Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 508
Har kjøpt en film i itunes (første gang jeg prøver) fordi det var bare der jeg fant den.

Gledet meg til å se filmen på tv'n min, men fant fort ut att dette skulle ikke bli enkelt.

Først så prøvde jeg og laste den over til dreamboxen min, for da slipper jeg kabel å styr mellom pc og tv/stereoanlegg.

Det funket IKKE.

Ok tenkte jeg. Bare en bagatell feil.

Prøvde så og se den i vlc på pc'n, failed. Så prøvde jeg media player, failed!

Begynte å stusse litt, fant ut att dritten var sperret til bare itunes ( noe jeg kunne tenke meg att det var og)

Da måtte jeg bruke HDMI kabel mellom pc og tv'n, plugget i, delte skjermen i 2. Sånn att jeg har oppe nettsider og diverse ting på pc skjermen, og ser filmen på tv delen.

Funket, helt til jeg skulle se filmen i Full screen. Da går pc skjermen i svart! For Apple mener visst att når jeg skal se på en film jeg har betalt, da skal jeg ikke bruke tiden på å sjekke facebook og andre ting..

Begynte å bli en smule irritert,siden jeg har brukt penger på en film jeg ikke får sett der jeg vil.

Googler, finner ut om DRM remove, men ingen av de f***'ns programmene fungerer

Tips mottas med stor takk nå!