Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2072
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen rosa piller som er grå på innsiden og noen litt mindre hvite med hakk i. Har fått høre at det er amfetamin. Noen som har sett de før eller vet hva det er?
Fuck Mr. Plod!
Post bilde her
Kan jeg spørre hvordan dette egentlig forekommer?

Går du til dealeren din og ber direkte om rosa piller? lol
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan jeg spørre hvordan dette egentlig forekommer?

Går du til dealeren din og ber direkte om rosa piller? lol
Vis hele sitatet...
Fikk det av en venn.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det der hadde jeg aldri trykka i nebbet.

Det bør ikke du heller.
Ingen gir bort god knark.

Lykke til!
Rip 8-4-23
De rosa grå ser ut som d vitamin og de andre ser ut som multivitamin ville ikke rørt det med mindre du har vitamin mangel
Sist endret av Sæd; 30. mars 2022 kl. 21:21.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
HVa er alt det rusket rundt? Og hvorfor er det andre piller i bildet? Kan du ikke heller komme med litt gode rene bilder, og gjerne ved en linjal så man ser størrelse. Og så kan du jo spørre vennen din om hva slags pille det er, så vi kan google og se om det stemmer.

Tenker nå at det grå rusket trolig er innholdet i pillen?

Siden du nevnte ''amfetamin'' så har jeg et rimelig godt gjett.

Jeg gjetter på at det er en metylfenidat 54mg. Jeg har spist av dem, og de ser slik ut som på bildet.

https://www.felleskatalogen.no/medis...-sandoz-576552
Bilde fra felleskatalogen på lenke: https://www.felleskatalogen.no/medis...parat/40213144

Sist endret av Relevant; 30. mars 2022 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du kan lure en måke til å smake vidundermiksen din og se hvordan den reagerer?

*spøk*

Om du er lur så spylder du det ned i dass.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
Fikk det av en venn.
Vis hele sitatet...
Da kan vennen din fortelle deg hva han har gitt deg. Jeg tror jeg heller ville drukket mitt eget piss enn å spist det som er på det bildet som er linket her.
Fuck Mr. Plod!
Ser ut som noe en person stovsugde opp mellom sofaputene
Fysj fikk frysinger av og se det bilde. Er du virkelig så på felgen at du gadd og ta det i mot?
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Fysj fikk frysinger av og se det bilde. Er du virkelig så på felgen at du gadd og ta det i mot?
Vis hele sitatet...
Å ta det imot er en ting, men å legge ut bilde og spørre om hjelp til å vite hva dette here er, er en annen sak.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ser dere bildet?
Linken funker jo ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ser dere bildet?
Linken funker jo ikke
Vis hele sitatet...
Tråd nr 6 ned fra toppen funker når jeg trykker på den