Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 3511
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rustelefonen sin chat (og tlf forsåvidt) er stengt nå. Hvor kan jeg komme i kontakt med fagfolk på denne tiden av døgner?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor mange mg blåvalium i seg selv er farlig? Er oppe i 490 mg nå, vet ikke helt hva jeg vil opppnå
"blåvalium" er kun en illegal "gatevariant" av Valium.
Vanlig valium på resept er som regel 5mg.
Blå valium ofte 10mg.. Du kan ikke være helt sikker på hva dette er.
Det har også veldig lang halverings tid.
Overdoser er sjeldne.

kanskje lurt å stoppe?
Å overdose på benzodiazepiner er ekstremt vanskelig. Men om du har inntatt 490MG bør du stoppe NÅ. Virkestoffet i Valium, Diazepam har en dødelig dose (på mus) på 720 MG/KG. Dette er ekstremt mye, og sånn sett skal du være langt utenfor livsfare. Men du har tatt veldig mye.

Det er vanskelig å vite hva du spør om. Spør du om det er trygt å ta mer, eller er du redd for at du kan dø om du sover?
Om du er redd for å dø dersom du sovner, kan du ta det med ro. Om du lurer på om det er trygt å ta mer, ikke gjør det. Du vil nok ikke bli mer rusa. Du har nådd punktet for maksimal rus, og om du tar mer vil du sannsynligvis kun merke det med mer av de negative bivirkningene.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ifølge blister er jeg oppe i 1500 mg nå, føler meg utrolig nok oppegående (vet dette er noe alle sier, men har en del erfaring med benzo, særlig xanax, og vet at du kommer til et punkt hvor du ikke føler det oppegående lenger)

Hva skjer her? (Jeg vil ikke dø)

Jeg kjenner effekt altså så det er ikke helt buff, men forventa litt mer. Har erfaring med div. benzo, (en del) xanax (mye rivo) (litt, første) valium/vival, forstått riktig at valium/vival er «svakest» og du ikke får noe særlig rus men helst bare angstdempende effekt?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Diazepam / valium / vival / stesolid
Toksisitet: Barn: <1,5 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer. 20-25 mg til 2-åringer ga lett til moderat og 30-40 mg til 2- og 3-åringer ga etter ventrikkeltømming moderat forgiftning. 50 mg til 14-åring ga lett, 75 mg til 14-åring ga lett til moderat og 200 mg til 13-åring ga moderat forgiftning. Voksne: 100-200 mg ga lett til moderat og 500 mg ga moderat til alvorlig forgiftning.
Sist endret av hasjkake; 4. april 2021 kl. 02:25.
Du må virkelig ha litt av en toleranse hadde jeg også tatt 98 valium hadde ikke jeg greid å skrive noe særlig uten noen skrivefeil
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ifølge blister er jeg oppe i 1500 mg nå, føler meg utrolig nok oppegående (vet dette er noe alle sier, men har en del erfaring med benzo, særlig xanax, og vet at du kommer til et punkt hvor du ikke føler det oppegående lenger)

Hva skjer her? (Jeg vil ikke dø)

Jeg kjenner effekt altså så det er ikke helt buff, men forventa litt mer. Har erfaring med div. benzo, (en del) xanax (mye rivo) (litt, første) valium/vival, forstått riktig at valium/vival er «svakest» og du ikke får noe særlig rus men helst bare angstdempende effekt?
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke til å dø. Jeg skal innrømme at jeg ikke har lang erfaring med Benzo, kun rivotril et par ganger. Men noe av sjarmen med Benzo er at du ikke merker det når du er rusa. Du kan være rusa som bare faen, og fortsatt tro du er edru.

Gå og legg deg. Du kommer ikke til å dø. Jeg vet ikke hvor lenge Valium vanligvis varer, men du skal nok være klar til å kjøre osv. på mandag. Om du er vant til Rivo forstår jeg at du ikke kjenner noe særlig på Valium. Bare ikke ta noe mer. Om du virkelig trenger det, bør du heller ta Rivo neste gang. 1500MG er sinnsykt mye.


EDIT: OG JA, jeg forstår at legemiddelhåndboka melder 500MG som en dose for moderat til alvorlig forgiftning. Men denne karen skriver perfekt norsk, og sannsynligvis har han spist mindre enn han oppgir, ellers ville innlegget sett annerledes ut.
Sist endret av frukoman; 4. april 2021 kl. 02:30.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av frukoman Vis innlegg
Du kommer ikke til å dø. Jeg skal innrømme at jeg ikke har lang erfaring med Benzo, kun rivotril et par ganger. Men noe av sjarmen med Benzo er at du ikke merker det når du er rusa. Du kan være rusa som bare faen, og fortsatt tro du er edru.

