Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1368
Har blitt frastjålet sko, 2 telefoner, parfyme å diverse ting, han nekter for det nå men skrev når han var utenbys at han bare lånte det. Var litt dum å skrev at dette skal du få bank for, er det noe jeg kan fjerne meldingen for å politianmelde? De gjenstandene er muligvis long gone nå. Kan jeg få noe for å anmelde det?
RawdogOslo
Rawdog97's Avatar
1 0
Er bare å anmelde, men bevis er viktig. Du kan antageligvis få erstatning i form av valuta, tenker jeg.
Det lønner seg å ta litt tid å tenke seg om før en sender slike meldinger.
Sitat av Rawdog97 Vis innlegg
Er bare å anmelde, men bevis er viktig. Du kan antageligvis få erstatning i form av valuta, tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Holder det med bevis om at han skrev at han lånte det?

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det lønner seg å ta litt tid å tenke seg om før en sender slike meldinger.
Vis hele sitatet...
Joa absolutt. Får bare gjøre så meldinga er fjernet for begge parter.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Holder det med bevis om at han skrev at han lånte det?
Vis hele sitatet...
At han hevder dette er lån er ikke et bevis på at det er lån.
Nå vil mest sannsynlig ikke snuten etterforske dette i noe særlig grad, men hvor gjenstandene er har han jo bekreftet
gjennom den meldingen, så man slipper å bruke tid på den delen.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
At han hevder dette er lån er ikke et bevis på at det er lån.
Nå vil mest sannsynlig ikke snuten etterforske dette i noe særlig grad, men hvor gjenstandene er har han jo bekreftet
gjennom den meldingen, så man slipper å bruke tid på den delen.
Vis hele sitatet...
Vel jeg tror at han har solgt det, ifølge hvor lett han selv hevder å få solgt tyvgods.
Sist endret av Speedfrik; 14. april 2022 kl. 15:38.