Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2369
Hei!
Jeg har vurdert Hellas, Bulgaria eller Polen. Hva kan anbefales?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Saranda, Albania. 5 stk familie kan spise god middag for 250 kr, flaske hvitvin til 35 kroner. Ingen flyplass, men du kan ta flyet til Kypros så ta båten over. Mye finere strender enn det Kypros kan tilby for eksempel, og mer eller mindre Europas billigste ferieland..

Kan finne butrint der, bunkere, the blue eye og masse annet!
Jeg var nettopp i Puerto Rico i Karibien. Norwegian har det som et nytt reisemål og har derav veldig billige billetter, verdt å sjekke om de fortsatt har det. Det var forøvrig helt konge der nede! Strand, sol og en veldig avslappet atmosfære. Det er dog ikke så veldig billig der, men reiser du litt rundt på øyen og ikke oppsøker de mest turistinfiserte områdene klarer du deg med et labert studentbudsjett slik som meg.
Natrium, det er stor prisforskjell mellom Europa og Karibien. Selvfølgelig, alle vil dra der ,men hvor mye kostet din reisen ? Jeg er sikkert at ca 30 000 NOK. Hellas koster ca 7000 NOK for 2 uker, Bulgaria og Polen ca 4000 NOK. Albania er ikke så billig fordi du må ta fly til Kypros først og det koster.
Ingen flyr til Kypros for deretter å ta båt til Albania. Ta en liten titt på et kart så skjønner dere hvorfor. Det koster omtrent det samme å reise til Albania som til feks Korfu.
Sitat av xxxx5 Vis innlegg
Natrium, det er stor prisforskjell mellom Europa og Karibien. Selvfølgelig, alle vil dra der ,men hvor mye kostet din reisen ? Jeg er sikkert at ca 30 000 NOK. Hellas koster ca 7000 NOK for 2 uker, Bulgaria og Polen ca 4000 NOK. Albania er ikke så billig fordi du må ta fly til Kypros først og det koster.
Vis hele sitatet...
det kostet 3800 kr for turen min, det er helt latterlig billige priser hos norwegian for tiden
Trådstarter
2 0
så billig til Karibien ?Hvor mye kostet hotell?
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Saerdna, jeg tok feil - mente selvfølgelig kurfo!
Jeg bodde på diverse hostell, det lå på 250-350 pr dag og campet på en strand i tre dager, det var selvfølgelig relativt billig. Så vet ikke hva hotellprisene ligger på dessverre!