Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 916
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Hei,

Jeg sitter på 2g med noe som nesten garanter er Ketamin, men jeg kan av diverse grunner ikke være 100% sikker. Nå putter jeg selvsagt ikke noe i meg som jeg ikke vet hva er - da enten kaster jeg det, eller bestiller EZ testkit i stedet. Men jeg lurte på om noen der ute kan hjelpe meg med å finne ut om det faktisk er Ketamin eller ikke, som det som sagt nesten garantert er - Har det en spesiell smak hvis jeg putter bittelitt på tungen for eksempel? Eller finnes det andre metoder å avgjøre det hele på, men igjen, uten test kit. Jeg vil bare si at hvis jeg ikke er 100% sikker, så putter jeg dette ikke i meg, så jeg kommer til bestille et testkit i kveld uansett nå når jeg tenker meg om. Det hadde bare vært kjekt å vite hva jeg (trolig, med deres hjelp kanskje enda sannsynligere) har.

Takk på forhånd!
Ingen her kan si det 100% sikkert. Kun et test kit kan.
Du spør om smak hvis du putter litt på tunga, men hva om det plutselig er fentanyl og du stryker med? Kjøp deg kit eller kast lortet når du ikke vet hva det er.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde det vært fentanyl hadde det holdt å putte fingeren i posen.
Men ja, testkit.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Derfor man tar en bittelitten test lenge før turen. Tror ikke fentanyl et sannsynlig, men det er lurt å være forsiktig
Anonym bruker
"Moden Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke så mye som ser ut som ketamin ved mindre det er helt ferdig pulverisert og oppknust.
Av egen erfaring og fra hva jeg kan se i den 30g baggen jeg har med ketamin selv vel å merke.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg ut bilde?