Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 30411
Ikke det at jeg tror jeg har røykt noe syntetisk, men jeg kan mildt si at jeg er ganske redd for at det skal skje.

Jeg har ikke så mye peiling, men er det mulig og se forskjell på Syntetisk weed og vanlig weed?
Kjøp EZ-test og test alt du skal røyke.

http://www.eztest.com/product/ez-tes...bal-incense-2/

og denne

http://www.eztest.com/product/ez-tes...d-marihuana-2/

Men du kan fortsatt få syntetisk som er nytt, de finner opp nye hele tiden for å unngå lovgivning. Enkleste er og kjenne på rusen, men da har du allerede tråkket i grøten viss du har fått.

Og mye grønt og brunt har syntetisk tilsatt, så vær forsiktig! Kjøp av seriøse aktører som gjerne bare dealer thc relaterte produkter. Ikke kjøp av han som selger alt liksom.
Syntetisk cannabis er ikke veldig utbredt i Norge, i vertfall ikke solgt som vanlig cannabis, så du trenger ikke å bekymre deg noe særlig for det.
Har aldri opplevd å få syntetisk cannabis istedenfor vanlig cannabis, har heller aldri hørt om noen som har fått det.

Syntetisk cannabis bruker enten å være pulver, eller så er det sprayet på en urtemiks(som ikke ligner på pot i det hele tatt).
Alle som har sett eller prøvd vanlig cannabis vil se, lukte og smake at det er syntetisk.

Smaken skiller seg mest ut og den er dritt. Vanskelig å putte ord på hva det smaker, men det gir en veldig vond etter smak.

De fleste som har smakt den naturlige cannabisen foretrekker å ikke røyke enn å røyke syntetisk. Det er en grunn til at det ikke har slått til.
Har også lest at det kan gi permanente skader, mye av det iform av kraftige psykoser. Men dette er basert på opplevelser og ikke dokumentert(som jeg vet om)
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Syntetisk cannabis er ikke veldig utbredt i Norge, i vertfall ikke solgt som vanlig cannabis, så du trenger ikke å bekymre deg noe særlig for det.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? Er det noen som holder oversikt over cannabis solgt i Norge som analyserer og sjekker innhold? Jeg er genuint nysgjerrig, selv om ditt miljø ikke driver med slikt, kan det være andre som gjør det. Finnes det noen god måte å finne ut om hasjen er ekte eller bare er syntetisk blandet inn i hasj? Helst uten å kjøpe seg en GCS eller lignende...

Sitat av Khan17 Vis innlegg
Alle som har sett eller prøvd vanlig cannabis vil se, lukte og smake at det er syntetisk.
Vis hele sitatet...
Har du sett, luktet og smakt på noen av de falske typene hasj som selges på internett? Jeg har ikke selv undersøkt dem, men utifra det jeg har lest virker de ekte.

Sitat av Khan17 Vis innlegg
Smaken skiller seg mest ut og den er dritt. Vanskelig å putte ord på hva det smaker, men det gir en veldig vond etter smak.
Vis hele sitatet...
Er det normalt å smake på hasj?


Sitat av Khan17 Vis innlegg
De fleste som har smakt den naturlige cannabisen foretrekker å ikke røyke enn å røyke syntetisk. Det er en grunn til at det ikke har slått til.
Har også lest at det kan gi permanente skader, mye av det iform av kraftige psykoser. Men dette er basert på opplevelser og ikke dokumentert(som jeg vet om)
Vis hele sitatet...
Jeg har lest at cannabis kan gi kraftige psykoser, smelte hjernen din og at rusen varer i flere måneder. Jeg har også sett informasjonsfilmer fra Norge som gir inntrykk av at hasjbruk fører til avhengighet, prostitusjon og selvmord... Selvsagt kan syntetiske cannabinoider være farlige, men jeg har ikke sett god data til å støtte det, ennå. Jeg er ikke overbevist om at alle foretrekker vanlig cannabis framfor syntetisk, eller at flertallet gjør det.

Hvis du baserer meningene dine på selvrapportering fra sterkt psykotiske personer som tidligere har misbrukt rusmidler, så ville jeg sett litt på kildekritikken. Selv blir jeg psykotisk av å spise Grandiåsa, men jeg er ikke sikker på om det er stabburet eller den lokale dagligvarebutikken som forgifter meg.

En sterkt psykotisk person er den siste personen du bør spørre om årsakssammenheng. At psykotiske personer bruker farlige rusmidler er heller ikke uhørt. Så selv om du finner en korrelasjon så kan du mangle kausalitet. På tidspunkt og steder der det selges mer iskrem, drukner flere, men det er åpenbart at iskremen ikke fører til drukningen.

Metoden som ble brukt for å motbevise at cannabis øker forekomsten av psykose var relativt enkel, de sammenlignet perioder med høyt og lavt cannabisbruk med forekomsten av psykose og konkluderte at det ikke finnes en signifikant sammenheng. Dette vil dessverre ta tid, fram til empirisk data finnes vil det tryggeste alternativet være å unngå å innta syntetiske cannabinoider.

Jeg tviler på at du kan identifisere syntetiske cannabinoider ved smak, lukt eller berøring, materialet må nok testes på alternative måter.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Smakstrekk, så vet du det ganske så instant :P
Sitat av xae8koo
Har du sett, luktet og smakt på noen av de falske typene hasj som selges på internett? Jeg har ikke selv undersøkt dem, men utifra det jeg har lest virker de ekte.
Vis hele sitatet...
Sitat av xae8koo
Jeg tviler på at du kan identifisere syntetiske cannabinoider ved smak, lukt eller berøring, materialet må nok testes på alternative måter.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre deg om hvordan du har kommet frem til alle konklusjonene og meningene dine i forrige post?
Du har aldri sett rørt eller luktet på syntetisk cannabis selv men du tviler sterkt på at noen kan identifisere stoffet ved smak lukt eller berøring? Hvordan kommer du til den konklusjonen?
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Kan jeg spørre deg om hvordan du har kommet frem til alle konklusjonene og meningene dine i forrige post?
Du har aldri sett rørt eller luktet på syntetisk cannabis selv men du tviler sterkt på at noen kan identifisere stoffet ved smak lukt eller berøring? Hvordan kommer du til den konklusjonen?
Vis hele sitatet...
Ja, dette er fornuftige spørsmål som jeg setter pris på.

