Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1026
Hei,

Har et problem med at outlook 2013 ikke viser meldinger på korrekt måte. Outlook.com greier heller ikke å vise meldingen. Har samme problem på andre meldinger, men de fleste går greit. Er feilen i min ende, eller er det avsender som er problemet? Noen måte å fikse dette i Outlook 2013?

eksempel på epost:
http://pastebin.com/n59cJNXh
Er dette på mail du mottar av andre eller er dette epost du sender fra deg?

Hvis det er eposter du mottar så kan det være skrevet i plain text istedenfor html
Sitat av knutazz Vis innlegg
Hvis det er eposter du mottar så kan det være skrevet i plain text istedenfor html
Vis hele sitatet...
Tror faktisk det er omvendt. Han mottar eposter skrevet i html, men programmet han bruker viser de i tekstformat.

Fant det jeg tror er løsningen.

Trykk på FIL (blå oppe i venstre hjørne), velg Alternativer, Klareringssenter, Innstillinger for klareringssenter, E-postsikkerhet og så huk vekk haken på "Les som ren tekst".
Sist endret av lumbricus; 15. januar 2015 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av lumbricus Vis innlegg
Tror faktisk det er omvendt. Han mottar eposter skrevet i html, men programmet han bruker viser de i tekstformat.

Fant det jeg tror er løsningen.

Trykk på FIL (blå oppe i venstre hjørne), velg Alternativer, Klareringssenter, Innstillinger for klareringssenter, E-postsikkerhet og så huk vekk haken på "Les som ren tekst".
Vis hele sitatet...
Denne er ikke huket av i utgangspunktet, så er ikke noe med det. Dette er eposter jeg mottar, og har ikke fått noen indikasjon på at det er noe problem med eposter jeg sender ut. Bruker Outlook 2013 som visningprogram, som en del av Office Pro 2013 pakken, og har lisens. Det er ingen ventende oppdateringer, og det gjelder ikke all epost.

Siden det ikke var det at jeg leste alt i klartekst selv om det er HTML, hvordan kan jeg lese den dersom det er klartekst og OUlook prøver å lese den som HTML?
Hvis avsender sender mailer i ren tekst så vill du kun få opp dette i ren tekst

https://support.office.com/en-us/art...3-cf41f792fefa