Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva slags tobakk bruker du?
Snus 8 6,84%
Prince/ Prince Mild 14 11,97%
Malboro / Malboro Lights 19 16,24%
Eventyr / Eventyr 3 3 2,56%
Petterøes / Petterøes 11 9,40%
Embassy - 0%
Dunhill - 0%
Andre 14 11,97%
Ingen 48 41,03%
Stemmegivere: 117. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  55 3485
Jeg er bare nysjerrig, og lager en poll om hvem som røyker/snuser her
Off topic, men jeg begynner seriøst å hate disse fordømte meningsmålingene... *sorry dfs*
/me er stolt over å kunne si: jeg røyker ikke

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ikke jeg heller, og jeg må si det ser lovende ut så langt
Opprinnelig postet av zeth
/me er stolt over å kunne si: jeg røyker ikke

Vis hele sitatet...
jeg OGSÅ
Fatter ikke at det kan interessere noen så masse at de gidder å lage en poll på det, men jeg er vel ikke bedre jeg, som gidder å svare på det...


Tiedemans Rød Mixture #2
Leser mest her på iblis, men nå må jeg bare fortelle. Har snusa i alle de år, men etter at jeg fikk omgangssyken forrige uke (har ikke spydd så mye sida jeg var russ) har jeg ikke rørt snusen. Det er ei uka sida i morra. Tror det må være over 2 år sida jeg ikke har snusa hver dag. Nå blir bestemor glad. Hu har trua med å gjøre meg arveløs om jeg ikke slutter med "svineriet." Hu er minstepansjonist da, så tapet hadde kanskje ikke vært så stort, men dog...
Teddy og luckies er best!!!!!!!!
Tiedemanns Gul Mix #3
Snus er bra, fucker ikke opp lungene, stinker ikk av klærne osv. Men litt grisete, kan vi vel si at det er. Dessuten trekker du ikke damer, dritings med snus rinnende nedover tennene akkurat.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Zpeef
Teddy og luckies er best!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
TEDDY!? Røyker du Teddy!? Fattern røyker det. Jeg får/bommer/bøffer Teddy av ham i et sett. Teddy er digg, men ÅPricne er best, helt klart.

*drunk*

[ERdit]
*spytte på alle som ikke røyker*
/[Edit]
Sist endret av Carlo; 2. februar 2002 kl. 01:50.
Må si jeg er imponert over hvor få som røyker her
Prøver å slutte å røyke, med SNUS, går helt greit
men kjipt å ikke ha den faste lille med fyr på
i hånden hver morg....
tiedeman rød mild mix er best
eventyr 3 + kruger er den beste tobakken du får tak i
Jeg røyker heller ikke. Skjønner egentlig ikke hvorfor noen begynner i det hele tatt.
Prince "of blends" er den beste!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg sier nok ikke nei til en røyk til tider og i utider. Ihvertfall på fest må man ha røyk, er så digg med iskald pils og en sigg.
Stolt ikke røyker

Skjønner egentlig ikke hva som er vitsen, men det ser sikkert bare en smak sak som det meste annet
røyk er bæd!
Marlboro er daglig røyken. Kjøper Lukies en gang i blandt, bare fordi jeg må prøve noe annet. Omtrent 3 ganger hvert halvår kjøper jeg Teddy Sinnsykt godt, men ikke noe jeg orker hver dag.

Carlo, var sikker på at du var en prince røyker før jeg leste det. Slutt med det! det smaker ikke godt. Også blir du så rar i halsen av det!
Teddy ER bare den beste røyken! Synd de ikke selger det på alle butikker. Synes også camel er ganske good.

