Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4000
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
halla.
fått tak i en type bol av en kompis, gratis, tenker 10-20 ml
noe som han kalte HESTEBOL.
Noen som vet hvilken type dette er?
Er vel bare et utrykk folk har brukt for steroider siden de skal gjøre deg sterk. Eneste jeg tenker på er det der slankemiddelet noen bruker som egentlig er til hest. Clenbuterol heter det. Hvis det er det du har så måru værra forsiktig. Les deg opp på det hvis det er det du har da
clenbuterol?

NodSquad kom meg i forkjøpet der gitt
Sist endret av Flaffersen; 26. august 2020 kl. 02:27.
Hvorfor er folk så lite kritiske til ting de putter i kroppen sin? Spesielt testosteron. Ikke spør på et forum hva "hestebol" kan være. Spør kompisen din mann! Er det trenbolone? Hadde du tenkt til å sprøyte dette i deg uten å vite helt hva du driver med?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på det ikke er hestebedøvelse AKA ketamin? Hehe.

Uansett så hadde jeg aldri døtta i meg noe shady shit som jeg jeg fikk av en shady kompis som kalte det for hestebol når jeg spør om hva det er for noe.

Hørt om broscience? Dette her er next level broscience.
Digital nomade
trippy's Avatar
Enten equipoise eller clenbuterol. Ikke bruk EQ uten test base...
Hva staar det paa det?
Sier noen hestebol til meg ville jeg tenk de mente EQ.
Sitat av trippy Vis innlegg
Ikke bruk EQ uten test base...
Vis hele sitatet...
Bare som et tillegg til sitatet ovenfor:

Vil egentlig fraråde å bruke EQ generelt - og ihvertfall hvis man er predisponert for angstlidelser.
EQ, og enkelte estere det injiseres med, er kjent for å kunne fremprovosere vedvarende og svært brutal panikkangst som man må jobbe godt og lenge med for å bli kvitt igjen.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er nok equipoise
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke puttet det i meg enda, må snakke med kompisen først.
Hvis du uansett skal bole og ikke får returnert varene, så spør om å få tilsvarende dose testosteron, så injiserer du 1ml av hver per uke.

I min krets brukte vi de navnete, litt etter hva slags dyr som vanligvis ville fått dette. Equipoise gies til hester da det gir en gunstig effekt på de. Equipoise blir da hestebol. Trenbolon gies til okser, og ble da kalt oksebol.
Sist endret av Superspurv; 26. august 2020 kl. 20:32.
Sitat av Knask Vis innlegg
Bare som et tillegg til sitatet ovenfor:

Vil egentlig fraråde å bruke EQ generelt - og ihvertfall hvis man er predisponert for angstlidelser.
EQ, og enkelte estere det injiseres med, er kjent for å kunne fremprovosere vedvarende og svært brutal panikkangst som man må jobbe godt og lenge med for å bli kvitt igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte eq alene i en god stund uten testo siden jeg ikke kunne få tak i noe annet, tvangs tanker og angst ble forverret. Men var andre ubehagelige side effekter pga lavt østrogen, tørst heile tiden, sov dårlig og kjempe stive ledd. Visst du skal bruke eq må dosen være halvparten av det testo dosen er ellers så kræsjer du østrogenet ditt
Sist endret av lolaper; 26. august 2020 kl. 21:01.
Sitat av lolaper Vis innlegg
Jeg brukte eq alene i en god stund uten testo siden jeg ikke kunne få tak i noe annet, tvangs tanker og angst ble forverret. Men var andre ubehagelige side effekter pga lavt østrogen, tørst heile tiden, sov dårlig og kjempe stive ledd. Visst du skal bruke eq må dosen være halvparten av det testo dosen er ellers så kræsjer du østrogenet ditt
Vis hele sitatet...
Ikke så rart det ble forverret når du ikke hadde testo xD
Sitat av Knask Vis innlegg
Bare som et tillegg til sitatet ovenfor:

Vil egentlig fraråde å bruke EQ generelt - og ihvertfall hvis man er predisponert for angstlidelser.
EQ, og enkelte estere det injiseres med, er kjent for å kunne fremprovosere vedvarende og svært brutal panikkangst som man må jobbe godt og lenge med for å bli kvitt igjen.
Vis hele sitatet...
Det er fordi EQ har 3 metabolitter; ADD, ATD og 1-AD som fungerer som aromatase hemmere.

Det er ikke alle som vet dette, og det som skjer er rett og slett at man crasher E2.

Skal man bruke EQ, så er hovedregelen en testosteron-EQ ratio på 2:3. Ellere 1:1 hvis du aromatisere lite.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Det er fordi EQ har 3 metabolitter; ADD, ATD og 1-AD som fungerer som aromatase hemmere.

Det er ikke alle som vet dette, og det som skjer er rett og slett at man crasher E2.

Skal man bruke EQ, så er hovedregelen en testosteron-EQ ratio på 2:3. Ellere 1:1 hvis du aromatisere lite.
Vis hele sitatet...
Enig!

Det jeg er derimot er veldig i tvil om, er om ratio du nevner er optimalt. Hvordan har du kommet fram til T, EQ 2:3 - 1:1?

Saa mener jeg det saaklart er viktig aa ha i bakhodet at det enda kan veare flere variabler som kan forsake dette som vi enda ikke vet om.
Sist endret av DrPerception; 31. august 2020 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Enig!

Det jeg er derimot er veldig i tvil om, er om ratio du nevner er optimalt. Hvordan har du kommet fram til T, EQ 2:3 - 1:1?

Saa mener jeg det saaklart er viktig aa ha i bakhodet at det enda kan veare flere variabler som kan forsake dette som vi enda ikke vet om.
Vis hele sitatet...
Det er tatt rett ut av Reddit steroids wiki.

https://www.reddit.com/r/steroids/wi...tm_name=iossmf

Den er nylig oppdatert, veldig ekstensiv og informativ.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Det er tatt rett ut av Reddit steroids wiki.

https://www.reddit.com/r/steroids/wi...tm_name=iossmf

Den er nylig oppdatert, veldig ekstensiv og informativ.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har mistenk dette en stund og nylig lagde Derek fra more plates more dates en video hvor han lagde en rimelig sterk hypotese om at EQ bruker av aromatase-enzymet til a lage e1 istede for E2 slik vi lenge har trodd og dermed gir ai effekt.
Var rimelig godt be grunnet og kanskje den mest revolusjonerende oppdagelsen innen hobbyboling jeg har veart borti ilopet av min karriere. Kult aa see info oppdateres rundt omkring naa.