Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 981
Fins det programmer som gjør jpg bilder om til mms bilder.
Eller en annen grei måte man kan gjøre det på?

På forhånd takk
MMS kjører Jpg bilder også. Har Nokia Ngage og det er bare og sende bildene på moben og. Og du trenger ikke gjøre mere en og sende de videre som MMS.
Men hvis jeg har jpg bilder på maskinen. Og legger de ut på nettet for å laste de ned med wap. Da må vel filnavnet hete noe ant for at den skal oppfatte den som mms?
Det er ikke slik det fungerer. Du laster bildene ned til en mappe på mobilen, når du så lager en ny MMS limer du bildet inn i denne.
eller du kan gjøre den om til en GIF
Ok. Takker King! Men er det noen størelse begrensing? Skriver inne siden så kommer "VExif ...........1 of 1" Kan ikke ta noe "lagre bilde" heller.

edit: Finner ikke bilde når det er gif heller
Sist endret av GeirBauer; 26. mai 2004 kl. 17:49.
kreativ nerd
devotio's Avatar
vet ikke helt om jeg fikk rikitg resultat, men google sier 30k: http://www.google.com/search?q=mms+s...utf-8&oe=utf-8
DU trenger nokia pc suite, last ned den gratis fra www.nokia.com og der kan du bruke medfølgende program til å mekke en fil slik at den passer til mms bruk. Trenger ikke ha noen kabel eller slikt hvis du skal sende den feks over wap
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Alt jeg trengte å gjøre var å laste opp bildet til en server og så gå til url'en på mobilen ... Jeg har en Nokia 3100, mulig det er begrensninger ang. størrelse. De bildene jeg har lasta ned har vært 128x128...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg har 3100... Jeg tror at jeg leste en gang at det var 60 kb. Skal ikke si sikkert. Jeg har derimot hatt et bilde på 53 kb.
Ei bra side til å legge opp dine egne bilder på nett der sia også komprimerer bildet til en anstendig str. er: www.jhonny.org/wap
Opprinnelig postet av klovnen_
Du kan jo sende til deg selv fra www.mother.no

edit: http://www.mms-uploader.com/main.php
Vis hele sitatet...
Genialt! Tusen takk!
Takk til dere andre også
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Telenor.no har vel også den funksjonen.