Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2020
Kjøpte en del Ksalol, blåe små piller med delestrek. Er vandt til å ta bikkjebein på 2mg, den har den typiske merkelige smaken av...ja? Ksalol derimot har ikke samme type smak. Er det falske piller i omløp eller lav mg?

Noen med erfaring om tida?
Jeg mener da ganske bestemt at jeg har hatt et brett med ksalol. De var hvite...
Ksalol har ikke delestreker, det er veldig små piller som har en svak blåfarge.
Trådstarter
11 1
Her er det snakk om innkjøp av 1000stk, fent testa med null utslag. Vet ksalol kommer i 0.25, 0.5 og 1mg. De hadde de typiske delene hvor noen hadde visse prikker på seg, alle hadde delestrek, men effekten er ikke etter hva jeg er vandt med i bikkjebein. Smaken er heller ikke lik bikkjebein. Flere innspill her? Dårlig forsendelse, falske piller på utløp? Er det grunn til å ta ett hardt visitt opp mot selger?
Du har blitt lurt, kompis. hvis du er heldig så mistenker jeg at du muligens kan ha blitt solgt diazepam, men det blir bare en gjettelek- spesielt uten bilder. Kjøp deg et benzo test kit, eller siden du er i Oslo så kan du få de labtestet gratis.
Trådstarter
11 1
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ksalol har ikke delestreker, det er veldig små piller som har en svak blåfarge.
Vis hele sitatet...
mente serbiske 1mg skal ha delestrek?

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ksalol har ikke delestreker, det er veldig små piller som har en svak blåfarge.
Vis hele sitatet...
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du har blitt lurt, kompis. hvis du er heldig så mistenker jeg at du muligens kan ha blitt solgt diazepam, men det blir bare en gjettelek- spesielt uten bilder. Kjøp deg et benzo test kit, eller siden du er i Oslo så kan du få de labtestet gratis.
Vis hele sitatet...
Er vandt til bikkjebein og kjenner smaken på den og virkning på 2mg. Blir nok ett møte med dealer og kreve penger tilbake
Sist endret av Zollo; 19. januar 2023 kl. 20:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, bare søk på Ksalol så ser du hvordan de skal se ut. Pillene er ikke flate, men har en liten bue, og så er blåfargen veldig svak slik at de nesten ser hvite ut. Ekstremt sjeldent at du ser noe særlig med prikker i fargen som du nevner.
Trådstarter
11 1
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Nei, bare søk på Ksalol så ser du hvordan de skal se ut. Pillene er ikke flate, men har en liten bue, og så er blåfargen veldig svak slik at de nesten ser hvite ut. Ekstremt sjeldent at du ser noe særlig med prikker i fargen som du nevner.
Vis hele sitatet...
Ja, de jeg har er bueformet, men effekten vises ikke slik jeg ville tro. Blir å ta ett møte med han jeg fikk det fra og gå rett til minibank I guess.

Jaja, først er innom det, bikkjebein er jo best føler jeg. Noen som kan PM linke meg til nye sida for norge innenlands?

Setter btw pris på svarene dine, DrDeath, beste legen
Sist endret av Zollo; 19. januar 2023 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eneste pillene jeg vet om som ser ut som det du beskriver er etizolam piller, men det er det 10 år siden jeg har sett så er veldig usannsynlig at du har fått det.
Hvor mye måtte du betale? Får satse på at det ordner seg..
Trådstarter
11 1
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Eneste pillene jeg vet om som ser ut som det du beskriver er etizolam piller, men det er det 10 år siden jeg har sett så er veldig usannsynlig at du har fått det.
Hvor mye måtte du betale? Får satse på at det ordner seg..
Vis hele sitatet...
betalte bare 8k for 1k piller ish. Men ser nå at det er stor mulighet at det er Bosaurin. Så blir vel å møte godeste karen nok en gang og ha med meg mannsterke folk å få penger tilbake

Bosaurin er jo diazepam
Sist endret av Zollo; 19. januar 2023 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Slik ser ksalol ut. Ovale/runde, glatte og null delestrek.
Produsent Galenika holder i Serbia hvis jeg ikke tar helt feil.


Blåvalium, flate med delestrek.
Sist endret av JatterMed; 19. januar 2023 kl. 22:37.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro det er akkurat samme som norske 1mg xanor fra apotek. Fikk og tak i de, xanax 1mg upjohn, står det på baksiden.

https://imma.gr/118653xaab66

https://imma.gr/118654x5bc0d
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glem det, hehe. De er lilla... gitt.
Hang meg opp i "bueformet"
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tro det er akkurat samme som norske 1mg xanor fra apotek. Fikk og tak i de, xanax 1mg upjohn, står det på baksiden.

https://imma.gr/118653xaab66

https://imma.gr/118654x5bc0d
Vis hele sitatet...
Så ikke helt bortkommet ut ifra bildene at det er 1mg lilla upjohn, eller i det minste tilsvarende det samme, er stor sannsynlighet for at det kan være kopier. Er smaken og virkning der hadde ikke jeg takket nei
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaken er der. De funker fjell �� bruker de kun medisinsk.. knaske masse piller for å bli pillefjern er ikke min greie.