Nummet det som kola gjør? Var det kola rushet?
Om du har drevet med kola i 10+ år og den har vært i toppsjiktet så hadde du kjent om det ikke var kola ifra de første kornene med kokain treffer neseveggen. Ingen stoffer funker sånn som kola gjør. Noen kan være like ja, men om du har drevet med kola så lenge som du mener å ha gjort burde du kjent at det ikke var kola.

Om du har tatt kokain fast i 10år så har du svaret ditt på hvorfor du sliter med å sove når du igjen kjører nesa full av brus.
Vis hele sitatet...
Jeg trur også at jeg hadde merket det asap. Men det var ikke tilfellet før vi kom lenger ut på kvelden. Jeg tror fortsatt at det var cola, men den MÅ ha inneholdt noe sentralstimulerende liknende uten at vi klarte å sette ord på det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vell, forskjellig cola virker forskellig både på form og bivirkninger. Men dette var helt nytt. Opplevdes også mye mer paranoid en vanlig. Vi var forøvrig flere som reagerte på den.
Betryggende at alti kom i rock, men der igen kan vell hvem som helst kjøpe en presse på Ebay.

Jeg har ingen grunnlag, men jeg ville tippet på at den er lacet/blandet med en form for RC. Det uten at jeg har nok kjennskap til RC og han peke på alternativer.

Jeg er i hovedsak nysgjerrig på om andre han opplevd tilsvarene? Suverent om noen også har lab testet og får konkrete svar
Vis hele sitatet...
Jeg har en tom bag igjen. Holder det til test? Hvor sendes dette eventuelt?
Anonym bruker
"Skrikende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Koffein, kreatin, MSM, Amfetamin, laktose, avføringsmiddel til barn, lidocaine, benzocaine, andre bedøvende midler fra "caine" familien. (disse gir den bedøvende effekten, man merker fort om det er bøffa med det om den bedøvende følelsen er alt for overdreven)
Druesukker, paracet/ibux og andre hvite piller og/eller livisamole (markmiddel til dyr, farlig for mennesker)
Rerocking gjøres lett med aceton og presse og kan få ett veldig cutta produkt til å se ut som toppklasse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vell, forskjellig cola virker forskellig både på form og bivirkninger. Men dette var helt nytt. Opplevdes også mye mer paranoid en vanlig. Vi var forøvrig flere som reagerte på den.
Betryggende at alti kom i rock, men der igen kan vell hvem som helst kjøpe en presse på Ebay.

Jeg har ingen grunnlag, men jeg ville tippet på at den er lacet/blandet med en form for RC. Det uten at jeg har nok kjennskap til RC og han peke på alternativer.

Jeg er i hovedsak nysgjerrig på om andre han opplevd tilsvarene? Suverent om noen også har lab testet og får konkrete svar
Vis hele sitatet...

Om du har top brus får du samme virkning vær gang. Kokain er kokain. Det er alt det andre som er blandet i som du reagerer på.

Tipper du har fått : kokain med koffein, levamisol, lidocane og tetracaine.


Alle rc-colaer er veeeldig gjenkjennelige.
Hexedron stinker eddik og du kjenner ifra første stripe at dette ikke er kola.

Skal ikke si at jeg har prøvd alle kola rc’ne men det er den som er nærmest av virkningen, men fortsatt milevis unna
Ett pr ganger en kompis har kommet med noe har jeg begynt å nyse noe forferdelig i flere timer med jevne mellomrom. Har lurt på hva det kan være, er iallefall noe den er blandet ut med som får meg til å reagere, skjer aldrig om det er god cola. Noen som vet?
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Ett pr ganger en kompis har kommet med noe har jeg begynt å nyse noe forferdelig i flere timer med jevne mellomrom. Har lurt på hva det kan være, er iallefall noe den er blandet ut med som får meg til å reagere, skjer aldrig om det er god cola. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Bindemiddel til piller. Brukes for rerocking, dårlig opptak i slimhinner.
Eventuelt også gips
Anonym bruker
"Skrikende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller så er det bare hvordan normale neser fungerer når det gjelder nysing og det å få ting oppi nesa som kan sette seg og klø litt uten at man legger stort merke til det.

En av de aller korttidseffektene til kokain..... "Short-term effects include sneezing"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hiver liv i denne gamle tråden;

Jeg har tatt mye brus oppover tidene, men i helgen kom jeg over noe helt nytt. Brusen kom som helt hvit rock, men etter inntak insåg en kjapt at denne var penslet/blandet med noe helt annet. Kjeven gikk som på amf og søvn var ikke aktuelt med det første. Hadde ingen behov for å dosere like tett som på vanlig brus heller, så alt heller egentlig imot noe amf/meth liknende greier.
Formen ble forøverig prima, men jeg kjøper ikke mer av den. Kjøper jeg cola vil jeg gjerne også motta cola.

Er det noen som er oppdatert med hva som kan være blandet inn her? Vet det er myye RC der ute, så mistenker at det er tilfellet her.
Både amf og meth er jeg ganske sikkert på at jeg hadde kjent på smaken og trolig også på utsende.
Vis hele sitatet...

Brusen her va helt knall grå? Helt uten glans? Var vel ikke i Trøndelag også? For er det den jeg tror du mener, så har du fått knall brus! Lettende bedøvende effekt. Du bli litt tent med det samme den begynner og virke?

Sitat av AmundsenV Vis innlegg
Brusen her va helt knall grå? Helt uten glans? Var vel ikke i Trøndelag også? For er det den jeg tror du mener, så har du fått knall brus! Lettende bedøvende effekt. Du bli litt tent med det samme den begynner og virke?
Vis hele sitatet...
Eller det blir bare vanskelig å forklare hvordan den så ut, men ja. Hvis det er den jeg tenker på, så er den jævli fin. Estimert 84-90% i aceton vask. Har også sett labpapir på denne, ikke lenge siden den kom hvertfall. Kan love deg, at hvis det er samme, så er dette hva brus er.
Sist endret av AmundsenV; 21. januar 2022 kl. 02:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av alle drugs jeg har prøvd er kokain min absolutte favoritt, i kombinasjon med noen iskalde pils. Men jeg gidder aldri kjøpe det lenger med mindre jeg får en VELDIG pålitelig kilde. Jeg anser kokain for å være noe av det mest skitne av droger man kan kjøpe. Man veit aldri hva det er blanda ut med, og "alle" legger på noe dritt for hvert ledd kokainen går gjennom. Det at den er i rock form har ingenting og si, da man lett kan rerocke kokainen (og kombinasjonen av dritt den er blanda ut med).

Sist gang vi handla kokain fant vi ballehår i rocken... nei fysh - skal jeg kjøpe kokain igjen tror jeg neste Pablo personlig må levere den til meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Er det sånn at man kan blande ut både Cola og Pepper med Msm? Takker for svar
Anonym bruker
"Skrikende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av alle drugs jeg har prøvd er kokain min absolutte favoritt, i kombinasjon med noen iskalde pils. Men jeg gidder aldri kjøpe det lenger med mindre jeg får en VELDIG pålitelig kilde. Jeg anser kokain for å være noe av det mest skitne av droger man kan kjøpe. Man veit aldri hva det er blanda ut med, og "alle" legger på noe dritt for hvert ledd kokainen går gjennom. Det at den er i rock form har ingenting og si, da man lett kan rerocke kokainen (og kombinasjonen av dritt den er blanda ut med).

Sist gang vi handla kokain fant vi ballehår i rocken... nei fysh - skal jeg kjøpe kokain igjen tror jeg neste Pablo personlig må levere den til meg.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du nøyaktig at det var ballehår?