Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1013
Heisann!

Etter mye og men har jeg nå vært rusfri en god stund!
*takk takk*

problemet er at jeg småsliter med å holde humøret og kreftene oppe når jeg er ute og danser på byen. Jeg klarer det fint, men blir sliten ganske fort.
I tillegg pleier jeg å miste matlysten rett før jeg skal ut, og uten mat i magen fra ni til fire om morgenen blir jeg ganske ødelagt.

Datt så over noen såkalte "Smart Drinks" som hovedsakelig ble laget som noen reale vitaminbomber av noe slag som hevdes å skjerpe oppmerksomhet og gjøre deg mer våken. Det er en sammesettning av frukt, grønt, vitaminer og mineraler.

Har søkt litt rundt, og lurte da på om noen av dere gutta boys kunne gi meg en litt mer konkret pekepinn på hva jeg kan gjøre, hvordan gjøre de potente(altså få dratt ut evt energigivende virkestoffer" og lage noe jeg kan servere for meg og mine. Vi er alle spente på å kunne mekke oss noen sunne og energigivende drinker før vi stormer ut:-)
Kan til info si at jeg er veganer, så melkeingredienser blir det ikke noe av.

Vær vennlig å fortell meg hvilken frukter/grønnsaker/nøtter/frø jeg kan bruke og hvilken stoffer de har som gir energi:-)

UuuuUU, heavy stoffmisbruker jeg nå gitt!

takk for alle seriøse svar som ikke har "stikk å kjøp deg no makka" i seg:-)
I utlandet har jeg sett såkalte "smart drinks". De har ikke alkohol men jeg leste ingrediensene:
mye guarana, cola nut og yerba mate tror jeg. Men du får sikkert svar fra noen som kan mer om dette.

Min erfaring er at jeg er vel ganske "sensetiv" for forandringer i min egen kropp, men jeg merket litt "rush". Det var noe med det utenom placebo, tror jeg.
Mnnnn:-)
om jeg ikke tar feil så er vel guarana, cola nut og yerba mate ganske vanskelig å få tak i? Og muligens ulovlig?
Jeg har ikke sjekka, men uansett kan du jo kjøpe noe på nettet og lage din egen "punsj". Det gjør SWIM også...

når jeg sier "noe" mener jeg selvsagt de nevnte plantene.
Sist endret av utidetfri; 7. januar 2009 kl. 23:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ginsengekstrakt
▼ ... over et år senere ... ▼
Er ikke så vanskelig å få kjøpt Yerba Mate. nå er det en norsk nettbutikk som selger det. www.yerbamate.no