Scenarioet jeg ser for meg er at man bestiller falsk hasj på internett i tillegg til et syntetisk cannabinoid, da vil man blande noen få milligram med et gram falsk hasj. Falsk hasj er så vidt jeg forstår vanskelig å skille fra ekte hasj, jeg kan ikke se hvordan en liten prosent syntetiske cannabinoider vil endre dette. Dog er kritikken berettiget, jeg smaker sjeldent på hasj og jeg aner ikke hvor sterkt syntetiske cannabinoider smaker. Noen av dem har så lave brukerdoser at jeg regner med de vil være vanskelig å oppdage.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Ja, dette er fornuftige spørsmål som jeg setter pris på.

Scenarioet jeg ser for meg er at man bestiller falsk hasj på internett i tillegg til et syntetisk cannabinoid, da vil man blande noen få milligram med et gram falsk hasj. Falsk hasj er så vidt jeg forstår vanskelig å skille fra ekte hasj, jeg kan ikke se hvordan en liten prosent syntetiske cannabinoider vil endre dette. Dog er kritikken berettiget, jeg smaker sjeldent på hasj og jeg aner ikke hvor sterkt syntetiske cannabinoider smaker. Noen av dem har så lave brukerdoser at jeg regner med de vil være vanskelig å oppdage.
Vis hele sitatet...
Når du sier "falsk hasj", snakker vi Henna/Kratom/random planterester?

For i så fall, jo dette smaker/ser du at er fjas med en gang.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
En gang kjøpte jeg skikkelig falsk hasj. Konsistensen, utseende og lukta var akkurat lik vanlig, eneste som kunne skille dem var EZ-test. Skummelt.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Ja, dette er fornuftige spørsmål som jeg setter pris på.

Scenarioet jeg ser for meg er at man bestiller falsk hasj på internett i tillegg til et syntetisk cannabinoid, da vil man blande noen få milligram med et gram falsk hasj. Falsk hasj er så vidt jeg forstår vanskelig å skille fra ekte hasj, jeg kan ikke se hvordan en liten prosent syntetiske cannabinoider vil endre dette. Dog er kritikken berettiget, jeg smaker sjeldent på hasj og jeg aner ikke hvor sterkt syntetiske cannabinoider smaker. Noen av dem har så lave brukerdoser at jeg regner med de vil være vanskelig å oppdage.
Vis hele sitatet...
Jeg vet virkelig ikke om jeg burde svare deg, men gir det et forsøk.

Når man røyker, så gir substansen du røyker en smak, trodde dette var en vanlig måte å beskrive cannabis smak på.

Jeg burde kanskje presisert at jeg ikke har testet "syntetisk hasj" men kun "syntetisk weed"

I innlegget kom det også klart fram at dette var "bro science"


Jeg har ikke selv undersøkt dem, men utifra det jeg har lest virker de ekte.
Vis hele sitatet...
Det jeg ikke klarer å skjønne, er hvordan det du har lest er mer troverdig enn det jeg har lest.

Jeg vet ikke hvorfor eller hvordan du kan oppnå psykoser av å spise grandiosa, men tror ikke besøk til legen er en dum ide.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Ja, dette er fornuftige spørsmål som jeg setter pris på.

Scenarioet jeg ser for meg er at man bestiller falsk hasj på internett i tillegg til et syntetisk cannabinoid, da vil man blande noen få milligram med et gram falsk hasj. Falsk hasj er så vidt jeg forstår vanskelig å skille fra ekte hasj, jeg kan ikke se hvordan en liten prosent syntetiske cannabinoider vil endre dette. Dog er kritikken berettiget, jeg smaker sjeldent på hasj og jeg aner ikke hvor sterkt syntetiske cannabinoider smaker. Noen av dem har så lave brukerdoser at jeg regner med de vil være vanskelig å oppdage.
Vis hele sitatet...
Syntetisk cannabis blir som regel solgt som et komplett produkt via brands som Spice, K2 og Genie. Dette er urter som skal ligne på ferdig oppmalt marijuana som det blir tilsatt et type pulver der egenskapene skal etterligne effekten fra ekte Cannabis.

Hvorfor, hvordan og hvem skal gå til innkjøpt av falsk hasj og blande inn det konsentrerte substansen i den falske hasjen?

Dette er unødvendig arbeid da det florerer verden over av ekte hasj.

Jeg legger med en oppsummering artikkel der du kan søke opp ulike brands og lese litt rundt de ulike syntetiske variantene som er til salgs.
En liten artikkel du burde lese.
Jeg vil legge til at de fleste bilder du finner fra produsenten ikke er i samsvar med hvordan produktet egentlig ser ut. Produktet ligner ikke så mye som f.eks du ser på bildet av Spice i artikkelen jeg linket over.

Det blir som McDonalds sine bilder av BigMacn sin, den ser utrolig bra ut på bildet men når du får den servert så ser den langt ifra det du så på reklamen.

Lukten og smaken kan ikke sammenlignes med ekte marijuana, men jeg ser at en uerfaren bruker kan bli lurt da de ikke vet hvordan produktet skal lukte smake og føles.

Syntetisk cannabis er bevist mye mer farlig sammenlignet med ekte vare, jeg kan linke noen artikler neste jobb pause om du ikke finner noen selv via google.

Så kort og greit, Hasj ser jeg ikke på som et problem.
Marijuana til erfarne brukere ser jeg ikke på som et problem.
Marijuana solgt ferdig grindet i en pose til en uerfaren bruker, her kan det by på forvirring grunnet uvitenhet.

Kan avslutte med at siden du skriver mye om Hasj og lite om generelt cannabis eller Marijuana så vil jeg nevne at det er mye hasj her i landet som det blandes i annen fyllmasse for å øke kvantiteten samt konsistensen på produktet, dette er et problem og vil nok fortsette å være et problem helt til staten tar markedet i egne hender og regulerer salget i Norge.
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Hvorfor, hvordan og hvem skal gå til innkjøpt av falsk hasj og blande inn det konsentrerte substansen i den falske hasjen?

Dette er unødvendig arbeid da det florerer verden over av ekte hasj.

Jeg legger med en oppsummering artikkel der du kan søke opp ulike brands og lese litt rundt de ulike syntetiske variantene som er til salgs.
En liten artikkel du burde lese.
Jeg vil legge til at de fleste bilder du finner fra produsenten ikke er i samsvar med hvordan produktet egentlig ser ut. Produktet ligner ikke så mye som f.eks du ser på bildet av Spice i artikkelen jeg linket over.
Vis hele sitatet...
Det sitter folk på store mengder syntetiske cannabinoider i pulverform, dette er ikke lett å omsette, blander man det med falsk hasj er det mye lettere å omsette. Er det så søkt at noen gjør det?

