Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3718
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en god type kokain, men smaker bittert, og svir litt rett før den nummen effekten overtar munnen. Er det normalt?


Sen svir ikke i nesen når man sniffer da...
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ren kokain smaker ikke mye. Nummer det for fort og for mye er det heller ikke spes rent. (Gode tegnet i beskrivelsen din er at det ikke svir i nesa. God Coke går smooth opp uten sviing)
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller altså det smaker noe bittert/kjemisk. Men ikke mye smak egentlig
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller altså det smaker noe bittert/kjemisk. Men ikke mye smak egentlig
Vis hele sitatet...
Denne smaker bitter kjemisk, bruker 5min ish på å numme og nummer mye når den starter. Men... rett før det nummer begynner det å svi, så føler jeg ikke munnen lengre og det er over.


Nummenheten varer ca 30-60min, men selve rusen på denne varte 90-120min.


Gnir jeg ca 20mg i kjeften, tar det 5min så blir jeg nummen, så 10 min til så blir jeg litt svimmel.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"sinna markmus" her.
Da har du nok veldig veldig god kokain og kan kose deg. Sjelden vare i Norge (selv om mange tror annet pga DW juksebrusen)
Beste brusen jeg har prøvd var i Peru. og den er akkurat som beskrevet der og veldig sjeldent her hjemme. Skikkelig god coke gir godform i 90+ min.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"sinna markmus" her.
Da har du nok veldig veldig god kokain og kan kose deg. Sjelden vare i Norge (selv om mange tror annet pga DW juksebrusen)
Beste brusen jeg har prøvd var i Peru. og den er akkurat som beskrevet der og veldig sjeldent her hjemme. Skikkelig god coke gir godform i 90+ min.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med juksebrus? Såvidt meg bekjent er det flere brukere som har sendt inn til EC og fått svar rundt 80%
BRAND ∞ STRONG
Syns ofte jeg hører folk som digger kokain snakke om "den ene gangen de fikk konge brus", gjerne i utlandet.
De trash-talker colaen man får her på berget mens de har trynet fult av den. Skulle nesten tro det var avhengighetsskapende.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Juksebrus=vendorer sender inn vaska sampler evt får med rene på en dunka kloss. De har også sendt de samme vaska gratis til noen kunder de stoler på i bytte mot EC testrapport. (Dette vet jeg skjer da jeg har fått det selv)

Får da ofte nok super brus i Norge også men sånt slippes ikke ut til sluttbruker somregel.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Juksebrus=vendorer sender inn vaska sampler evt får med rene på en dunka kloss. De har også sendt de samme vaska gratis til noen kunder de stoler på i bytte mot EC testrapport. (Dette vet jeg skjer da jeg har fått det selv)

Får da ofte nok super brus i Norge også men sånt slippes ikke ut til sluttbruker somregel.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en god type kokain, men smaker bittert, og svir litt rett før den nummen effekten overtar munnen. Er det normalt?


Sen svir ikke i nesen når man sniffer da...
Vis hele sitatet...




Kokain skal ikke numme egentlig fordi det er ingen nummenhets midler i det. Det skal ha en langsom og rask effekt følelser. Føler det balanserer veldig følelser men det er fra person til person.


God kokain nummer ikke men kokain som nummer er blandet ofte med tannlege midler eller nummenhets greier som dem gir til elefanter som ofte albanere gjør
Sitat av Swingerwinger Vis innlegg
Kokain skal ikke numme egentlig fordi det er ingen nummenhets midler i det. Det skal ha en langsom og rask effekt følelser. Føler det balanserer veldig følelser men det er fra person til person.


God kokain nummer ikke men kokain som nummer er blandet ofte med tannlege midler eller nummenhets greier som dem gir til elefanter som ofte albanere gjør
Vis hele sitatet...
Ok, da har du fått potetmel med LITT cola i du da. Og går 5 på hva du blir fortalt.

Selve kokabladene er nemlig lokalbedøvende

Kokabuskens oppkvikkende og sultdempende effekter hadde vært kjent i århundrer før den tyske kjemikeren Albert Niemann klarte å isolere den aktive substansen i 1859. I ren form er effekten av kokain betydelig sterkere enn i kokabladene. Medisinsk ble den brukt til lokalbedøvelse helt til det ble utviklet syntetisk grunnstrukturen av kokain på 1940-tallet, som er basis for loaklbedøvelsesmiddelet Xylocain som ikke gir rus

https://www.bt.no/innenriks/i/bXwpk/...kunstig-kokain


Såå ingenting i kokain som er lokalbedøvende?