Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1223
Noen som har noen dimmetips for å slippe førstegangstjeneste? Plages en del med angst,å har papir på det, er også 23 år og nyetablert.
Hva med å bruke søke funksjonen på forumet?
jeg dimmet uten problem..
Sa til legen at jeg hadde angst og slet med og gå ut osv og kommer ikke til og takle førstegangstjeneste..
og da skrev han legen under på at jeg slapp..så jeg er fri for alt
Si at du er homofil og få nedskrevet psykisk helse.
Har hørt noe greier at om du tester posetiv på sessjon, så blir du utestengt med en gang, har også hørt noe om at de ikke kan anmelde deg for detta, men det er jeg ikke sikker på. så er det noen som veit det sikkert? etter det jeg veit skal de bare slette all informasjon om den testen.
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Sier du at du er homofil, så havner du bare i en leir med homser..
Leker du gæren, så får du det på papirene dine og har vanskelig med å få jobb seinere.

Beste er nok å si at du har problemer med å spise og sove sammen med folk.
Sist endret av Grimdoc; 27. mai 2006 kl. 18:47.
Gjør som en i troppen min: "Vess itj æ får fårra heim nu, så fer æ å sler ned det første befalet æ møte på i messa" Nå skal det legges til at fyren var dømt for legemsbeskadigelse tidligere osv...
Sitat av SnippeX
Har hørt noe greier at om du tester posetiv på sessjon, så blir du utestengt med en gang, har også hørt noe om at de ikke kan anmelde deg for detta, men det er jeg ikke sikker på. så er det noen som veit det sikkert? etter det jeg veit skal de bare slette all informasjon om den testen.
Vis hele sitatet...
Stemmer vel ikke. Blir anmeldt, og får muligheten til å kommme tilbake clean 6 mnd. etter eller noe.
dimme.cjb.net

En kar jeg jobber sammen med, fortalte meg sin dimme-historie i går: Han gikk til legen tre ganger på rad, etter masse syting og klaging på at han hadde det vondt. Legen bet ikke på, men sendte ham til psykiater etter 3. gang. Psykiateren prøvde alt, men det endte med dimming på grunn av at min kollega sa "hvis dere absolutt skal tvinge meg til å være her, er det for faen deres ansvar når dere finner meg hengende fra et tre om et par dager".
Si du er veganer. De gir deg ikke spesiel mat og de får ikke matet deg da og må bare sende deg hjem. Men ikke si du er vegitarianer for de gir deg bare egg, melk og andre meieriprodukter da. Dette er nok den beste måten å komme ut av militeret på uten at det får noen spesielle følger.
jeg slapp hjem fra KNM haraldhårfagre for 2mnd siden....
Sa jeg ikke ville være der og hadde nettop fått meg ny jobb..
Det var nokk for at jeg skulle bli sendt hjem!
hadde papir fra psykiateren om at det ikke var en særlig god idé å verve meg. Har ikke hatt noe problem med å få jobb senere!
Hvorfor svarer jeg på denne?

SØK!!
Og hvorfor svare folk når det står at karen må søke?

Dimmetråd: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ighlight=dimme
SØK : http://www.freakforum.nu/forum/searc...earchid=626191