Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 856
Tenkte jeg skulle kjøpe en gamingPC som jeg satte sammen på Komplett.no - Slik ble det:

Strømkabel PC m/Jord 2m
Nero 8 OEM Vista kompatibel
CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD
Støtsikker PC-eske
Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,
Cooler Master Centurion 534 Midi Tower S
ASUS P5Q PRO Turbo, P45, Socket-775
Intel® Core™2 Duo E7500 2,93GHz
Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19
USB2 multikortleser 3.5" sort for
Corsair TX 750W PSU
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB
Samsung SpinPoint F3 500GB
XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA
PC Uten OS, White Box PC
Garanti 3 år - Sende inn

PRISLAPP: 6.158,22 KR.

Noen som veit om det er verdt pengen og om PCen kjører dagens nye spill? Eller noen som har andre forslag?

Takk for alle svar.
Sitat av B.A. Vis innlegg
Tenkte jeg skulle kjøpe en gamingPC som jeg satte sammen på Komplett.no - Slik ble det:

Strømkabel PC m/Jord 2m
Nero 8 OEM Vista kompatibel
CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD
Støtsikker PC-eske
Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,
Cooler Master Centurion 534 Midi Tower S
ASUS P5Q PRO Turbo, P45, Socket-775
Intel® Core™2 Duo E7500 2,93GHz
Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19
USB2 multikortleser 3.5" sort for
Corsair TX 750W PSU
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB
Samsung SpinPoint F3 500GB
XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA
PC Uten OS, White Box PC
Garanti 3 år - Sende inn

PRISLAPP: 6.158,22 KR.

Noen som veit om det er verdt pengen og om PCen kjører dagens nye spill? Eller noen som har andre forslag?

Takk for alle svar.
Vis hele sitatet...
Kutt Nero og Cyberlink, om de ikke er gratis. Finnes mye bedre gratis programvare.
Hvorfor så hissig strømforsyning? Du trenger ikke mer enn 600W om du ikke ser for deg SLI i framtiden.
Bruk heller pengene på raskere RAM(PC6400, minimum) og CPU.
Ikke akkurat det kraftigste skjermkortet du har valgt heller. Nå kan jeg ikke se pris på det, men ganske sikker på at et HD4870 fra ATI gir mer for pengene! De koster jo bare 1000-lappen.
B.A.'s Avatar
Trådstarter
Sitat av hedningen Vis innlegg
Kutt Nero og Cyberlink, om de ikke er gratis. Finnes mye bedre gratis programvare.
Hvorfor så hissig strømforsyning? Du trenger ikke mer enn 600W om du ikke ser for deg SLI i framtiden.
Bruk heller pengene på raskere RAM(PC6400, minimum) og CPU.
Ikke akkurat det kraftigste skjermkortet du har valgt heller. Nå kan jeg ikke se pris på det, men ganske sikker på at et HD4870 fra ATI gir mer for pengene! De koster jo bare 1000-lappen.
Vis hele sitatet...
Nero og Cyberlink følger bare med. Grunnen til at jeg har den strømforsyninga er fordi jeg skal ha SLI som du sier.
Ville laget et AMD-oppsett da jeg tror du får mer for pengene i den prisklassen din valgte prosessor er i. Ville også ha kjøpt et ATI-skjermkort siden det vel (i samme prisklasse) drar rumpa av kortet du har valgt... Har lest tester, men gidder ikke finne linker akkurat nå. Google din GPU+review og se sammenlikninger.