Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1133
Anonym bruker
"Pensjonert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal man snorte mer eller mindre mengder om man røyker det?

Og hvor lang tid tar det før full effekt?

Leste man skulle bruke mindre enn ved røyking men stemmer det?
Snortet nettopp noen små linere og føler kanskje en liten effekt. Men er det som å snorte subutex? Altså at effekten blir sterkere etterhvert pga. Treg absorbering?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Og nå sover han
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ta litt tid å få full virkning fordi heroinet ikke er så vannløselig med mindre alt er i saltform, noe det sjeldent er. Da kan du fort plutselig få litt mer effekt hvis du snufser litt
Bruker betydelig mindre enn ved å røyke, tar 15 min maks kanskje for. Få full effekt
Sist endret av thetech; 1. februar 2023 kl. 21:46.
Vær forsiktig, det skal veldig lite mengder til i forhold til andre ting man dytter i nesen. Vent 30 min mellom redosering så det setter seg skikkelig før neste. Å være utålmodig og redosere etter 5-10 min kan være jævlig skummelt…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal man snorte mer eller mindre mengder om man røyker det?

Og hvor lang tid tar det før full effekt?

Leste man skulle bruke mindre enn ved røyking men stemmer det?
Snortet nettopp noen små linere og føler kanskje en liten effekt. Men er det som å snorte subutex? Altså at effekten blir sterkere etterhvert pga. Treg absorbering?
Vis hele sitatet...
bare jeg får det i meg er jejg glad