Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1101
Tidligere i uka sa Optware Co. Ltd at de har perfeksjonert teknologien om lagring i "3d" på platene. Holodrive som spilleren vil hete kan da lese plater på en terabyte(1000gb). Optware Co. Ltd lover samtidig en overføringshastighet på inntil 1 gigabit pr sekund. Men hvordan har de ikke sagt noe om.
Tror ikke før jeg for se det
Står mer på:
Dinside
&
Pc World Australia
Hørtes faen meg sykt ut, men i dataverden skjer ting fort.
Og jeg som synes det er mye med 60 gb... Hadde fått store problemer med å fylle en disk på 1000 gb (jeg ihvertfall)
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Trenger jo nesten bare en plate og leve på den i et par år. Til ny teknologi kommer
Opprinnelig postet av TipeX
Trenger jo nesten bare en plate og leve på den i et par år. Til ny teknologi kommer
Vis hele sitatet...
Gi meg 100mbit internett så skal jeg fylle 1000 gb rimelig kjapt
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av zeth


Gi meg 100mbit internett så skal jeg fylle 1000 gb rimelig kjapt
Vis hele sitatet...
Med ting du har bruk for?
Opprinnelig postet av Ond^Sofa

Med ting du har bruk for?
Vis hele sitatet...
- du har bruk for

..og jo mer kapasitet diskene får jo mer tragisk er det når de kræsjer så hardt at ikke en gang ibas klarer å recovre uten å måtte ta 50,000 blankpolerte riksdaler for jobben
Hvis de får til det, må jo det kunne gå ann å bruke det som hdd.
det er jo det som er planen da
Opprinnelig postet av sanders
det er jo det som er planen da
Vis hele sitatet...
Foreløpig er dette bare en brenner, og ikke en hdd
▼ ... over en uke senere ... ▼
Qee: hvis du kan fortelle meg hvor du skal få tak i en 160GB WD disk så blir jeg happy...WD lager nemlig ikke disker større en 120GB for øyeblikket...
Opprinnelig postet av veggiss
Qee: hvis du kan fortelle meg hvor du skal få tak i en 160GB WD disk så blir jeg happy...WD lager nemlig ikke disker større en 120GB for øyeblikket...
Vis hele sitatet...
han skrev sikkert feil, men man kan få tak i en Maxtor DiamondMax Plus D540X 160GB for litt under 3 lapper
Jeg har en Maxtor 160 gig
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Jeg driver å lager en animasjonsfilm i skolesammenheng nå. Og da har jeg 5 ukomprimerte avi filer. De til sammen er 319MB. Satt sammen og komprimert med DivX 5 blir det en fil på 2,16MB(!). Så DivX hjelper på diskplassen