Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1441
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i lar.
16mg dagen
Fått syk forstoppelse
Tatt to klyster som er for ræv operasjoner
Ingen effekt
Hadde ikke gummi
Så brukte nike hanske myk
Putta vaselin på den
Prøvde å trykke ut proppen og så dra den ut med fingerne gjennom hanskek
Nei
Så ja. Hvis jeg skl tisse må jeg væsje det går ikke er sykt vondt så prøver jeg å pisse repeat
Drukket 45 mg Dulpalac igår
Ja ingen effekt.
Hva faen gjør jeg
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få noen til å ta deg i ræva så løsner det. Stiller jeg!
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja takk for ingenting
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ringer ambulanse, de må skylle tarmen
God bedring!
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra du får medisinsk hjelp. Jeg har et dumt spørsmål. Har du forsøkt å drikke kaffe? Bare jeg tar på en kaffekopp eller lukter noe som hinter om kaffearoma må jeg drite. Dette er naturligvis endel pga koffein, men har tilsvarende effekt på koffeinfri kaffe.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må få medisinsk hjelp

Og deretter må du sikkert stå på duphalac fast for å forebygge
Drop subutexen neste dag
Dra tilbake forhuden å gniss på hodet med en våt hånd, det tvinger deg til å tisse.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lakserende middel mot forstoppelse som inntas oralt. Apoteket hjelper deg

For no dritt føler med deg!
Anonym bruker
"Hoppende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dra tilbake forhuden i dusjen og la en hard vannstråle treffe hode på penis, det tvinger frem urin. Angående forstoppelse, jeg har gått 7-8 uker uten og drite på opiater, jeg unner ingen den smerten av et rent helvete som oppstår når rasshullet vrenger seg og revner langt oppåver ryggen opp til nakken den dagen noe så forsteinet djevelskap endelig bestemmer seg for og forlate den forstoppelsesbesatte stakkar kroppen fordi man ikke gjør noe med det underveis eller tar 1-2 dag med roligere inntak for og tømme tarm.

Jeg var ikke populær på fødestuen da jeg fortalte det og sa jeg visste akkurat hvordan min kjære fru hadde det da hun vrei seg i smerter da hun fødte vårt barn for og si det sånn.

Jeg står fortsatt på mitt at det er mere smertefullt og klemme ut en forsteinet dritt som er 50cm i diameter og resulterer i bytte av underbukser flere ganger om dagen pga blod fra revnet fisring.
(Tok i litt på størrelsen på kabelen men føltes slik ut.)

Med det sagt så ønsker jeg deg god bedring og du har min dypeste medfølelse og håper du får hjelp til en behagelig og smertefri avlevering av det som måtte komme ut