Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1764
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på risikoen her og om det er _farlig_ . Nå er det jo ikke bra å injisere amfetamin i utgangspunktet, men sånn er det da for denne figuren. Grunnen for spørsmålet er blodrester i mekket, vel og merke mitt eget. Filtrerer jo naturligvis om igjen men greit å ikke dø idag tenkte jeg
Jo lengre det står jo mer bakterier tiltrekkes, det at det er blod oppi vil jeg tro gjør saken værre. I beste fall får du vel frossan.
La være.
Sist endret av Passiv; 21. november 2020 kl. 11:57.
Nå har jeg aldri tatt amfetamin eller injisert noe som helst, men 2 uker gammelt blod?


Come on, dude
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ja dette er direkte farlig, potensielt livsfarlig. Ikke gjør det.
Du må henvende deg til fastlege. Fortest mulig, rusmisbrukere har en lei tendens til å ombestemme seg når de får nok tenketid. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt inn nå og informert lege om denne problematikken så det blir vanskeligere for deg å snu.
Trykk det i rassen.

Får ikke tenninga, men da slipper du frossene og muligens død.
Jeg kan av personelig erfaring virkelig anbefale Veksthuset i Molde (MBS). Om det er riktig sted for deg tør jeg ikke å svare på, men jeg var der du er nå. Ukritisk injisering av diverse som potensielt kunne ha hatt langvarige konsekvenser, i værste fall død.
Mange forskjellige behandlingsløp på flere steder.
Det finnes håp, for deg også, selv om det sannsynligvis ikke føles sånn. Søk hjelp.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Trykk det i rassen.

Får ikke tenninga, men da slipper du frossene og muligens død.
Vis hele sitatet...
Digga plugging før, men var dum nok til å begynne med IV. Det gikk fint en stund, men når man mobiliserer fra å klikke av en kvarting til å sette smeller på 0.5g opp til 6 ganger i døgnet så blir man destruktiv av tanken å plugge. Siste uka har forbruket vært på ca 2g i døgnet i snitt, og når speed bruk blir en økonomisk belastning er det faen meg ille
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer på risikoen her og om det er _farlig_ . Nå er det jo ikke bra å injisere amfetamin i utgangspunktet, men sånn er det da for denne figuren. Grunnen for spørsmålet er blodrester i mekket, vel og merke mitt eget. Filtrerer jo naturligvis om igjen men greit å ikke dø idag tenkte jeg
Vis hele sitatet...
Det virker som om noen av dine innlegg ble sletta?

Gjorde du virkelig det der?

Uansett, håper du får en fin helg