Gå og legg deg. Du kommer ikke til å dø. Jeg vet ikke hvor lenge Valium vanligvis varer, men du skal nok være klar til å kjøre osv. på mandag. Om du er vant til Rivo forstår jeg at du ikke kjenner noe særlig på Valium. Bare ikke ta noe mer. Om du virkelig trenger det, bør du heller ta Rivo neste gang. 1500MG er sinnsykt mye.
Vis hele sitatet...
Ikke si at han ikke kommer til å dø, TS har inntatt over toksisitet dosen om han får lett, moderat eller akutt forgiftning vet ikke vi. TS ring giftsentralen de jobber med dette.

nummer: 22 59 13 00
Sist endret av hasjkake; 4. april 2021 kl. 02:31.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Ikke si at han ikke kommer til å dø, TS har inntatt over toksisitet dosen om han får lett, moderat eller akutt forgiftning vet ikke vi. TS ring giftsentralen de jobber med dette.

nummer: 22 59 13 00
Vis hele sitatet...
Tror du han kunne skrevet så godt som han gjør dersom han hadde inntatt en så stor dose?

Kommentaren ble skrevet 2 timer etter innlegget ble opprettet. Om han virkelig hadde fått i seg 500MG før dette, ville han ikke skrevet så godt.


Men du har nok rett, han bør ringe gifttelefonen om han er usikker.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av frukoman Vis innlegg
Tror du han kunne skrevet så godt som han gjør dersom han hadde inntatt en så stor dose?

Kommentaren ble skrevet 2 timer etter innlegget ble opprettet. Om han virkelig hadde fått i seg 500MG før dette, ville han ikke skrevet så godt.


Men du har nok rett, han bør ringe gifttelefonen om han er usikker.
Vis hele sitatet...
Nei, men det er TS som påstår det. Jeg kan ikke svare for han. Så om han har tatt det han sier, så kan det være fare for liv og død.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Diazepam / valium / vival / stesolid
Toksisitet: Barn: <1,5 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer. 20-25 mg til 2-åringer ga lett til moderat og 30-40 mg til 2- og 3-åringer ga etter ventrikkeltømming moderat forgiftning. 50 mg til 14-åring ga lett, 75 mg til 14-åring ga lett til moderat og 200 mg til 13-åring ga moderat forgiftning. Voksne: 100-200 mg ga lett til moderat og 500 mg ga moderat til alvorlig forgiftning.
Vis hele sitatet...
500 mg for voksne er moderat til alvorlig forgiftning? Hva er «voksen» her, 22 år og ca. 65 kg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
500 mg for voksne er moderat til alvorlig forgiftning? Hva er «voksen» her, 22 år og ca. 65 kg.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ringt gifttelefonen, for å være sikker. Hvordan føler du deg? Føler du deg dårlig?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
500 mg for voksne er moderat til alvorlig forgiftning? Hva er «voksen» her, 22 år og ca. 65 kg.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du så mye angst/noia om du har tatt benzo? Noe sier meg du lyver. Ring giftsentralen om du har tatt det du sier.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Du må virkelig ha litt av en toleranse hadde jeg også tatt 98 valium hadde ikke jeg greid å skrive noe særlig uten noen skrivefeil
Vis hele sitatet...
Har lite valium toleranse, men hadde en skikkelighet smell på xanax og subutex for noen uker siden som endte i pustestopp, vett ikkje om det kan ha begynnet opp noe toleransen? Tømte et glass og vell så det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
500 mg for voksne er moderat til alvorlig forgiftning? Hva er «voksen» her, 22 år og ca. 65 kg.
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du egentlig i deg 1000MG på 2 timer? Virker lite sannsynlig.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lite valium toleranse, men hadde en skikkelighet smell på xanax og subutex for noen uker siden som endte i pustestopp, vett ikkje om det kan ha begynnet opp noe toleransen? Tømte et glass og vell så det.
Vis hele sitatet...
Toleransen er nede på null etter 8-12 dager.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av frukoman Vis innlegg

EDIT: OG JA, jeg forstår at legemiddelhåndboka melder 500MG som en dose for moderat til alvorlig forgiftning. Men denne karen skriver perfekt norsk, og sannsynligvis har han spist mindre enn han oppgir, ellers ville innlegget sett annerledes ut.
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme, men pakken ble faktisk åpnet i dag og jeg har notert med hver eneste stk jeg har tatt.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av frukoman Vis innlegg
Hvordan fikk du egentlig i deg 1000MG på 2 timer? Virker lite sannsynlig.
Vis hele sitatet...