It has been determined that young adults who smoke synthetic cannabis and have a pre-disposition for this disease are putting themselves at a huge risk for early onset.
Vis hele sitatet...
Dette er den eneste nyttige delen av artikkelen og den klarer jeg ikke å finne en kilde til å underbygge. I tillegg omhandler den kun ungdommer med predisposisjon for schizofreni.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Det sitter folk på store mengder syntetiske cannabinoider i pulverform, dette er ikke lett å omsette, blander man det med falsk hasj er det mye lettere å omsette. Er det så søkt at noen gjør det?

Om det sitter folk rundt i landet med store mengder cannabis pulver så burdet dette være lettere å selge en utblandet vare da volumen vil være betydelig mindre. Pulveret burde da bare kunne bli blandet inn i tobakk.
så jeg ser ikke helt logikken din dessverre.

Dette er den eneste nyttige delen av artikkelen og den klarer jeg ikke å finne en kilde til å underbygge. I tillegg omhandler den kun ungdommer med predisposisjon for schizofreni.
Vis hele sitatet...
Det var ikke en artikkel rettet mot skadeomfang.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Har aldri opplevd å få syntetisk cannabis istedenfor vanlig cannabis, har heller aldri hørt om noen som har fått det.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du dette?
Det er enkelt å bestille forholdsvis billige hasj-etterligninger som ligner egne typer hasj i både konsistens og lukt.
Poenget er da å tilsette syntetiske cannabinoider i denne hasjmiksen, og så selge det som vanlig hasj til høy pris.

Problemet er jo også at man også rett og slett kan løse opp synt'en i f.eks aceton eller alkohol og blande det inn i ekte varer, som hasj eller weed.
Derfor er jeg mer og mer skeptisk om dagen, men jeg har foreløpig ikke kommet over noe som sier meg at det 100% garantert er syntetisk.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Hvordan vet du dette?
Det er enkelt å bestille forholdsvis billige hasj-etterligninger som ligner egne typer hasj i både konsistens og lukt.
Poenget er da å tilsette syntetiske cannabinoider i denne hasjmiksen, og så selge det som vanlig hasj til høy pris.

Problemet er jo også at man også rett og slett kan løse opp synt'en i f.eks aceton eller alkohol og blande det inn i ekte varer, som hasj eller weed.
Derfor er jeg mer og mer skeptisk om dagen, men jeg har foreløpig ikke kommet over noe som sier meg at det 100% garantert er syntetisk.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg har røyka flere typer syntetisk cannabis før, personlig syntes jeg ikke at rusen og smaken kan sammenlignes med vanlig cannabis.

Jeg nekter ikke for at det blir solgt syntetisk cannabis skjult som vanlig cannabis, men det er ikke noe man trenger å bekymre seg for, siden det er ikke noe big buisness her i Norge.

Jeg gidder vertfall ikke å bekymre meg for det, og jeg mener andre heller ikke trenger det.
Med mindre du kjøper hasjen din hos Pulver-Tom eller noe i den duren..
Sist endret av EyesWideShut; 2. oktober 2014 kl. 12:45.
Du kjenner det på smaken og på effekten hvis du vet hva du skal se etter. Det smaker plastikk og effekten er anneledes. Ofte mer piping i øra og generell ørhet i hue.
Det virker usansynlig at en rutinert dealer skal ødelegge for seg selv ved å blande inn noe veldig mange ikke liker. Tipper det blir bra hælvete første gangen en av kundene overdoserer på hasjen han solgte de. Ser ikke at det er verdt det mtp tid, penger kunder og rykte.

Klart, selger man bare til unger eller ukjente folk på gata uten noen skrupler så kunne man teoretisk sett solgt oregano eller buljong terninger og håpe de er langt unna før de merker det, eller er for redde til å klage.
Sist endret av Bothrops; 2. oktober 2014 kl. 12:52.
Kjøp et mikroskop til mobilen og se om det er trikones, koster ca 50,-
for dem som ikke har sett alle produktene av fake hasj som er ute på nettet: sjekk ut.

Her har man også guide om hvordan man tilsetter syntetiske cannaboider til den falske hasjen: link

Egen videoer om hvordan man lager falsk hasj: videoer.

Personlig blitt svært skeptisk etter at jeg ser at det faktisk er ett marked for denne dritten. Et par nye sider som tilbyr falsk hasj har også dukker opp den siste tida.

Om man kjøper myk - tilsynelatende godhasj, så blir jeg en smule skeptisk, etter å ha sett slike ting på nettet - som helt åpenbart har en endel kunder. M.a.o. så må det finnes endel falsk hasj på markedet rundt forbi. Og ganske naivt å tro det ikke finnes i Norge.

Nesten mindre skeptisk til tørr marokk - enn hasj-typer som man lett kan forme som plastelina i hendene (typisk falsk-hash konsistens.)

Jah.. Vet ikke hvor utbredt problemet er. Hadde vært interresant å ha testa type gate-hasj i Olso f.eks, for å se om det finnes der ute.
Selvfølgelig finnes det falsk hasj i Norge, men det er like naivt at man ikke oppdager falsk hasj.

Jeg sitter på noe som er mørkt, mjukt og lukter knallgodt. Baker den som snus mellom fingrene. Er langt i fra falsk hasj som du antyder mye av hasjen er. Er det falskt/møkkarev er det ikke vanskelig oppdage.
Sist endret av shittrønder; 3. oktober 2014 kl. 11:52.
Er vel ingen som benekter at det finnes falsk hasj i Norge, men at det er stor sjangse for at man kommer over det tror jeg ikke.
Det er jo fornuftig å være skeptisk til alt av narkotika man kjøper, men jeg tror ikke alle som røyker hasj i Norge trenger å gå til innkjøp av testkit for å sjekke det de har kjøpt.
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Selvfølgelig finnes det falsk hasj i Norge, men det er like naivt at man ikke oppdager falsk hasj.

Jeg sitter på noe som er mørkt, mjukt og lukter knallgodt. Baker den som snus mellom fingrene. Er langt i fra falsk hasj som du antyder mye av hasjen er. Er det falskt/møkkarev er det ikke vanskelig oppdage.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at falsk hasj er så lett å oppdage? Hvis det var det - så ville det jo være vanskelig å bli kvitt - og dårlig business. Selger man syntetisk cannabis og lurer folk til å tro det er ekte, og det lekende lett blir oppdaget - hadde det ikke vært noe marked for slikt. (som å be om rundjuling)

Siden falsk hasj-vendorer på nettet tilsynelatende har greit med omsetning, og nye vendorer som tilbyr lignende tjenester (med kilovis av falsk hasj til en billig penge) popper opp stadig vekk, så heller jeg heller mot at denne falske hasjen faktisk ikke blir oppdaget.

