Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 832
Har aldri fått til FireBurner, har den nyeste versjonen (2.1.7) med serial. Men når jeg test burner en bin/cue fil kommer dette opp:

Thread1: Executing (Cache enabled)
Recording device: PLEXTOR CD-R PX-W2410A
Firmware version: 1.03
Recording method: Session-at-once
Recording Speed: 24x
BURN Proof: Enabled

//----------------------------------------------------------------------
// Test burning - no data will be written to CD
//----------------------------------------------------------------------

Thread1: Setting Write Parameters
Thread1: Write parameters set
Thread1: Reading Disc Info
Thread1: Reading Next Track Info
Thread1: Start LBA is -150
Thread1: Sending Cue Sheet
Thread1: Error sending cue sheet
Thread1: Sense Error: HARDWARE_ERROR (SYNCHRONUS DATA TRANSFER ERROR) (0x04 0x1B 0x00)
Thread1: Error starting burn - Retrying...



Jeg kjører WinXP og har en Plextor 24x brenner med den nyeste firmware.

Skjønner ikke hvorfor denne feilen dukker opp. Fikk brent den samme bin filen med nero, men har lyst til å få FireBurner til fordi dette er et enklere program & supporter overburn mye enklere og sikkrere enn Nero
jeg har den samme brenneren. har ikke opplevd noe lignende.
fireburner funker bare det, men bruker nero som fulgte med i pakka mest.

kjører 2k though.
Er jo et sjokk at ting ikke funker med WinXP. Det er sikkert de standard skrullete ASPI driverene til WinXP som tuller. Jeg har aldri prøvd fireburner, men sjekk om det er noen valg om ASPI drivere i fireburner nonsteds.
Er nok ASPI driverene ja... før jeg oppdaterte ASPI driverene så var det eneste brennerprogrammet jeg kunne bruke Nero... De andre fikk jeg lignende errorer på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er fordi Nero sender med sine egne ASPI-drivere....
Trådstarter
Opprinnelig postet av LurveLeif
Det er fordi Nero sender med sine egne ASPI-drivere....
Vis hele sitatet...
ok, kan du hjelpe meg med problemet mitt? hva skjer hvis jeg overwriter Neros ASPI-drivere?
Better than thou.
Kan vel ta det her siden det passer ganske godt.

Jeg får ikke ASPI shaiten til å funke med CDRWin. Lasta ned ASPI driverene fra sidene til GoldenHawk, men det hjalp fint lite. Kjører Win2k Pro hvis det hjelper.
Opprinnelig postet av Camv


ok, kan du hjelpe meg med problemet mitt? hva skjer hvis jeg overwriter Neros ASPI-drivere?
Vis hele sitatet...
Prøv ASPI_ME.EXE, den finner man lett ved å lete litt på nettet. Neros ASPI-drivere funker kun med Nero, programmet bruker sine egne Det samme gjelder for deg, Carlo! Prøv ASPI_ME.EXE....