Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5585
Hei! Sommerens andre "skogstur" nærmer seg, og jeg og en kompis vurderer steppe opp gamet litt, og prøve en candyflip. Har lest en god del om det i hele sommer, og det virker jo helt fantastisk. Vi har begge tatt mdma x antall ganger, men aldri prøvd LSD. Jeg syns det virker veldig spennende med LSD, for er en del ting jeg vil "utforske", men er veldig redd for bad trips, selvom jeg er på en god plass i livet mitt. Derfor tenker jeg at candyflip kanskje kan bli en god førstereis med LSD? Noen innspill?

Vi lurer også litt på logistikken. De fleste anbefaler å ta LSD noen timer før mdma, og det er nok det vi vil gjøre. Vi skal også ta en ganske liten dose av begge deler, for så å bumpe med mdma om vi ikke føler vi har nok. Er det en god plan? Hvor mange timer har dere ventet?

Min største, og egentlig eneste, bekymring er at jeg skal få noia før mdmaen kicker, eller etterpå. For mdma virker jo kortere enn LSD. Men vil heller få noia FØR mdma enn etter. Om dere skjønner.

Jeg føler meg ganske sikker på at det blir en fin tur, da det er flere gode venner som skal være med (5-6 stykker), som kun skal ta mdma - så det går ann prate med de om det blir tøft. Vi skal sitte ved et vann i skogen, med masse soveposer, pledd, puter, tyggis, smokk () , vann, mat og godis.

Håper på svar!
Prøv heller LSD først dere. Skjønner ikke hvorfor alle skal stresse med å prøve så mange stoffer så fort som mulig. LSD alene er en interssant nok. Dessuten er candyflip uten psykedelisk erfaring en dårlig ide etter min mening.
Sist endret av Mirage; 17. august 2016 kl. 13:50.
Takk for innspill. Vi har begge to tatt flein før, så litt erfaring har vi. Grunnen til at vi heller vil ta candyflip istedenfor kun LSD er fordi vi har hørt at mdma-en tar bort litt av edgen til LSD-en. At det ikke blir like heavy liksom. Så handler ikke om å "prøve så mange stoffer så fort som mulig." Vi er liksom redd for at LSD alene blir FOR interessant, om du skjønner
Har aldri prøvd candyflipping selv, men har hørt fra andre at det skal være mer intenst. Om jeg skulle gjort noe så ville jeg tatt LSDen og ikke noe annet i tillegg.
Her er en youtube video fra PsychedSubstance der han snakker litt om candyflipping
https://www.youtube.com/watch?v=Lp4tDi5XkrA
Ta LSD te å bynne med, er enig i at molly kan ta bort eventuelle ubehag av syre tripp, ikke at du tripper noe mindre av MDMA men du vil kunne føle en ro over deg etter inntaket av mollyen ta LSD å kos dere så har dere mollyen på innerlomma om effæktan av syraen bir før oppskakket å stressende. Sånn æ ville gjort det, men æ påstår ikke at æ veit bæst
Dere burde ta litt mindre mdma enn vanlig, fordi mdma kan fort overkjøre syra. Er du redd for bad tripp bør du ta mdma samtidig som lsd, fordi det heftigste er nettopp starten av trippen
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Vanligvis tar man LSD et par timer før man dropper MDMA, som du selv sier. Og du er også ganske sikker på at det blir en fin tur. Da er det bare å pøka på. Hvis det er slik at du vil kvele noen sommerfugler under oppturen til LSD, ta heller et par halvlitere.

Det å få litt noia / sommerfugler / nervøsitet / uro mens man begir seg ute på noe nytt, er helt naturlig. Hvis platået til LSD viser seg å være vanskelig å håndtere, er det her MDMA kommer inn og hjelper deg. Kos deg.
Sist endret av bipbapbop; 18. august 2016 kl. 09:28.
Takk for tips! Tror vi skal prøve å se på det som en ren LSD-tur, også heller ha mdma som en eventuell backup. Vi skal ikke ta mye LSD, tenker kanskje 80% av en vanlig brukerdose (sorry for dårlig terminologi, men jeg vet ikke hva det måles i ). Vi skal ta mindre Emma også ja. 100g maks
Igjen, tusen takk for alle tips og råd! Gleder meg til lørdag!!
mitt beste tips er å ikke ta det samtidig, leste på bluelight og erowid og 95% av brukerne sa det var mest ubehagelig da oppturen blir ganske drøy , og det var visst også ikke så ålreit å trippe på syre når du landet fra MDMA..

Mitt beste tips og dette kan dere gjøre uten stor erfaring på LSD

Ta LSD; Vent i 4 timer også ta en liten dose MDMA. Man er fortsatt påvirket av LSD og MDMA vil som sagt forsterke LSD'en...

Dette med at man måå ha erfaring med begge er bare tull, men uten erfaring på MDMA blir det litt waste. Da man ikke vet helt hva man skal forvente så ikke sikkert man merker det så mye... Gi LSD'en tid nok til å flate ut, da har det i utgangspunktet ikke så mye å si
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Hippotumus Vis innlegg
Vi skal ikke ta mye LSD, tenker kanskje 80% av en vanlig brukerdose (sorry for dårlig terminologi, men jeg vet ikke hva det måles i ).
Vis hele sitatet...

Kanskje en idè å lese seg litt mer opp på stoffet, siden du ikke engang vet hva LSD måles i.

Vi skal ta mindre Emma også ja. 100g maks
Vis hele sitatet...
Ja, du roter vel litt med desimalene her? 10mg mener du?
Sist endret av gregory; 18. august 2016 kl. 18:31.
Gregory: Ja, jeg roter fælt med desimaler. Har som sagt lest om LSD i hele sommer, men jeg er seriøst matematisk utviklingshemmet. Heldigvis er kompisen min utdannet ingeniør, så han tar seg av det Mente selvfølgelig 100mg.

Til dere andre, tusen takk!
420master, vi skal definitivt følge ditt råd. Har en god del erfaring med mdma nå så det blir nok ikke waste.
Sitat av Hippotumus Vis innlegg
Gregory: Ja, jeg roter fælt med desimaler. Har som sagt lest om LSD i hele sommer, men jeg er seriøst matematisk utviklingshemmet. Heldigvis er kompisen min utdannet ingeniør, så han tar seg av det Mente selvfølgelig 100mg.

Til dere andre, tusen takk!
420master, vi skal definitivt følge ditt råd. Har en god del erfaring med mdma nå så det blir nok ikke waste.
Vis hele sitatet...
Gi svar etter dere har prøvd dere ut!
Sist endret av slappegodt; 18. august 2016 kl. 23:10.
This is bat country!
gregory's Avatar
Mitt beste tips til LSD: Just take the ride, go with the flow. Ikke kjemp imot, om det blir for mye.