TS svar på hvor mange du har tatt så kan jeg regne ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte det samme, men pakken ble faktisk åpnet i dag og jeg har notert med hver eneste stk jeg har tatt.
Vis hele sitatet...
Ring gifttelefonen. Det kan ha vært bøff, men hvorfor i alle dager har du tatt så mye? Ingen har så høy toleranse. Tok du mer fordi du ikke kjente effekten?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Absolutt ikke meningen å virke kvass her, men hvorfor skulle jeg lyve om antall mengde til en gjeng med ukjente og internettvenner? Har typ tatt 5-7 om gangen, tar ikke mange timene å få ned 162 stk da på noen timer.

Usikker på om jeg skulle legge bilde her eller i pille-tråden, men tenkte helle konteksten lå her. Er det noen som kan kjenne igjen disse? Ble reklamert som Roche, men står Aquaurin 10 mg tableta diazepam KRKA.

https://imma.gr/102381x5acce
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
TS svar på hvor mange du har tatt så kan jeg regne ut.
Vis hele sitatet...
162 (10 mg), fører notat hver gsng jeg har 6-7
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av frukoman Vis innlegg
Ring gifttelefonen. Det kan ha vært bøff, men hvorfor i alle dager har du tatt så mye? Ingen har så høy toleranse. Tok du mer fordi du ikke kjente effekten?
Vis hele sitatet...
Tung dag og hadde gjerne litt større lager enn jeg burde.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selv om toksisiteten på «Valium» (via via viaj ikke er særlig høg, burde jer være redd for å spy og bli kvelt mens jeg sover?
Utifra hvordan du skriver på det siste svaret bør du ringe gifttelefonen nå. Om du virkelig har tatt så mye..
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av frukoman Vis innlegg
Utifra hvordan du skriver på det siste svaret bør du ringe gifttelefonen nå. Om du virkelig har tatt så mye..
Vis hele sitatet...
Han bare kødder seg tror jeg.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Han bare kødder seg tror jeg.
Vis hele sitatet...
Veldig morsomt å komme genuine spørsmål å bli feid bort som tull.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selv om toksisiteten på «Valium» (via via viaj ikke er særlig høg, burde jer være redd for å spy og bli kvelt mens jeg sover?
Vis hele sitatet...
Bildet fra «den scenen» i Breakinng Bad har brent seg fast, får ikke ansiktsuttrykket hennes utav hodet 5-6 år etterpå.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veldig morsomt å komme genuine spørsmål å bli feid bort som tull.
Vis hele sitatet...
Må så si forstå det på en dose folk flest ikke en gang kunne stått på.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bildet fra «den scenen» i Breakinng Bad har brent seg fast, får ikke ansiktsuttrykket hennes utav hodet 5-6 år etterpå.
Vis hele sitatet...
Nei, svært lite sannsynlig. Har du inntatt noe annet som alkohol eller opiater? Da kan det skje.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg

Nei, svært lite sannsynlig. Har du inntatt noe annet som alkohol eller opiater? Da kan det skje.
Vis hele sitatet...
Har drukket 3 kartonger vin, 2 flasker (vin), noen glass jeager/drinker osv + noe små bumps speed siden onsdag. Mulig det er speeden som holder meg såpass oppe? Eller så er det bare dritt «valium»..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har drukket 3 kartonger vin, 2 flasker (vin), noen glass jeager/drinker osv...
Vis hele sitatet...
3 kartonger + to flasker = 14 flasker vin
+ noen glass jeager/drinker osv..
&
100+ Valium?

gå å legg deg a, fuckings troll
om noen timer står solen opp
da sprekker du..
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kall meg troll dere vil dere..
troll
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Herregud jeg trodde vi skulle hjelpe hverandre her? Vil ikke være den den typen men det var en mye hyggeligere tone her før. Den som sagt er dette blåvalium og ikke apotekvare, så beklager så mye men jeg kan faktiske ikke garantere at det er 1500 mg totalt.

Snakket med gifttelefonen, hun ville ikke la meg legge meg og ba meg ringe lokal legevakt for obesrvasjon.

Tusen takk for hjelpen alle sammen!<3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Herregud jeg trodde vi skulle hjelpe hverandre her? Vil ikke være den den typen men det var en mye hyggeligere tone her før.
Vis hele sitatet...
til info så ba jeg deg om å stoppe inntaket ditt for 7 timer siden.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Du har vært våken lenge du TS også et klart signal på løgn her diazepam er beroligende og gjør deg trøtt, hadde du tatt de mengdene hadde du vert i sengen for lengst, måten du skriver (later som du er ruset, etter noen påstår at du ikke er det pga du skriver fint) Why the fuck, og freak er ikke helsepersonell vi kan ikke hjelpe deg ved sånne ting. Du hadde ikke klart å skrive, gå, hadde du tatt 100+ valium, du hadde sittet i en sofa / seng og stuket.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
til info så ba jeg deg om å stoppe inntaket ditt for 7 timer siden.
Vis hele sitatet...
Beklager tonen Vindaloo, det var ikke meningen. Jeg har også gått over med kalkulator og hva enn som er og funnet ut at det var 150 mg, ikkje 1500 mg.

