Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2503
Er forkjølet. Formen er ikke helt på topp, og hoster en del.
Hvordan vil det bli å røyke da? Leste på nettet at noen sier det er digg/hjelper. Mens andre fraråder det. Personlig tror jeg å få et skikkelig hosteanfall mens en er høy sikkert ikke er noe behagelig.
Meninger?
Vel, er du sår i halsen er det helt jævlig å trekke ned røyk, fikk testet det under en luftveisinfeksjon, ikke digg!
Angående rusen er den helt ok, men personlig synes jeg rusen blir dårligere om man f.eks. har feber. Synes heller det ikke er noe serlig å være fjern med tette nesebor.
Hvis du har weed, lag deg en god kopp te, har du hasj så lag deg vaffler
Det gjør fysisk vondt, man hoster mer og mye hardere. De verste hosteanfallene mine har vært med forkjøla + røyke weed-comboen. Ikke digg. Anbefaler å vape ovenfor røyke.

Hvis du har hasj holder det å få tent på klumpen. Ha det under et glas og sug røyken med sugerør.
Har du grønt kan du hule ut en (BLANK!) lyspære, legge stuffet oppi og varme med lighter.
Eller putter det i vapen og setter den på 180grader
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Eller putter det i vapen og setter den på 180grader
Vis hele sitatet...
Hvis en er så heldig å ha slikt utstyr da ^^

Ville nok gått for noe te/skakkao som dmt foreslår, føles nok mye bedre for halsen i allefall
Hvordan det blir å røyke spørs på hvor ødelagt du er i halsen og bronkiene.
Jeg røyker gjerne mere når jeg er forkjølet enn til vanlig, men det er fordi jeg synes hasj virker dårligere når jeg er forkjølet.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Hvis en er så heldig å ha slikt utstyr da ^^

Ville nok gått for noe te/skakkao som dmt foreslår, føles nok mye bedre for halsen i allefall
Vis hele sitatet...

Vil heller si at man er uheldig hvis man har en vape, har en sånn 2-3000kroners vape men bruker den ALDRI siden det er noe av det mest oppskrytte jeg har vært borti. Bruker bambus bongen eller en av de andre jeg da
Personlig ble det bare mye verre.
Bland shitten med smør eller kokosfett (kokos er def best imo). Varm opp til rett før det begynner å boble, bland i en kopp kakao, te, yoghurt eller lignende.

Easy high, og veldig behagelig når man er sliten i halsen/lungene
Veldig god lengde og goodfeel på cannabis oralt også, prøv det ut

Forsiktig, prøv å ikke overvarm mekket, da kan du miste thc og virkestoffer. Bare la det boble 2 sek og rør rundt
Sist endret av Alzo88; 27. desember 2015 kl. 19:17.