Ellers er det sikkert mest sannsynlig god hasj du sitter på. Poenget var ikke at det ikke finnes ekte god hasj, men at jeg har tilgode å se falsk-hasj vendorer som tilbyr type tørr-rock-produkter. Alle falske hasjtyper er myke deilige, godduftende preparater som ligner god kvalitetshasj.

Inntil det blir foretatt vareprøver og testing i større skala - så blir det vel helst synsing om hvor mye falsk hasj det finnes på markedet uansett.

Personlig ikke peiling. Har aldri prøvd noen syntetiske cannabis-produkter (og overhodet ikke interessert) - men er langt unna sikker på at jeg skal ha stålkontroll på å kjenne forskjell.
Sist endret av Bearass; 3. oktober 2014 kl. 13:54.
Blandet ekte hasj med syntetiske cannabioder en gang for mange år siden, var bare til eget bruk for å teste det ut da jeg hadde alt tilgjengelig, men alle her inne som sier at man umiddelbart kan se, lukte og smake det tar helt feil.
Det finnes cannabioder som er aktive i mikrogram- ikke kom å si at du kjenner smaken av det når det er iblandet ett trekk med hasj.
Jeg gjorde dette ved å pulverisere ett par gram vanlig "gate hasj", før jeg løste opp en liten mengde syntetiske cannabioder(husker ikke hvilken) i ett glass med aceton, når alt var oppløst tilsatte jeg hasjen og rørte i det lenge. En dag etterpå kunne man klemme sammen resultatet til hasj igjen.. Da hadde jeg plutselig veldig potent hasj, men den så jo ikke noe bedre ut en tidligere. Ser for meg at dette blir gjort MYE oftere enn hva folk tror.
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Jeg har også sett informasjonsfilmer fra Norge som gir inntrykk av at hasjbruk fører til avhengighet, prostitusjon og selvmord...
Vis hele sitatet...
Himmel og Helvete var kanskje en gang en delvis statsfinansiert propagandafilm, men tror ikke det er mange i dag som anser denne som en informasjonsfilm...
Takk til Bearass for posting av videoer og linker!

Det virker som veldig mange her ikke helt forstår hva vi snakker om - vi snakker ikke om å cutte ut hasjen med henna og sånt for å øke kvantiet, men rett og slett selge noe man utgir for å være knallbra bønne - som egentlig er 100% falsk hasj tilsatt syntetiske cannabinoider.
Dette fremstår da som meget potent hasj, og hvis det at på til smaker ekte hasj (noe mange rapporterer at det gjør - man får også kjøpt cannabis-essenser og tilsatt det for smak) så tror man jo lettere at man har funnet godbønna.
Også er det egentlig en luring som selger bønne for 200 kr pr g, fordi alle tror det er luksus-hasj - når det er billig kopi tilsatt billige synth-produkter.
Det er det som er det skumle med hele opplegget.

At folk bøffer ut vanlig hasj med alt mulig rart, er ikke ukjent fenomen, men nå snakker vi altså om noe ganske nytt - å selge noe som ikke er ekte hasj i det hele tatt.
Ville bare understreke dette, siden mange snakker om ting som er relatert til utbøffing av ekte hasj, og ikke egentlig berører tema om 100% syntetisk hasj.

Det som er skummelt med dette er jo at du i prinsippet kan få noe som utgir seg for å være hasj på alle punkter- lukt, konsistens, smak og effekt.
Kommer man over hasj som er buffa med noe, så kan man ofte merke det på plastsmak, dårlig effekt og alt det dere nevner over.
Så derfor spør jeg dere - hvordan vet dere at det er ekte hasj dere røyker?

Som en nevner over, så måtte det EZ-test til for å avsløre at det ikke var ekte vare. Hvordan kan dere være så sikre på at det dere sitter med er ekte, og ikke bare en god kopi?
Poenget her er ikke å drite ut noen eller noe sånt, men bare å belyse en ny problematikk innen cannabis-markedet.
Man kan altså bli lurt, siden man har blitt flinkere til å emulere cannabis både i smak, lukt, konsistens og effekt.

Hvis man skulle lure på hvorfor dette lønner seg, så er jo det ganske åpenbart fordi det er billigere og hakket mindre risikofylt enn ekte cannabis - det skal i prinsippet være helt lovlig å bestille hasj-etterligninger, da de ikke inneholder cannabis, men kun annet plantematerie fra lovlige planter.
Det er heller ikke mega-risikofyllt å bestille cannabis RC, det er mer konsentrert og meget billig - fra utallige nettsider. Altså er det stor sjangse for å få igjennom en slik levering vs ekte cannabis

Det skal også nevnes at en helt vanlig dealer også kan lures av dette. Mange kan altså selge falsk hasj uten å vite det selv engang, dersom kopien er godt nok gjennomført.
Jeg sier ikke nødvendigvis at alle er svindlere og er ute etter å hustle hverandre, men "høyere opp" i markedet, skal man ikke se bort i fra at dette er langt mer lønnsomt å gjøre i stor skala vs f.eks import av hasj fra marokko.
I mange land er det også helt lovlig med diverse syntetiske cannabinoider - så her er det altså stor mulighet for profitt for den som tenker utenfor den gode gamle "hasj-smugler-boksen".
Det i seg selv er grunn til å uroe seg, i mine øyne.
De fleste som selger hasj i norge kan jo egentlig ikke dokumentere produksjonen av den i det hele tatt.
Kall det noia, men jeg tror det er en reell problemstilling vi vil se mer og mer av fremover.
Sist endret av Alzo88; 3. oktober 2014 kl. 18:55.
Meget mulig det er et marked for falsk hasj blandet med syntetisk, men jeg personlig ville merket det. Du kjenner det på rusen. Rusen på syntetisk er langt fra noen normal hasjrus. Det andre som faller meg inn er alle som reagerer negativt på syntetisk. Skulle tro de ville fått en like stor nedtur på falsk hasj med syntetisk?
http://i.imgur.com/lLLm6Wr.jpg
http://i.imgur.com/qq5HP7q.jpg
http://i.imgur.com/TAA1B6M.jpg

De siste 2 årene har en venn av meg fått tak på mye av denne typen. Den ser tilsynelatende god ut, men det er som regel noe med lukten. Klarer ikke helt sette fingeren på det, men mer kjemisk lukt enn "the real thing".