4 dager på forhånd med masse alkohol, amfetamin og svært lite søvn har nok ikke hjulpet akkurat.

Som sagt, legger meg langflat og takker inderlig for tips og støtte. Elsker dere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager tonen Vindaloo, det var ikke meningen. Jeg har også gått over med kalkulator og hva enn som er og funnet ut at det var 150 mg, ikkje 1500 mg.

4 dager på forhånd med masse alkohol, amfetamin og svært lite søvn har nok ikke hjulpet akkurat.

Som sagt, legger meg langflat og takker inderlig for tips og støtte. Elsker dere.
Vis hele sitatet...
Du trodde du tok 150 piller, men tok egentlig bare 15?
Ikke alltid så lett å telle.
Sist endret av SkammeligNykter; 4. april 2021 kl. 07:42.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Xd, endret seg helt der ja.
Det sier vel litt om det å være "på" uten å merke det selv.
For 8 timer siden trodde han att han hadde spist 49 10mg valium.
Så ble det 150. Det er kanskje ikke nok til å drepe en hest, men det blir lite galopp.

Å vin..
Når jeg har drukket nok vin til å tro att jeg har drukket 14 flasker så klarer jeg ikke skrive.
Jeg ville også stått i fare for å dø. Og dette var før jeg fylte på med noen glass jeager/drinker
and what not.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, det det var 15 brett med 10 mg på hvert brett, + et halvt.

Beklager utregningen min.
qué?
Hvor mange på hvert brett?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
15 stk på kvert brett ja Kan finne noen bilder når jeg kommer hjem!
Har du spist 15 brett, med 15 tabl per brett og 10mg per tablett det 2250mg diazepam(dersom pillene inneholder riktig virkestoff og mengde). Ikke 150mg.

Prate - smile - løfte?
Skjønner ikke hvorfor du klager på oss. Vi har skrevet flere ganger at du må ringe gifttelefonen dersom du virkelig har tatt så mye. Men så viser det seg at du kun har tatt 10% av det du egentlig trodde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, det det var 15 brett med 10 mg på hvert brett, + et halvt.

Beklager utregningen min.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
15 stk på kvert brett ja Kan finne noen bilder når jeg kommer hjem!
Vis hele sitatet...
Så du har fått tak i 0.66mg valiums tabletter?...[10mg/15 tabletter] Og spist 225 av de?... [15 brett*15 tabletter].

Eneste andre alternativet jeg kan tenke meg er at du har fått tak i de litt mere vanlige 10mg tablettene. Selv om doseringen står på brettet er det innholdet i den enkelte tabletten de opplyser om. I så fall har du greid å få i deg 2250mg uten å ense det selv.

Jeg skjønner godt at folk reagerer på påstandene dine. Tror kanskje du skal laste opp det bildet, men det blir vel en stund til om du trodde 10mg merkingen betydde 10mg pr brett, hvis vi hører fra deg igjen da?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager igjen regnefeilene mine, der er ikke alltid like lett på tur.

Ja, det er 15 piller på hvert brett.


10 brett (-5 piller, var sikker på siste biten var i lommen).


10 mg i kver pille


Så 9*15+10=145 piller
145*10mg (visstnok) er 1450 mg.

Mysteriet løst, (ish), de er jo som nevnt blå så vi har jo faktisk ingen ide hva som faktisk var i dem.

Dosen + mengden alkohol jeg har drukket de siste dagene gjorde at de ville meg under oppsyn i tilfelle jeg visstnok kunne havne i koma. Hjemme nå og skal fremdeles sove av meg rusen.

Godnatt alle sammen!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk ikke til å redigere anynom, men her er bilder:
https://imma.gr/102390x33eb1
https://imma.gr/102391x65469
https://imma.gr/102392x9cb1e
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei igjen,
Dette er nå en uke siden, og føler meg lott ustødig til tider. (såklart) ingen rusfølelse eller noe slik, men jeg snubler unaturlig mye over dørkarmer, dunker borti vegger og plutselig bare føler jeg mister balansen helt om jeg bare lener meg litt til siden. Er dette normalt å skulle sitte så lenge i?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
å skulle vedvare så lenge*