Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 878
Er skins virkelig blitt en viktig del av pc-bruken?
Leste nylig på itavisen at the player til divx 5.0 har støtte for skins, noe de også mente var nesten like viktig som å kunne bruke mobilen til å sende SMS.

Er dere enige?
Kan muligheten for skins i et program være en viktig faktor for at du vil bruke akkurat det programmet?

Jeg personlig synes det bare er tull med skins, det tar unødvendig med ressurser. Men selvfølgelig, det er jo enkelte plasser det er litt kult med skins...
Personlig bruker jeg aldri skins... Det er sikkert noen som synes det er fett at programmer støtter skins, men det kan vel neppe være en nødvendighet?
bruker også sjeldent skins,
men skins er veldig greit og ha,
men det må se bra ut/tøft ut/kult ut,
og sammtidig må det være funksjonelt og oversiktlig,
er f.eks mange bra skins til winamp som dessvere er til mer ugang enn nyte, pga at man mister oversikten fort..
RE:Xtrax
Er dere enige?
Kan muligheten for skins i et program være en viktig faktor for at du vil bruke akkurat det programmet?

Det er jo greit at det er støtte for skins, men hvorvidt det er nødvendig for at jeg skal velge programmet tviler jeg på.
Better than thou.
Winamp uten skins hadde vært kjedelig. Tror nok største grunnen til at jeg bruker Winamp fremfor noen annen spiller er alle de feite skinsene der ute, men selvsagt, spilleren er jo den beste, så..
Ja skins er en viktig del av min pc-bruk.
Hvordan ting ser ut har en del å si ja.

Litt offtopic men jeg la nettopp inn "3d animated wallpaper" og ja dette tar endel ressurser, men desktopen
[COLOR=darkred]svveeeever[/COLOR] avgårde.
Bruker bare skins på Winampen
skins på film-avspillere er helt bortkastet (for meg ihvertfall) spiller alltid av filmene maximert uansett...