Den er myk, kan dra i den og forme den helt som h*n vil. Løser seg fint opp i fett og fungerer like godt oralt som i røyk. 0,1g på bong sender deg til himmels og tilbake, og den er heller ikke skarp på lungene. Varer lenge gjør den å. H*n var godt omtåket i 10 timer da han lagde en kopp kakao med 0.4g.

H*n har røyket i over 10 år, men påstår det er først de siste årene gata i trøndehovedstaden har vært fylt opp av dette.

Platene av sorten minner veldig om det som kalles soap-bars:
http://i.imgur.com/7P6673S.jpg

H*n lurer veldig på hva dette kan være, og lurer på om andre sitter på informasjon angående dette. Det virker jo veldig enkelt å kjøpe fake hash for så å tilsette syntetiske cannabis i den.
ohmyfakkingsgad..
Akkurat dette emnet finnes det så mange tråder på forumet om at du fortjener en gull medalje i å ikke betjene søkemotoren...

For å si det slik, HASJEN DIN ELLER WEEDEN ER IKKE OG VIL ALDRI BLI PENSLET MED NOE ELLER BLANDET UT MED SYNTETISK CANNABIS.

Dette er fordi det er dårlig busssinnes, man tjener ikke på å legge til mere dop i et produkt som er ganske billig fra før av, man tjener på å selge dop hver for seg, fordi i hver sin klipspose er de verdt dobbelt enn hva det ville vert vis du blandet dem.

Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
De siste 2 årene har en venn av meg fått tak på mye av denne typen. ...(klippet vekk tekst og bilder)
Vis hele sitatet...
Standarden har gått opp i hele landet, så enkelt er det, dealere har begynt å skjønner at folk vil ikke ha pøkk så de tar heller inn kvalitet framfor kvantitet.

Å bare så du vet det så ser det der ut som klaske hasj rett fra et av de første ristene, jeg kan se herifra at det ikke er fake hasj.
Sist endret av Veggen; 4. oktober 2014 kl. 19:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg

De siste 2 årene har en venn av meg fått tak på mye av denne typen. ...(klippet vekk tekst og bilder)
Vis hele sitatet...
Det du/dere sitter på er knallgo hasj. Ikke verre...
Sist endret av Veggen; 4. oktober 2014 kl. 19:24.
Djiises: Takk for svar. Du mener kanskje at hasj med ymse tilsettninger er kvalitet, men min venn er av en annen oppfattning. Det er heller ikke snakk om å pensle dårlig vare med syntetisk. Det er snakk om å kjøpe fake-hasj (google it), for så å tilsette syntetiske cannabinoider, for så å selge det som prima varer. Dette vil nok være stikk motsatt av dårlig bussiness.
H*n påstår også at det er forholdsvis lett å blande syntetisk cannabispulver med aceton, for så å blande det i fake-hasj.
Om h*n sitter på prima vare, burde ikke det da lukte sterkt av pot, og ikke en merkelig kjemisk lukt?

Shittrønder: Det håper jeg jo selvfølgelig for h*ns del!
Sist endret av LaidbackJack; 4. oktober 2014 kl. 19:14.
Sitat av Djiises Vis innlegg
For å si det slik, HASJEN DIN ELLER WEEDEN ER IKKE OG VIL ALDRI BLI PENSLET MED NOE ELLER BLANDET UT MED SYNTETISK CANNABIS.
Vis hele sitatet...
Joa.. Klassisk med pensling.. Tiltsatt heroin etc. Dette har jeg heller ikke tro på. Men å blande falsk hasj med syntetisk foregår jo. Det er ingen hemlighet, og det finnes mange vendorer online - hvor du kan kjøpe billig falsk hasj - og tilsette megabillig cannabioler. Ett nytt problem som er kommet med den syntetiske cannabisen. Disse internetsidene selger kilovis av denne falske hasjen. Og det popper stadig opp flere vendorer som tilbyr falsk hasj.

Hvor mye av dette som finnes på norske marked kan man bare spekulere i. Men at det ikke finnes i Norge - er naivt å tro.

Link til falsk hasj

videoer av prosessen : http://www.fakehash.com/videos.php
Sist endret av Bearass; 4. oktober 2014 kl. 20:15.
Det er heller ingen hemmelighet at syntetisk hasj vs vanlig hasj er to vidt forskjellige ting.

Evner du ikke merke forskjellen i rusensyntetisk vs vanlig er du evneveik. Enten det, eller at man ikke har røkt før. Rusen på syntetisk hasj vil aldri bli den samme som på vanlig hasj.
hm.. Skjedde noe rart med linkene..
Her er link igjen til typisk falsk hasj side: http://www.fakehash.com/products.php

og videoer. http://www.fakehash.com/videos.php

Ser veldig likt ut som vanlig hasj spør du meg.

Sitat av shittrønder Vis innlegg
Det er heller ingen hemmelighet at syntetisk hasj vs vanlig hasj er to vidt forskjellige ting.

Evner du ikke merke forskjellen i rusensyntetisk vs vanlig er du evneveik. Enten det, eller at man ikke har røkt før. Rusen på syntetisk hasj vil aldri bli den samme som på vanlig hasj.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd alle syntentiske cannabioler på markedet siden du kan si dette? Trodde hele meningen med syntentiske cannabioler var at det skulle ligne på cannabis-rus?
Sist endret av Bearass; 4. oktober 2014 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Djiises Vis innlegg
ohmyfakkingsgad..
Akkurat dette emnet finnes det så mange tråder på forumet om at du fortjener en gull medalje i å ikke betjene søkemotoren...

For å si det slik, HASJEN DIN ELLER WEEDEN ER IKKE OG VIL ALDRI BLI PENSLET MED NOE ELLER BLANDET UT MED SYNTETISK CANNABIS.

Dette er fordi det er dårlig busssinnes, man tjener ikke på å legge til mere dop i et produkt som er ganske billig fra før av, man tjener på å selge dop hver for seg, fordi i hver sin klipspose er de verdt dobbelt enn hva det ville vert vis du blandet dem.



Standarden har gått opp i hele landet, så enkelt er det, dealere har begynt å skjønner at folk vil ikke ha pøkk så de tar heller inn kvalitet framfor kvantitet.

