Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2032 835108
Sitat av arnekjell Vis innlegg
ingen som slår dem belagte v2 extasyene som var for mange år siden, dobble mitsubishi ene i den tiden var også bra, nå er det bare drit der ute
Vis hele sitatet...
nå hadde man rosa E=Mc2 som var ganske supre da og de var senest i sept/october 2011.. synd det ikke er mer av de så vidt jeg vet..
Sist endret av mr-martinss; 21. januar 2012 kl. 16:24.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
nå hadde man rosa E=Mc2 som var ganske supre da og de var senest i sept/october 2011.. synd det ikke er mer av de så vidt jeg vet..
Vis hele sitatet...
Syns de var litt oppskrytt for å være ærlig, finnes noen som er langt bedre for tiden
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Syns de var litt oppskrytt for å være ærlig, finnes noen som er langt bedre for tiden
Vis hele sitatet...
å hva da? merke ? ja men synes de ikke var så harde da det gjalt opptur og man ble i smud form
Hvite høytalere = 200mg Mdma
røde stjerner = 174mg mdma
batman = 170mg

+ mange fler.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Hvite høytalere = 200mg Mdma
røde stjerner = 174mg mdma
batman = 170mg

+ mange fler.
Vis hele sitatet...
såpass har hvite høytalere kommet til norge??
Stemmer. Såvidt jeg vet, har det kommet et stort antall med dem ja. men det kan for all del være en helt annen batch du snakker om.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Stemmer. Såvidt jeg vet, har det kommet et stort antall med dem ja. men det kan for all del være en helt annen batch du snakker om.
Vis hele sitatet...
antar at det er speakers ifra nederland men blir jo bare tipping.. men hvis de har 200mg så er det nok det.. small rocks..
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
er det noe bra da? har vært veldig dårlig her men nå bor jeg i indre østfold da så muligens ikke så rart..
Vis hele sitatet...
Var det, hehe... Men testet en grå type for 3 uker siden, å en mer brunaktig helga etter det. Den brune var helt klart best! Sikkert en smaksak, for på den gråe kom oppturen så sakte men sikkert, den brune kicka det skikkelig på når jeg begynte å ture, just how i like it
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rolex, dolce gabbana, Superman (de var gode, ketamin i de) Gule mercedes + en del andre. Alle piller jeg har prøvd er bare søppel i forhold til krysstaler. Xtc er ut. Pulver og krysstaler! Det er mdma! Også en joint på toppen! Paradis!... + Festival! Sinnsykt! 8D Stå og danse i 8 timer! Satan! hehe
Disse pillene flyr rundt overalt om dagen føler jeg!

Er det noen som har noen erfaringer med de?

Zva
Har ikke noen erfaringer, men på www.pillreports.com eller bluelight.ru finner du sikkert noen som har.
Det norske markedet henger sånn etter at pillreports ofte funker mot sin hensikt.

Forøvrig ville jeg vært forsiktig TS og prøvd meg fra med en halv først.

I følge kripos sine statistikker inneholdt 19%(!!!!!) av E'ene beslaglagt det riktige virkestoffet (MDMA), mens hele 69% inneholdt MCPP.

Med andre ord; 1 av 5 knips er knips, 7 av 10 er helseskadelig bunk.

Markedet i Norge er en tragedie for tiden.
Var top notch disse. Sofaknips vel å merke.
Sitat av ZVAMPEN Vis innlegg
Var top notch disse. Sofaknips vel å merke.
Vis hele sitatet...
Good,da tyder det på at det er reine piller uten speed og annet skvip.Noen formening om styrke?Sånn ca,innehold av mdma..
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Good,da tyder det på at det er reine piller uten speed og annet skvip.Noen formening om styrke?Sånn ca,innehold av mdma..
Vis hele sitatet...
Fint om op bidrar ja!
gitt opp knips for lenge siden, men får jeg en i hånda så tar nysgjerrigheten overhånd ja ) hehehehe
trenger ikke inneholde mdma for å få sofaknips da....

vurderer å gå til innkjøp av testing kit altså.... i Telemark har hvertfall alle knipsa jeg har prøvd siste 2 åra bare vert søppel.... har hendt vi har kommet over noen bra men da er de fra oslo traktene..

