Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 979
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Hei hå!

Mange av dere vil sikkert si jeg burde søke, men til mitt forsvar kan jeg si at søkefunksjonen ikke fungerer for øyeblikket :/

Mitt problem er at jeg har litt film på et gammelt kamera (Sony Handycam) som bruker disse gode, gamle kasettene jeg ikke helt husker navnet på, og jeg vil gjerne ha det over på dataen min for å redigere det.

Hva skal egentlig til? Jeg er helt grønn på området.
Sitat av Nygaard
Hei hå!

Mange av dere vil sikkert si jeg burde søke, men til mitt forsvar kan jeg si at søkefunksjonen ikke fungerer for øyeblikket :/
Vis hele sitatet...
nå kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet men skjønte ikke helt denne her? Funker vel alltid søkefunksjonen her? Er bare mange som ikke vet helt hva de skal søke på. Synes ikke spørsmålet ditt var så teit heller, så ikke vær redd for å spørre når du ikke vet noe selv.
video kort med input til pc'en... Jeg har en slik USB sak til 600 spenn som gir sånn passelig kvalitet. Kommer vel mest an på hva du skal gjøre med videoene på dataen etterpå.
Sist endret av neurotor; 3. september 2006 kl. 17:37.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Trådstarter
Kvaliteten trenger ikke være briljant, bare den er sånn noenlunde Takk for svar
Et tv kort fra komplett bør vel funke
Kassettypen er mest trolig vhs-c, 8mm eller hi8, står det en av de tingene på teipen?
Ellers stemmer det over, kjøp et tvkort med kompositinngang så får du videoene på dataen.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Trådstarter
Hi8 var det visst! Takk for alle svar. Blir nok TV-kort på meg