Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2841
Jeg er på utkikk etter et nytt bilde til forsiden på facebook- siden min, og bestemt meg for at denne gangen skal det være av en gotisk kvinne.

Jeg har googlet en del, men ikke funnet et som passer.

Her er et par eksempler:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...Ms4yB3isZqdCrA

http://3.bp.blogspot.com/_2S5M7iqUiY...c_girls133.jpg

Noen som har forslag til et som passer?

Bildene må være liggende så vidt jeg vet, og jeg beklager dersom jeg har satt tråden i feil kategori.
Sist endret av akineton; 26. april 2013 kl. 17:22.
Du kan kanskje endre det til at du er på utkikk etter ei hot, gotisk / anime-inspirert dame?
Trådstarter
78 3
Sitat av nightLook Vis innlegg
Du kan kanskje endre det til at du er på utkikk etter ei hot, gotisk / anime-inspirert dame?
Vis hele sitatet...
Det er faktisk det jeg er ute etter
det der er cybergoth, hvertfall det siste bilde av hun jenta..
Trådstarter
78 3
Sitat av j0n Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fikk ikke akkurat noe bilde opp, men heller mye rotete tekst..

Jeg kan informere om at bildet må være lite, og sannsynligvis bredt
Sitat av akineton Vis innlegg
Fikk ikke akkurat noe bilde opp, men heller mye rotete tekst..

Jeg kan informere om at bildet må være lite, og sannsynligvis bredt
Vis hele sitatet...
Greia med siden er at du trykker på denne rotete teksten og så dukker det bilder opp. Hvis du søker etter goth (CTRL + F), og samtidig har slått av filteret i Options-menyen, så skal du få opp en del relevante bilder.

Angående størrelse, så har du jo redigeringsmuligheter i eksempelvis Paint eller en online applikasjon.
Trådstarter
78 3
Sitat av Tawon Vis innlegg
Angående størrelse, så har du jo redigeringsmuligheter i eksempelvis Paint eller en online applikasjon.
Vis hele sitatet...
Redigering i paint har jeg allerede forsøkt, men det passet dessverre ikke noe bedre da heller.
Forskjell på emo/punk og goth da..
Sist endret av meitemark; 17. juni 2023 kl. 23:39.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Forskjell på emo/punk og goth da..
Vis hele sitatet...
Må innrømme at jeg ikke vet forskjellen på alle, satset bare på og finne noe lignende som muligens kunne bli brukt. Kan bare forklare forskjellen viss du orker? Hvor mer jeg kan lære hvor bedre er det