Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 584
Har blitt anbefalt teleport pro her for å få ned undergrupper på en webside. Men jeg får det ikke til helt.
Starter med new prosject wizard. på valgene create og dublicate får jeg ned en side.
Prøver jeg explore every site... Så blir ikke noe riktig.
Dette er siden jeg prøver på.
http://www.hah.net/p5/

Håper noen kan dette.
teleport pro vil ikke fungere på hah.net/p5 pga at han som har laget siten har brukt javascript til menyene. browsere kan som regel lese menyene, men siden teleport pro ikke er en browser, så klarer den ikke det. (ikke det at jeg kan se den heller, men grunnen til det står i første linje på sig'en min...)

meitemark
Takk for svaret. Skjønner jeg hvorfor ting ikke gikk.

2 ting:

Hva mente du med sig'n min???

Er det noen program som klarer å ta ned alt under disse sidene, eller må jeg åpne en og en og kopiere til word? Vil jeg få med alt da? Har prøvd dette på www.doom9.net eller org. Men da fikk jeg ikke med alle bildene om på divx5 guiden.
Han mente sin sig.
Dvs, "bruk Proxomitron til å bli kvitt reklame. Se norsk HOWTO"
Ergo, Proxomitron dreper javascript-menyer.
tja, bruk internet explorer; File--> Save as/Lagre som. fatter ikke hvorfor folk blander inn word i saken.

meitemark
Bruker Save as på explorer. Men ulempen er at man må trykke seg inn på alle underkattegoriene og dermed er det også lett og glemme noe.

Derfor tenkte jeg det kanskje fantes en bedre løsning.