Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1739
Anonym bruker
"Fri Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å slutte er ikke et alternativt.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo
Benzodiazepiner.

Men siden å slutte ikke er et alternativ vil du forsette å lide. Det er ikke noe annet alternativ.
Var veldig glad i speed en periode.

Det var en tid hvor jeg kunne beise på. Helt til en dag jeg ikke kunne lenger, det som hjalp meg er søvn. Hver dag. Mat hver dag. Aktivitet hver dag. Jekket også dosene litt ned.

Om dette ikke frister, så må du nesten bare stå i det og kalle det en del av sjarmen
Sist endret av 420master; 3. juli 2022 kl. 12:34.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Benzodiazepiner.

Men siden å slutte ikke er et alternativ vil du forsette å lide. Det er ikke noe annet alternativ.
Vis hele sitatet...
Satt litt på spissen: Har jeg valget om å ligge i senga å deppe, inne i melllom kjenne på et sterkt dødsønske (depresjon) eller være oppe og gå, leve, kjenne litt på angst og inne i mellom tro at jeg skal dø av hjertekomplikasjoner (angst) er det for meg ganske enkelt. Bare å vende seg av? Nei. Jeg har ADHD og har alltid hatt veldig lett for å havne i blant annet depresjoner. Dopaminproduksjon issue osv.. og alt det andre som kommer i tillegg. Ble avhengig først gjennom resept fra lege om det er relevant. Tatt i å røyke noe annet en nikotin og ja her er jeg.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Var veldig glad i speed en periode.

Det var en tid hvor jeg kunne beise på. Helt til en dag jeg ikke kunne lenger, det som hjalp meg er søvn. Hver dag. Mat hver dag. Aktivitet hver dag. Jekket også dosene litt ned.

Om dette ikke frister, så må du nesten bare stå i det og kalle det en del av sjarmen
Vis hele sitatet...
(Trådstarter her, mulig annen bruker var innlogget på pc hvor jeg opprettet innlegget i sted om jeg står under et annet navn nå.)

Mye av problemet ligger nok i at jeg sliter med å gi meg for dagen mens "leken enda er god". Blir så jævlig rastløs, tankekjør og piss uten. Amfetamin roer hodet, følelser, impulser, indre- og ytre rastløshet u name it.. Angsten er bedre men litt ork å lure på om jeg kommer til å flere ganger i døgnet. Benzo kan jeg ikke fordra. Liker ikke sløvheten og med ADHD blir jeg helt makka pakka fucka i hodet (grunnen til at jeg også for det medte holder meg unna alkohol). Kan sovne på det men da våkner jeg somregel igjen og må fylle på. Til info tar jeg det somregel ganske rolig på nattestid de nettene jeg ikke sover så får i det minste hvilt meg noe men såklart..
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
(Trådstarter her, mulig annen bruker var innlogget på pc hvor jeg opprettet innlegget i sted om jeg står under et annet navn nå.)

Mye av problemet ligger nok i at jeg sliter med å gi meg for dagen mens "leken enda er god". Blir så jævlig rastløs, tankekjør og piss uten. Amfetamin roer hodet, følelser, impulser, indre- og ytre rastløshet u name it.. Angsten er bedre men litt ork å lure på om jeg kommer til å flere ganger i døgnet. Benzo kan jeg ikke fordra. Liker ikke sløvheten og med ADHD blir jeg helt makka pakka fucka i hodet (grunnen til at jeg også for det medte holder meg unna alkohol). Kan sovne på det men da våkner jeg somregel igjen og må fylle på. Til info tar jeg det somregel ganske rolig på nattestid de nettene jeg ikke sover så får i det minste hvilt meg noe men såklart..
Vis hele sitatet...
*å lure på om jeg kommer til å dø.
Kos deg med å bli en stuker.
Ashwaganda, tar par uker da. Men føler det som har hjulpet meg mest med amf bivirkning, senest 24t våken er fin regel å
Det viktigste for meg er å passe på å få nok søvn, væske og mat. Jeg går aldri mer enn 2 døgn våken, helst ikke mer enn 1 døgn egentlig. Jeg pleide å ta benzo eller noe opioider for å roe ned, men prøver å kutte ned på bruken av hard drugs, så nå røyker jeg et par jays til dagen for å roe nervene og hjelpe med søvnen.