Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 568
Hei, er en stund siden jeg har handlet i Brugata. Føler meg ganske sikker på at jeg idag kom over 2 mg Xanax/Xanor som jeg kjøpte. (Vedlagt følger bilde)

Da jeg handlet på gata tidligere, var det alltid vanskelig å få tak i legit bikkjebein. Derfor var det ikke med stort håp om ekte vare jeg ba selger om å få inspisere tablettene.
Å joda, alt virket riktig: de fire delestrekene, hvor delestreken på midten var mer dyp enn de andre, stekene rundt tablettene var sylskarpe, U 94 var plassert riktig
(slik jeg husker de skulle være), tabletten var IKKE klossete og baksiden besto ikke av noe annet enn de delestrekene den skulle ha.

Selve handelen skjedde ca 200 m fra (nærmere sprøyterommet) og han skulle ha 70 kr pr pille. Ingen ublu pris tatt i betraktning at 1 mg ksalol går for rundt 30 kr pr.
Heller ikke dyrt med tanke på at jeg kom rett fra bru/Storgata der den store markedsplassen befinner seg og der var der tørke for piller for øyeblikket.

Av ulike årsaker hadde jeg ikke mulighet til å smake på pillen der og da. Da jeg kom hjem derimot, ble de spist ganske så umiddelbart. Smakte klassisk alprazolam, hadde "motstand" når jeg delte dem i to, smuldret ikke opp. Kombinert med et par pils funka de veldig bra. (Sammenlignet med ksalol 1 mg som jeg vanligvis pleier å kombinere med noen øl)
Så var de det placeboeffekten da, den skal aldri ta mmm bare







Ç
Høres legit ut, om de er laget av pfizer eller ug-lab er umulig å si sikkert tho.