Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1183
Anonym bruker
"Velkommen Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sirka 0.3 g hasj igjen, hvordan kan jeg få mest ut av den når jeg skal rulle jointen?

Mer sigg?
Har pakket?
Jeg vet ikke men vis dy vet plis gi meg noen tips

Takk!
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk alt lengst frem. Så når innpåslitne folk kommer kan de få slutten av jointen.
Anonym bruker
"Imponert Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk vanlig blandeforhold hasj/tobakk.

Rull så tynn du får den samtidig som den trekker godt. Rull gjerne to hele tynne longpapes med 0.15 hver. Ha litt ekstra tobakk i både topp og bånn.

Når den nærmer seg roach, sett den mellom fingra, samle begge henda til en "bong" og trekk mellom tommel og pekefinger, lukk/choke med den andre handa.
Røyk det på bong og hvis du ikke har bong lag deg en flaskebong
Mekk med 10% mer tobakk enn vanlig og lag den så lang du kan med blyant tykkelse eller tjukkere. Bruk tobakk ved filteret, så når du når den tobakken har du røyket absolutt alt av hasj og du kan bare kaste resten.

Ved en senere anledning kan det være en idé å investere i en bong, så når du har lite igjen kan du få utnytta det bedre.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en pause. 0.3 burde holde i massevis hvis du ikke er innrøyka.
Røyk det ut av en ølboks. Lag et hull, trykk sølvfolie inn i hulet og prikk noen småhull i folien slik at du har en bolle. Lag et nytt hull på siden til choke. Blir fint fjern av 0.1g i denne.