Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2217
Istad når jeg satt i sofaen så hørte jeg plutselig en rar frese lignende lyd, så snudde jeg meg og så et innsekt. Det var svart og rødt med vinger, ganske stort og freste, etter en lang krig vant jeg territoriumet.. Men noen som har peiling på åssen insekt det her er? Ble jo ganske freaka ut når tingen freste til meg, ekkel var den også har aldri sett en sånn før.
Ot: hvorfor tok du ikke et bilde? veldig vanskelig og dømme
Høres ut som svigermor...
Trådstarter
32 8
Sitat av Gaffa Vis innlegg
Høres ut som svigermor...
Vis hele sitatet...
hahaha


Etter krigen var det ikke stort igjen å ta bilde av for å si det sånn
Et insekt som freser? Har du vært ruset på noe i den perioden?
Et søk på google ga meg en del resultater som kan tyde på at det kan ha vært en kakerlakk!

http://www.google.no/#hl=no&source=h...60caf0fdff4e11
Sitat av Vesen Vis innlegg
Et søk på google ga meg en del resultater som kan tyde på at det kan ha vært en kakerlakk!

http://www.google.no/#hl=no&source=h...60caf0fdff4e11
Vis hele sitatet...
de har ikke vinger
Sitat av etse Vis innlegg
de har ikke vinger
Vis hele sitatet...
Kakerlakker har da vinger?

"Markkakerlakken har to par ganske lange vinger, med fjærformet, forgrenet ribbenett. De fremerste vingene er noe tykkere og de bakerste er fine gjennomskinnelig. Vingene brukes til korte flyturer."

Var det en sånn en? Gratulerer med funnet forresten, kakerlakker er fete
Sist endret av Moonsoon; 16. mai 2011 kl. 08:35.
Herregud dette er som starten på hvilkensomhelst skrekkfilm.
"Det er noe helt sykt, forjævlig unaturlig i hjørnet her. LA OSS STUDERE DET og gå skikkelig nærme!"
Når du er Zombie #1 i den nye apokalypsen, kan du bare angre på at du ikke sprang som en gud når du hadde sjangsen.
Hadde vært enklere å klassifisere dette dyret om du kunne vært litt mer spesifikk i din beskrivelse av det; Hvor stor var karen, for eksempel? Regner med at det er en bille du snakker om, noe som gjør at det er mer enn nok å ta av. Jeg tenkte av en eller annen grunn på en slags trebukk da jeg leste beskrivelsen, selv om jeg ikke aner om disse i virkeligheten kan frese...
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 16. mai 2011 kl. 08:46.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
kan det være en Brems?
Vel hvis den var hissig så er den vel "afrikanisert". iallefall det jeg hører hver gang et/flere insekter går til angrep på folk. unntak av mygg ofc.
Har du vært i utlandet i det siste? Skal ikke se bort i fra at denne hellspawnen har sneket seg med i kofferten din i så fall.
Fant du ut av det? Ble veldig nysgjerrig nå.
Øyenstikker?
Gi opp, han er død for lenge siden og springer nå rundt på jakt etter føde.
Stikker til Hawaii, brb.