Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1972
Hei.
Er det noen her fra Bergen som vet hva som skjedde med nettkafeen ved siden av konsertpaleet? Hørte et eller anet om en oversvømmelse p.g.a en vann ledning. Regna med at de sku åpne igjen, men nå er det en annen butikk der i steden for.
Er det noen som har peil om hva som hendt?

Kan noen anbefale noen andre nettkafeer i bergen?

takker.

______________________
I`m not fat, I`m just big boned
Det er jo to ved konsertpaleet. Begge er vel nedlagt? Den lengst vekke gikk konk. hvis jeg ikke husker feil.

Du har jo Cyberhouse rett nedenfor fløyen, veldig gode.

www.cyberhouse.no
tetra's Avatar
Trådstarter
den jeg tenker på het necro....... eller noe sånn,

TAKKER

______________________
I`m not fat, I`m just big boned
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Netropolis.
Platon i byn.
Platon er ikke så stor, 10 pcer eller.no?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og dyr.
anbefaler dataport som ligger ved kvarteret (huset ovenfor)
Tror Necropolis ble nedlagt.. er vel en butikk som har åpnet i det lokalet nå hvis jeg ikke husker feil..

Cyberhouse er stedet
Cyberhouse sine ting er jo helt fucked up no... spillte der for en tid tilbake, alt var jo faen meg ødelagt!
ikke vært på nettcafe greier på LENGE, men spillte en god del QW på netropolis før i tiden.. gikk MYE penger der...

men var på dataport (rett ovenfor det akademiske kvarter) for en stund siden.. bra sted enkli...