Å bare så du vet det så ser det der ut som klaske hasj rett fra et av de første ristene, jeg kan se herifra at det ikke er fake hasj.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor i alle dager lukter og smaker denne hasjen ikke weed da? Husker før når jeg fikk god hasj så luktet det alltid weed, de siste årene syntes jeg alt har fått den typiske lukten som dårlig/falsk svarting har samtidig som hasjen har blitt mye mørkere generelt. Det at du kan dømme utifra de bildene Jack poster at det er kvalitetshasj får meg til å sette ett spørsmålstegn til skepsisen din, du virker jo veldig god troende.

Jeg syntes noen burde gå til innkjøp av noe fake hash så man kan få bekreftet eller avbekreftet litt saker og ting. Ser for meg at god hasj kan bli blandet med fake hash for og øke mengden uten at det vil påvirke utseende av hasjen i stor grad, ser også for meg at dårlig tørrok blandet i fake hasj vil gjøre den ganske mye mer attraktiv. Er mye hasj som er helt myk når det er iskaldt også, det er langt i fra normalt...

Sitat av shittrønder Vis innlegg
Det er heller ingen hemmelighet at syntetisk hasj vs vanlig hasj er to vidt forskjellige ting.

Evner du ikke merke forskjellen i rusensyntetisk vs vanlig er du evneveik. Enten det, eller at man ikke har røkt før. Rusen på syntetisk hasj vil aldri bli den samme som på vanlig hasj.
Vis hele sitatet...
Hva om man får ett produkt som inneholder begge deler? Vil ikke det gjøre det litt vanskeligere å konstatere med at man har fått syntetisk/fake hasj?
Sist endret av Kalyx; 4. oktober 2014 kl. 20:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Siterer Bearass: Som en nevner over, så måtte det EZ-test til for å avsløre at det ikke var ekte vare.

Forstår jeg det riktig at ez test ikke slår ut på syntestisk thc?
Sist endret av lygra; 4. oktober 2014 kl. 22:55.
Jeg skjønner at det er ganske mange av dere som rett å slett ikke har peiling på hasj..
Ta en tur til amster, se noen videoer/dokumentarer på youtube, snakk med folk som har peiling og lær.
Hasjrus vs syntetisk kan ikke sammenlignes, jeg har testa mange og du vil nok merke forskjell ved langvarig bruk, du blir rar og slutter å fungere, det kan vare i flere måneder, men går som regel over etter en uker eller to.

Det koster mer i frakt, kjøp av utstyr og alt du trenger enn va det gjør å skaffe seg en skikkelig god kontakt som kan skaffe ting svin billig, de finnes.
Så vis du er en smart dealer så skjønner du fort at dette ikke er god business.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Det koster mer i frakt, kjøp av utstyr og alt du trenger enn va det gjør å skaffe seg en skikkelig god kontakt som kan skaffe ting svin billig, de finnes.
Så vis du er en smart dealer så skjønner du fort at dette ikke er god business.
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg testet syntetisk, men jeg ser hvordan man kan tjene store penger på å kynisk pushe ut blokker med "fakehash" sprayet med ett superbillig og ekstremt potent syntetisk stoff. Kostnadene for å produsere sluttproduktet vil være svært lave, mens inntjeningen vil være enorm. Det er heller ikke alle som er like utdannet i faget, så det er sikkert mange som lar seg lure.
Hm.. Vil du si at forskjellen på syntetiske cannabioler og organisk er merkbar helst ved langvarig bruk?

Skal man forfølge tanken at det finnes falsk hasj på det norske markedet - så er deg jo dem som mener at hasj gjør en mye sløvere og deprimert ved jevnlig bruk, enn marihuana.

Ellers tror jeg nok at å mekke sammen falsk hasj, gitt at det ikke opppdages som "falsk", må være en utrolig god business. Siden jeg linket til gir gode tilbud til 100kg med fake hash - blande sammen med billig kinesisk syntetisk - og man sitter på en gullgruve (gitt at hasjen har grei kvalitet - og ikke åpenbart er humbug). Eneste utstyr man trenger er jo en mikrobølgeovn.

Det er ikke sikkert at norske dealere driver med slikt. Det ser jeg på som ganske lite sannsynlig. Jeg ser heller for meg at det er noe som bedrives i f.eks fastlandseuropa. Uvitende dealere i f.eks Norge, kan være kjøpere - som tror det er ekte billig vare dem importerer. Ellers er det jo svært få, om noen, norske dealere som importerer hasj direkte fra plantasjer i India eller Marokko - det importeres som regel av mellommenn andre plasser i Europa.

Yes. Inntil videre blir det spekulering.. Men bare det at det finnes et marked hvor hundrevis av kilo med fake hash selges over nett - er nok til å gjøre meg litt skeptisk på hvor all denne falske hasjen ender opp.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Hm.. Vil du si at forskjellen på syntetiske cannabioler og organisk er merkbar helst ved langvarig bruk?

Skal man forfølge tanken at det finnes falsk hasj på det norske markedet - så er deg jo dem som mener at hasj gjør en mye sløvere og deprimert ved jevnlig bruk, enn marihuana.

Ellers tror jeg nok at å mekke sammen falsk hasj, gitt at det ikke opppdages som "falsk", må være en utrolig god business. Siden jeg linket til gir gode tilbud til 100kg med fake hash - blande sammen med billig kinesisk syntetisk - og man sitter på en gullgruve (gitt at hasjen har grei kvalitet - og ikke åpenbart er humbug). Eneste utstyr man trenger er jo en mikrobølgeovn.

Det er ikke sikkert at norske dealere driver med slikt. Det ser jeg på som ganske lite sannsynlig. Jeg ser heller for meg at det er noe som bedrives i f.eks fastlandseuropa. Uvitende dealere i f.eks Norge, kan være kjøpere - som tror det er ekte billig vare dem importerer. Ellers er det jo svært få, om noen, norske dealere som importerer hasj direkte fra plantasjer i India eller Marokko - det importeres som regel av mellommenn andre plasser i Europa.

Yes. Inntil videre blir det spekulering.. Men bare det at det finnes et marked hvor hundrevis av kilo med fake hash selges over nett - er nok til å gjøre meg litt skeptisk på hvor all denne falske hasjen ender opp.
Vis hele sitatet...
De fleste hasj dealere jeg har møtt og de gode kontaktene mine eier alle sammen moral, det er ikke sånn at alle dealere er kyniske speed freaks, tvert imot, gode dealerne er skikkelige folk, de bryr seg om at du skal ha gode varer.