noen som har link til et billig men bra kit?
Her i byen er det noen sære knips på markedet,de er helt grå, ikke noen logo eller noe sånt men de funker kjempebra! Funker best som sofaknips, men første gangen jeg prøvde de, funket det som partyknips. Noen andre som har erfaring med denne typen knips?
Sist endret av kimmy9gga; 11. februar 2012 kl. 10:55.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Her i byen er det noen sære knips på markedet,de er helt grå, ikke noen logo eller noe sånt men de funker kjempebra! Funker best som sofaknips, men første gangen jeg prøvde de, funket det som partyknips. Noen andre som har erfaring med denne typen knips?
Vis hele sitatet...
ligner dem litt på de mørke Knottene, (de dropsene som heter knott) for en venninde hadde fått tak på to sånne for noen uker siden men hu sku spare dem til rett anledning....
Litt OT men jeg lurer bare: er folk som tar ecstasy helt vanlige folk? Kan man ikke se det på dem eller noe? Er det noen bivirkninger i det hele tatt?
Sitat av dolan_duck Vis innlegg
Litt OT men jeg lurer bare: er folk som tar ecstasy helt vanlige folk? Kan man ikke se det på dem eller noe? Er det noen bivirkninger i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Ja, helt vanlige folk.
Man kan se det på dem mens de er påvirket, store pupiller og hypre.

Les litt mer om ecstacy her.
Noen som har vært borti hvite piller med høytaler symbol, eller røde piller med et rart peace-tegn aktig symbol?
De er faktisk meget god sort! De er meget sterke når de først er tilstede, men varigheten er ikke veldig lang, jeg vil tippe at oppturen varer i 1,5 time. Da snakker vi at alle sanser i kroppen har det meget bra. Utenom den 1,5 timen så er man jo i form, men da med øynene åpne osv.
Spiste noen blå rolex for 7månder siden ca.. disse var CRAP!
Neppe de samme, da!
Man trenger ikke bli hyper.... Men er du glad å gira fra før så trykker xtc på de rette knappene og girer deg mere opp men MDMA handler først og fremst om at den gjør alle sansene dine mere behagelig. Man kan godt ta knips/xtc/mdma og ligge på sofaen og bare kose seg... Det m være et av de rusmidlene som er mest missforstått, alle tror folk løper rundt og er hypre og kjempe glade.
Sitat av dolan_duck Vis innlegg
Litt OT men jeg lurer bare: er folk som tar ecstasy helt vanlige folk? Kan man ikke se det på dem eller noe? Er det noen bivirkninger i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Jeg har dog bare tatt knips ved en håndfull anledninger, og jeg føler at jeg går under katogorien "helt vanlige folk". Er i jobb, går i jeans og kler meg ganske gjennomsnittlig.

De jeg har fortalt at jeg røyker cannabis til, sier de aldri hadde tippa at jeg var "den typen". Så vil nok si at de fleste er "helt vanlige folk". Men du møter nok sikkert på en del "utehoder" som de kalles. Noen kan være lettere å dømme ved første inntrykk enn andre.
http://www.erowid.org/psychoactives/...article2.shtml
http://www.ecstasydata.org/about_data_test_types.php
http://dancesafe.org/


dette er ingen butikker hvor det selges no tester, men informasjon om
hva og hvordan testene utføres..
ecstasydata.org kan du riktignok sende inn en prøve og få det labtestet..
tror det er flere slike steder også, google det...

håper du finner noe nyttig
Hei!

Har sett det er noen grønne E i omløp (Trondheim) og jeg lurer på om noen kanskje har vært borti disse før? Grønne med delestrek, ikke noe logo eller noe slikt. De er steinharde og tar lang tid før de kicker inn. Ca like stor som en knott!

