Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2810
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 5mg Imovane for 30min siden og merker ingenting. Ikke trøtthet heller. Men hadde håpet å sett noen hallusinasjoner da. Er det best å ha det mørkt eller lyst da? Er 55kg.
Kanskje vente litt lengre en 30min? Når det har gått 90min, kan du evt ta en-to til.

5mg er jo en lav dose.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Kanskje vente litt lengre en 30min? Når det har gått 90min, kan du evt ta en-to til.

5mg er jo en lav dose.
Vis hele sitatet...
Nå har det gått 2timer og jeg føler meg trøtt, litt sløv og snublet når jeg går, men ser ingen hallusinasjoner enda
Kan jo enten øke med 2.5mg eller ta litt vodka.

Hvordan er vodka pluss Imovane da blir det hallusinasjoner av det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har det gått 2timer og jeg føler meg trøtt, litt sløv og snublet når jeg går, men ser ingen hallusinasjoner enda
Kan jo enten øke med 2.5mg eller ta litt vodka.

Hvordan er vodka pluss Imovane da blir det hallusinasjoner av det?
Vis hele sitatet...
Er det hallusinasjoner du er ute etter så holder ikke 5mg, du må nok opp på 15mg.

Jeg har tatt imovane mange ganger, men da 15-30mg. Opplevde haliser på 7.5mgX4.

Drit i vodka, fører til blackout.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri fått halliser av imovane som jeg kan huske, uansett hvor mye jeg har tatt. Ender bare opp med å vokne uten å huske en dritt av hva som skjedde kvelden før. Drikker du sprit samtidig blir du mye fortere full, så drikk forsiktig..
5mg er jo veldig lite, vanligvis får folk 7,5 mg for å sove. Når jeg tok Imovane første gang så tok jeg 2 stykker på 7,5mg, husker at jeg fikk litt halliser og godfølelse. Men vekt har vel også en del å si, jeg er 30 kilo tyngre enn deg. Du kan jo prøve å ta 2-3 stykker og se hva som skjer.
Men ikke ta for mange, for gjort å få blackout og finne på masse tull med for mye Imovane i systemet.
Sist endret av Lommeløkt; 14. januar 2022 kl. 22:30.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
5mg er jo veldig lite, vanligvis får folk 7,5 mg for å sove. Når jeg tok Imovane første gang så tok jeg 2 stykker på 7,5mg, husker at jeg fikk litt halliser og godfølelse. Men vekt har vel også en del å si, jeg er 30 kilo tyngre enn deg. Du kan jo prøve å ta 2-3 stykker og se hva som skjer.
Men ikke ta for mange, for gjort å få blackout og finne på masse tull med for mye Imovane i systemet.
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle litt om hallusinasjonene du fikk? Var det sånn veldig utydelig eller helt klart og varte det lenge?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye imovane er farlig og ta? Lurte moren min til å gi meg noe sovemedisin, så hun ga med to brett med imovane. Hadde aldri prøvd det før og visste heller ikke at man kunne ruse seg på det. Etter at jeg ikke følte noen ting av 5 mg tok jeg bare fler og fler. Jeg kjente meg rolig og hadde en liten ruseffekt men det var etter at jeg hadde tatt 30mg og etter det husker jeg ingenting. Har tre piller igjen som jeg skal ta ikveld. Er 15mg nok til å føle ruseffekt og hvis ikke kan man ta opp mot 100mg eller er det farlig? (Jeg er litt liten -og ung men har høy toleranse på alt jeg tar)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye imovane er farlig og ta? Lurte moren min til å gi meg noe sovemedisin, så hun ga med to brett med imovane. Hadde aldri prøvd det før og visste heller ikke at man kunne ruse seg på det. Etter at jeg ikke følte noen ting av 5 mg tok jeg bare fler og fler. Jeg kjente meg rolig og hadde en liten ruseffekt men det var etter at jeg hadde tatt 30mg og etter det husker jeg ingenting. Har tre piller igjen som jeg skal ta ikveld. Er 15mg nok til å føle ruseffekt og hvis ikke kan man ta opp mot 100mg eller er det farlig? (Jeg er litt liten -og ung men har høy toleranse på alt jeg tar)
Vis hele sitatet...
Benzodiazepiner og Z-hypnotika skal det mye til for å ta en overdose. Med mindre man blander med andre stoffer som alkohol, opiater, GHB, lyrica, neunortin.

100mg er ikke sunt, men du dør ikke. Tror du må opp i 1000 evt mer milligram for å dø, men som sagt, er irrelevant, umulig å si nøyaktig.

Her er en lignende tråd på om slike stoffer:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=330041
Sist endret av BenzoKnekk; 31. januar 2022 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane i små doser, en halv 7,5mg kan gi sterke hallusinasjoner i tiden rundt innsovning. Særlig etter en liten runde med speed kan de bli veldig troverdige. Men umulig å forvente seg noe, bare legge seg ned å slappe så slår det til en gang i blant. Imovane er et trist rusmiddel i seg selv etter min mening. Bedre å spare dem til kveldene det er umulig å få sove.
Anonym bruker
"Bekymret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det er høyt inviduelt. Personlig har jeg aldri opplevd hallusinasjoner selv på rundt 10 stk 7.5 mg.
Kan jeg ta Imovane med Paracetamol? Det står at det er “muscle relaxant med analgesic» �� Pilla er 450mg og inneholder 35mg orphenadrine citrate. Det er jo bare muskelavslappende, men kan det blanda med Imovane gi en sterkere ruseffekt eller blir man bare jævlig sløv?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har heller aldri opplevd halliser eller rus på imovane, men memes ble litt morsommere
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar ivertfall 2x 7,5mg, men noen trenger kanskje ikke så mye. Farlig å ta masse dvs tar du mellom 50-100mg kan det ikke gå så bra. God natt!
Man ser ikke ting desto mer man tar, da blir man bare impulsiv ape med dårlig hukommelse. I min erfaring gjelder det å være i riktig sinnstilstand og riktig tilfelle, gjerne i halvmørket et sted mellom våken og sovende.
Sist endret av Bothrops; 4. februar 2022 kl. 08:39.
Blitt fortalt at ting som Imovane og Sobril foråsaker rus og avhengighet. Fikk begge deler en lang periode men merket ingenting og begge var lett å slutte. 20mg Sobril tror jeg det var, husker ikke med imovane. Så sikkert veldig individuelt hvilke effekt det har på folk. Når jeg sier ingen rus mener jeg nada zip nothing.

Eneste legemiddelet jeg ble avhengig av og misbrukte selv var Altermol. Men selv det var bare en 3-4 dager med cravings før det avtok.