Selvfølgelig vil det finnes marked for fake hasj, men inn til nå så er ikke det tilfellet i norge, slik det er nå så kan du få tak i prima hasj over hele landet så det er ikke marked for en kynisk jævel å bane seg inn på det norske cannabis markedet med fake hasj uten å bli oppdaget, folk vil merke det, kriminelle vil få snyt i det og de liker ikke folk som selger bøff, jeg har vert i gamet lenge og møtt veldig mange folk.
Det finnes standarder og moraler innenfor det norske narkotika markedet.
Er du helt ny i gamet så er det skanser for å bli bøffa, men det er fordi du mest sannsynlig har dealer som er like ny i gamet som deg og ikke skjønner seg på spillet, eller så er det en person som trenger penger fort å ser at du er lett å lure, men det skjer bare med helt nye spillere.
Når man får peiling på hvordan ting fungerer så blir man ikke lurt.
Sist endret av Trollanon; 5. oktober 2014 kl. 17:31.
Sitat av Djiises Vis innlegg
De fleste hasj dealere jeg har møtt og de gode kontaktene mine eier alle sammen moral, det er ikke sånn at alle dealere er kyniske speed freaks, tvert imot, gode dealerne er skikkelige folk, de bryr seg om at du skal ha gode varer.

Selvfølgelig vil det finnes marked for fake hasj, men inn til nå så er ikke det tilfellet i norge, slik det er nå så kan du få tak i prima hasj over hele landet så det er ikke marked for en kynisk jævel å bane seg inn på det norske cannabis markedet med fake hasj uten å bli oppdaget, folk vil merke det, kriminelle vil få snyt i det og de liker ikke folk som selger bøff, jeg har vert i gamet lenge og møtt veldig mange folk.
Det finnes standarder og moraler innenfor det norske narkotika markedet.
Er du helt ny i gamet så er det skanser for å bli bøffa, men det er fordi du mest sannsynlig har dealer som er like ny i gamet som deg og ikke skjønner seg på spillet, eller så er det en person som trenger penger fort å ser at du er lett å lure, men det skjer bare med helt nye spillere.
Når man får peiling på hvordan ting fungerer så blir man ikke lurt.
Vis hele sitatet...
Men så er det jo ikke 100% sikkert at han gode dealeren som er opptatt av at alle skal ha gode varer faktisk er klar over at han selger det selv? Det er fint at det norske narkotikamiljøet har moraler og standarder men det betyr ikke automatisk at syntetisk/falsk/penslet hasj ikke forekommer.

Forresten, kan ikke du fortelle meg hvordan man skiller falsk fra ekte hasj siden du er så bastant på at du kun får ekte hasj? Er klar over effektene kanskje blir annerledes, men hva om det er 50/50 med ekte varer, klarer du og skille effektene da?
Sist endret av Kalyx; 5. oktober 2014 kl. 18:12.
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Forresten, kan ikke du fortelle meg hvordan man skiller falsk fra ekte hasj siden du er så bastant på at du kun får ekte hasj? Er klar over effektene kanskje blir annerledes, men hva om det er 50/50 med ekte varer, klarer du og skille effektene da?
Vis hele sitatet...
Altså dere som kommer med at det stor sjangse for at det syntetiske er blandet inn i markedet og forveksles med ekte, kan dere ikke komme med noen linker om beslag av hasj som ikke er hasj men syntetisk?

Konspirasjonsteorier vil fortsette å være konspirasjonsteorier helt noen kommer med noe fakta.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, kjøpte noe grønt igår som jeg ble veldig usikker på.
Det ser ut som vanlig "standar"/dårlig greens, men lukter og smaker ikke i nærheten av noe jeg har røykt før.(har røykt så og si daglig i 6år)
Det ser ut som "buds" også, kan syntetisk se ut som buds??
Skal også sies at high`en virker noe unormal men dette kan jo være pga jeg tror det ikke er weed.

Så jeg lurer på om dette kan være syntetisk? fått jævlig noia for at det kan være det ,så tørr ikke røyke opp resten.

Skal prøve å få opp noen bilder om jeg finner ut av hvordan jeg gjør det.
Sist endret av Dailysmoker1; 11. desember 2014 kl. 23:12.
Det er nok bare gode saker. Lukter det og smaker cannabis, er det nok cannabis. Syntetisk lukter ikke, og slik jeg forstår det kommer det i pulverform og du doserer i mg.

Edit: det kan vel være en slags urtemixgreie. Men igjen... lukter det og smaker det cannabis er det nok bare gode saker.
Sist endret av sRe; 12. desember 2014 kl. 00:33.
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Altså dere som kommer med at det stor sjangse for at det syntetiske er blandet inn i markedet og forveksles med ekte, kan dere ikke komme med noen linker om beslag av hasj som ikke er hasj men syntetisk?

Konspirasjonsteorier vil fortsette å være konspirasjonsteorier helt noen kommer med noe fakta.
Vis hele sitatet...
Problemet her er jo at politi og tollvesen ikke vil teste beslaglagt hasj/cannabis uten nærmere grunn for det.
Om de beslaglegger noe de antar er hasj (fordi det ser ut som, kjennes ut som og lukter som hasj) så vil dem jo bare beslaglegge det, og ferdig med den saken.
Hvorfor skal de sjekke hvor vidt det er ekte eller syntetisk? Politi vet jo knapt forskjellen på brunt og grønt - så jeg tviler på at dette er et emne de vet om, eller bryr seg nevneverdig om. Husk at det koster mye penger å kjøre labtester av stoffer.

Det er i teorien umulig å vite om bønna man røyker er ekte eller syntetisk, med mindre man har fulgt planta fra innhøsting til selve produksjonen av hasjen. Det betyr ikke at jeg påstår at all hasj er fake, men at det er rimelig å anta at en viss mengde av det er det.

Man skal ikke feie det under teppe at det helt sikkert er noen luringer "høyere opp i systemet" (altså narkobandene som distribuerer shiten) som tjener ekstra kroner på å blande ut dårlig bønne med syntetiske cannabinoider.
Det er mulig å gjøre det, så hvorfor nekte for at det er mulig? Vi kan umulig vite med mindre vi tester det i en lab.

Dessuten får man kjøpt fake hasj på nettet, som ikke inneholder thc før man tilsetter det selv - dette er produkter som selges nettopp for å lure folk til å tro at det er ekte varer.
Bare søk "fake hash" på google, så skal du se at det finnes flere åpne nettsider hvor man kan bestille flere typer hasj-etterligninger.
Det blir ignorant og naivt å tro at ingen benytter seg av et så potensielt lønnsomt marked (også her i Norge).
Hvem som helst kan jo gjøre det (så lenge du får importert synth for å blande inn i fake-hasjen)

Derfor er det et interessant tema som bør diskuteres mer - folk bør vær klare over at det er mulighet for at hasjen er fake.
Og da mener jeg ikke den gode gamle "hasjen er pensla med heroin"-myten. Her snakker vi et nyere fenomen hvor man altså utgir syntetiske cannabinoider for å være ekte saker - det er en vesentlig forskjell.
Jeg skriver det fordi folk ofte misforstår og tror jeg snakker om "pensla hasj", som bare er en gammel røver-historie.