Vet ikke om det er MDMA, eller MDA.. Men skulle gjerne visst!
Anyone?
Finner dem ikke der.
noen som har peil hva som var i de lyse brune knipsene med atom merket på? de var å få tak i i fjor vår/sommer, prøvde dem å fikk smålige halliser ;p
Sitat av speedjunkie87 Vis innlegg
noen som har peil hva som var i de lyse brune knipsene med atom merket på? de var å få tak i i fjor vår/sommer, prøvde dem å fikk smålige halliser ;p
Vis hele sitatet...
veldig ofte inneholder knips 2cb som gir halliser
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
veldig ofte inneholder knips 2cb som gir halliser
Vis hele sitatet...
Du kan fint få halliser av MDMA også.
Sitat av fetter Vis innlegg
Du kan fint få halliser av MDMA også.
Vis hele sitatet...
Second that!
Sjansen for et man får fatt på knips i norge i dag som er ren mdma er så sannsynlig liten at er det mdma rusen man er ute etter så glem hele knips greia spør du meg.

Hører noen sier de får halliser på ren mdma. Jeg har tatt MYE ren mdma i mitt liv å har til dagsdato alldrig fått det selv eller sett andre få det. Da både med små og store doser. Men derimot vet jeg at mange drømmer veldig om når de sovner.

Er det knips, du får halliser og du ikke vet hva de inneholdt så hadde hvertfall ikke jeg holdt en knapp på mdma.
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
Sjansen for et man får fatt på knips i norge i dag som er ren mdma er så sannsynlig liten at er det mdma rusen man er ute etter så glem hele knips greia spør du meg.

Hører noen sier de får halliser på ren mdma. Jeg har tatt MYE ren mdma i mitt liv å har til dagsdato alldrig fått det selv eller sett andre få det. Da både med små og store doser. Men derimot vet jeg at mange drømmer veldig om når de sovner.

Er det knips, du får halliser og du ikke vet hva de inneholdt så hadde hvertfall ikke jeg holdt en knapp på mdma.
Vis hele sitatet...
At du ikke har opplevd å få halliser er en ting. Jeg har opplevd det flere ganger på rene MDMA-krystaller, samt mange knips som er testet.
Du får holde knappen hvor du vil, men det er på ingen måte sikker gjetting.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
jeg får halliser på 4 av 5 turer på ren mdma/rene knips.

Noen erfaringer rundt orange q-dance pilla. lest mye bra om den på nett, men lurer på om dette er sofa knips eller danseknips? swim har bestilt en del, så swim er litt gira på å få prøvd de
jeg sa ikke at det ikke var mulig.... men jeg har selv alldrig opplevd det og heller alldrig sett eller opplevd noen andre har fått det av de jeg har vert med på tur sammen med, og det er ikke rent få....
men en ting man ikke kan nekte for og det er at 70-80% av knipsa du får i dag inneholder ikke spor av mdma en gang. og tester du en fra et parti trenger ikke det bety at resten av dem inneholder det samme.... å finne rene mdma knips i dag er jo nesten som å vinne i Lotto. derfor man kan tenke på andre vanlige stoffer som blir brukt i knips som kan forklare halliser av mulige varianter
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
å finne rene mdma knips i dag er jo nesten som å vinne i Lotto. derfor man kan tenke på andre vanlige stoffer som blir brukt i knips som kan forklare halliser av mulige varianter
Vis hele sitatet...
Nei, det blir unøyaktig og lite hensiktsmessig å anta at knips inneholder noe annet enn MDMA på grunnlag av hallusinasjoner, siden MDMA utvilsomt kan gi deg en slik effekt.

Skal du finne en måte å skille "rene" og "urene" knips må man finne et skille som ikke er direkte feil, på en måte.
Sist endret av fetter; 24. februar 2012 kl. 12:42.
Man må "finne" en EZtest, etter hva jeg har forstått. Eller være der under fremstillingsprossessen. Men det er vel heller usannsynlig.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
fetter: Jeg vil si at Rusketullas resonnement er godt. Der 2c-b begynner å virke på under 10mg må man gjerne ha over 60 mg for å få effekt på MDMA. Om fem tar hver sin ecstasy-tablett og en får halliser er det ingen grunn til å tro at det er 2c-b eller lignende i batchen. Da er det snarere snakk om en sensitivitet for MDMA, eller halliser, hos den personen. Om alle får halliser er det derimot god grunn til å anta at det ikke bare er MDMA i batchen. Samtidig skal det sies at alt i ecstasy-tabletter som gir deg halliser ikke er 2c-b.