Prince suger... eneste som er bra er at det ikke kommer så rar smak når du kommer inn til filteret.
Opprinnelig postet av kruger
Slutt med det! det smaker ikke godt. Også blir du så rar i halsen av det! (snakker om å røyke)
Vis hele sitatet...
Riktig, slutt å røyk! Det er krugers ord... (hehe.. manipuleringens makt)
nå skal vi se, røyk lukter jævlig, røyk er dyrt, røyk er kjipt for helsa. ergo jeg røyker ej.

btw så er dette min 100 post, gratuler meg...
Du fortjener en nobelpris for det der... din 100 post også
Opprinnelig postet av -AS-


btw så er dette min 100 post, gratuler meg...
Vis hele sitatet...
gratulerer
jeg har røyka marlboro siden 4 klasse. ingen over, ingen ved siden.
Opprinnelig postet av |Stress|
tiedeman rød mild mix er best
Vis hele sitatet...
Rød mix 3 er best.
Røyker Marlboro Medium eller Camel Lights....smaker best så..
Rød mix 3.

'nuff said.
Marlboro og Rød 3!!!
Holder meg til min gode gamle Rød 3.
Eller så kjøper jeg meg en kartong eller to med Level når jeg er i Sverige.

Maniac.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
jeg bruker / brukte snus. (prøver å slutte, men det er vist ikke så enkelt)
Vet er der litt for trønder / bonde. Men, det går iallefall ikke utover noen andre enn meg selv! sådeså!
Opprinnelig postet av zeth
/me er stolt over å kunne si: jeg røyker ikke

Vis hele sitatet...
jeg røyker heller ikke!!! (men gjorde det)
- reach for a lucky!
Hmm.. er ikke av de personer som betaler for å lukte vondt, få dårlig helse og lite penger :P Kan dere nevne en positiv ting ved å røyke?? bare lurer..

Tobakk stinker bigtime!
kom ikke her og si at det ikke er tøft å røyke? hvem av dere mistet ikke interessen for lucky luke da han kutta luckyen og begynte å spise på en halmstrå? hva om maleboro mannen skulle gjort det samme? jo det skal jeg fortelle dere! anarki og revolusjon!!
Sist endret av Kamuflash; 4. februar 2002 kl. 20:30.
Jeg deler det samme synspunktet som XpeZguArd , og etter pollen å bedømme er jeg ikke alene. Jeg skjønner ikke hvorfor noen orker å bruke penger på det. Som jeg har blitt fortalt, blir man avhengig av røyk og får abstinenser hvis man ikke røyker. Mange begynnte i starten av ungdomsskolen fordi de følte seg kule, eller at festrøykingen har gått over til fastrøyking. Da kan jeg kanskje forstå at man ikke klarer å bryte den onde sirkelen, men begynner mann når man er fra 17 og oppover, har jeg bare ett beskrivende ord: Patetsik
Det er bare et spørsmål om viljestyrke.. jeg har holdt meg til festrøyking i 3-4 år og trives med det...

Føler ikke behovet for en røyk til vanlig...
ka er røyking godt for.!!??


!!!!!! røyker ikke!!!!

hipp hurra for vinterferien og lappen, og 18 årsdager og damer og øl og sprit
øl, sprit og damer er ikke det samme uten en sigg vettu
du har et poeng der!
Snusar, ja jag är svensk...

MEN det är inte trevligt att somna på en buss och vakna upp utan snus (den var där när jag somnade...)...

/Zappa
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
min mentale helse går henn og blir psykotisk hvis jeg ikke får min morgen general, likeså hvis jeg er på byen og ikke har fått en sigg på en time. menmen, prøver å begrense snusforbruket, da det blir lite taffsing på dama med svart guff i kjeften
original reprint
xaff's Avatar
Røyker vel et Eventyr hvis jeg blir bydd på et...

Ellers så er vel Marlboro ok, men prøver og holde meg unna røyk.

Its baaad mkaaaay?
Opprinnelig postet av Xaff
Røyker vel et Eventyr hvis jeg blir bydd på et...

Ellers så er vel Marlboro ok, men prøver og holde meg unna røyk.

Its baaad mkaaaay?
Vis hele sitatet...
eventyr ferdig eller rullings?
Røyker Prince til daglig og Rødmix 3 hvis jeg skal ha noe godt ekstra oppi rullingsen
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av dfs


eventyr ferdig eller rullings?
Vis hele sitatet...
Rullings åf kårse
Måtte jo bare svare på denne her...;
Røyker Marlboro fordi det er digg.
Carlo: Slutt med den Prinsen din, ekke bra for helsa.