Man skal heller ikke se bort i fra at mange dealere selger synt uten å vite det selv. Om de får det fra et høyere ledd, og shiten kicker bra, så holder det som regel som "bevis" for dem.
Det kan også vanskelig å skilne mellom effektene av synt og ekte cannabis, fordi det finnes utallige typer synth, og det er sikkert mange av dem som er rimelig lik når det kommer til ruseffekt.

Sitat av Dailysmoker1 Vis innlegg
Hei, kjøpte noe grønt igår som jeg ble veldig usikker på.
Det ser ut som vanlig "standar"/dårlig greens, men lukter og smaker ikke i nærheten av noe jeg har røykt før.(har røykt så og si daglig i 6år)
Det ser ut som "buds" også, kan syntetisk se ut som buds??
Vis hele sitatet...
Kan hende du har fått en strain/type som har en anna sammensetning av thc/cbd/cbn enn du har fått før - og derfor føles highen annerledes.
Samtidig kan det faktisk hende noen har strødd på/sprayet på synt. Det er ikke vanlig å gjøre det med weed, fordi det letter oppdages - men det er ikke umulig om du har et sleazy dealer-miljø.

Det du bør undersøke for å se om det kan være noe syntetisk inne i bildet, er hvitt korn/pulver noen sted på bud'en, evt inne i sprekker o.l
Jeg har hørt historier om weed som har blitt strødd over med synt før, men det var på et amerikansk forum, og jeg antar at det er mer vanlig å bare gjøre det med hasj fordi det er vanskeligere å oppdage.

Det kan også hende du bare har fått et parti med dårlig weed - har selv hatt weed som var muggen/råtten inni, og den ble man fakka skækk på.
Fikk veldig noia av den though + man hosta ut halve lungene av å ta noen små trekk.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Det du sier er interessant, men det at "det i teorien er umulig å vite" er nettopp konspirasjonsteoretikerenes fremste argument. Jeg har enda ikke sett ett bevis på at det faktisk forekommer. Beslag blir ofte gjort med hunder. Hunder er nesten alltid lært opp til å lukte cannabis, ikke til å lukte syntetiske varianter.

Edit: Ser nå du mener de blander med dårlig bønne, så da kan du se bort fra hva jeg sier over, men jeg er enda skeptisk til at det skjer i noen spesielt stor skala.
Sist endret av Olympic; 12. desember 2014 kl. 01:04.
Sitat av Alzo88
Det er i teorien umulig å vite om bønna man røyker er ekte eller syntetisk, med mindre man har fulgt planta fra innhøsting til selve produksjonen av hasjen. Det betyr ikke at jeg påstår at all hasj er fake, men at det er rimelig å anta at en viss mengde av det er det.
Vis hele sitatet...
Dette kan du si om ALT mulig, det er ulogisk og bakvendt tankegang som må til for at konspirasjonsteorier skal virke logisk.

Vi kan bytte ut cannabisen med vann:
Det er i teorien umulig å vite om springvannet man drikker er rent eller inneholder glykol, med mindre man har fulgt vannet fra opptaket til selve renseprosessen av vannet. Det betyr ikke at jeg påstår at alt vann inneholder glykol, men at det er rimelig å anta at en viss mengde av det inneholder det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alzo88
Det er mulig å gjøre det, så hvorfor nekte for at det er mulig? Vi kan umulig vite med mindre vi tester det i en lab.
Vis hele sitatet...
Hvem har nekta for at det er mulig? Det som var sagt var at de som kommer med påstanden også skal komme med beviser for påstandene sine.

Om jeg mener at bigfoot eksisterer i Alpene så er det også min jobb og servere overbevisende fakta om at det er sånn.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dailysmoker1 Vis innlegg
Hei, kjøpte noe grønt igår som jeg ble veldig usikker på.
Det ser ut som vanlig "standar"/dårlig greens, men lukter og smaker ikke i nærheten av noe jeg har røykt før.(har røykt så og si daglig i 6år)
Det ser ut som "buds" også, kan syntetisk se ut som buds??
Skal også sies at high`en virker noe unormal men dette kan jo være pga jeg tror det ikke er weed.

Så jeg lurer på om dette kan være syntetisk? fått jævlig noia for at det kan være det ,så tørr ikke røyke opp resten.

Skal prøve å få opp noen bilder om jeg finner ut av hvordan jeg gjør det.
Vis hele sitatet...
Last opp bilde på https://imma.gr og link til det her.
Syntetisk cannabinoider er pulver, så planten er jo fremdeles bare en plante, men den kan ha drysset syntetisk cannabinoider over seg.
Detter det pulver/krystaller av plantematerialet?
I norge går det årlig ca 15 tonn hasj, noe som tilsvarer ca 42kg pr dag.
Og i andre land konsumeres det nok enda mer!

Hvem lager all den hasjen? Jeg tror ikke det er mulig å lage så mye ekte hasj slik at alle kan få.
Sist endret av madmaz; 12. desember 2014 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av madmaz Vis innlegg
I norge går det årlig ca 15 tonn hasj, noe som tilsvarer ca 42kg pr dag.
Og i andre land konsumeres det nok enda mer!

Hvem lager all den hasjen? Jeg tror ikke det er mulig å lage så mye ekte hasj slik at alle kan få.
Vis hele sitatet...
Hva du tror er revnende likegyldig, hva vet du om hvor mye bøndene klarer å produsere? Det er millioner av cannabisbønder rundt om på planeten vår.

Om man leser litt finner man at marocco supplerer mesteparten av hasjen her til lands, i tillegg nå har det Norske markedet fått innskudd av lokal dyrking, noe som har blitt veldig populært pga økonomisk gevinst samt høy kvalitets vare. Den siste statistikken fra marocco viser at de produserte ca 2000 tonn med hasj årlig (over 85 000 hektar med jord brukes til cannabisdyrking), så det er ikke noe problem å supplere Norge med 15 tonn årlig, samt resten av Europa.
Sist endret av Dodecha; 12. desember 2014 kl. 15:43.