Stuketryne: Du hadde ikke visst hva som ble laget selv om du var der under fremstillingsprosessen.
Sist endret av Mullah; 24. februar 2012 kl. 13:30.
Jeg holder meg til kun krystaller, og i det siste mye halliser på MDMA, mye kretskort og lignende i ansiktet til folk =p
Sitat av Mullah Vis innlegg
fetter: Jeg vil si at Rusketullas resonnement er godt. Der 2c-b begynner å virke på under 10mg må man gjerne ha over 60 mg for å få effekt på MDMA. Om fem tar hver sin ecstasy-tablett og en får halliser er det ingen grunn til å tro at det er 2c-b eller lignende i batchen. Da er det snarere snakk om en sensitivitet for MDMA, eller halliser, hos den personen. Om alle får halliser er det derimot god grunn til å anta at det ikke bare er MDMA i batchen. Samtidig skal det sies at alt i ecstasy-tabletter som gir deg halliser ikke er 2c-b.
Vis hele sitatet...


Takk! du fikk skrevet det litt bedre enn meg, men det var litt mine tanker...
Sist endret av Rusketulla; 25. februar 2012 kl. 20:58.
Spørs vel kansje litt hvor sterke hallusinasjoner det er snakk om.
Sitat av Mullah Vis innlegg
fetter: Jeg vil si at Rusketullas resonnement er godt. Der 2c-b begynner å virke på under 10mg må man gjerne ha over 60 mg for å få effekt på MDMA. Om fem tar hver sin ecstasy-tablett og en får halliser er det ingen grunn til å tro at det er 2c-b eller lignende i batchen. Da er det snarere snakk om en sensitivitet for MDMA, eller halliser, hos den personen. Om alle får halliser er det derimot god grunn til å anta at det ikke bare er MDMA i batchen. Samtidig skal det sies at alt i ecstasy-tabletter som gir deg halliser ikke er 2c-b.
Vis hele sitatet...
Joda, når du legger det frem sånn blir det i og for seg riktig, men det blir jo et mye mer spesifikt resonnement enn det Rusketulla la frem. Jeg tolket det som at man kunne utelukke MDMA dersom man fikk hallusinasjoner.

Ser ikke helt hvordan det er relevant hvilke mengder som er psykoaktive ift. de to stoffene. Man vet jo aldri hvor sterke tabletter man får, og selv om det er vanligst at hallusinasjoner forekommer i høye doser er det ikke unormalt å oppleve det i mindre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En kompis hadde et temmelig heftig nach noen helger tilbake, hvor han fant en tablett dagen derpå i sofaen. Den er veldig liten, men litt "søyleformet", med en kobraslange innprintet. Noen som har peil på hva dette kan være?
Han sa han var hypp på å ta den, bare for å teste, men jeg sa at det ikke var så særlig om dritten skulle innholde PMMA eller noe lignende...
Noen som har sett en sånn tablett før?
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://upload.offensivex.com/images/sam0244.jpg

Noen som har prøvd disse, og er de eventuelt trygge?
Sitat av Cunt Vis innlegg
En kompis hadde et temmelig heftig nach noen helger tilbake, hvor han fant en tablett dagen derpå i sofaen. Den er veldig liten, men litt "søyleformet", med en kobraslange innprintet. Noen som har peil på hva dette kan være?
Han sa han var hypp på å ta den, bare for å teste, men jeg sa at det ikke var så særlig om dritten skulle innholde PMMA eller noe lignende...
Noen som har sett en sånn tablett før?
Vis hele sitatet...
Om den er rosa eller gul og er 5-kantet så er det mest sannsynlig anabole steroider.
Flere rapporter på pillreports om disse pillene som omsettes som ecstasy av shady dealere..
Dette har forekommet i Oslo flere ganger også, men folk lukter som regel lunta når pillene ikke smaker en dritt og gir null effekter, forutenom placebo hos de mindre erfarne brukerne

Slenger ved et bilde av pilla jeg trur det kan være;

http://www.dezfoul.net/~olympia/Dianabol.jpg
negel, ligner veldig på den som jeg og en gjeng har hatt, de funka bra de og de er trygge
Sitat av trollunge Vis innlegg
negel, ligner veldig på den som jeg og en gjeng har hatt, de funka bra de og de er trygge
Vis hele sitatet...
Takk, takk, setter stor pris på det.