Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 647
Anonym bruker
"Fregnete Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har vært i LAR en god stund. Går på 12 mg daglig. Men i dag lurte jeg på, er det vits å skyte en 2mg? Kommer jeg til å bli fjern i det hele tatt?
Jeg får den originale subutex, regner med at den er uten nalokson?

Jeg vil bare ha svar på dette, takk.

(Jeg vet det funker hvis jeg går uten medisinen i en dag eller to, men siden jeg allerde har tatt dosen min i dag lurte jeg på om jeg kan altså skyte det for å få effekt.
Tenk over dette.

Du skyter en tablett som sikkert veier 200mg, hvor 2mg er bup.
Anonym bruker
"Bred Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke vits i på den måten at du vil ikke få.noe ruseffekt
Du vil sansynligvis ikke merke noe særlig opiatrus, men får trolig et rush når du trøkker, pluss hele ritualet rundt å få et skudd gir adrenalin å dekker savnet av nåla.

Anbefaler sterkt å Ikke gjør det, du vil bare havne nermere tilbakefall til rusen igjenn.
Det virker. Du får i deg MYE mer når du injiserer kontra å ta den oralt.

1mg Oralt gir ca 0.2mg, så du kan se for deg hvor mye mer man får i seg ved å skyte dette, mangedobling.

Problemet er at når man er innkjørt på subutex så kjenner man jo INGENTING uansett dose. Usikker om dette gjelder ved IV, det har jeg heldigvis ikke erfart.

Med andre ord, den 2mg’en vil være omtrent like sterk som hele 12mg’en oralt- med mindre jeg tar feil, da.
Anonym bruker
"Bred Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får ikke noe rush av å trykke subutex. Det funker ikke på samme måte som andre ting. Rusen kommer sigende uansett.
Skøyt 24mg sub en gang (fordelt på 3 skudd rett etter hverandre), den gangen gikk jeg på 12mg vanligvis. Merket Ingenting som kunne minne om noe rus, ble kun ubehagelig tungpustet å kjentes ut som jeg ikke fikk nok luft i lungene som når jeg har tatt litt for mye opiater, bare uten det behagelige som vanligvis følger med..
Du må jo gjerne prøve men du vil nok oppnå svært lite.