Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 809
Etter at jeg installerte WinXP har jeg et stort problem i IE: Dersom popups eller jeg vil åpne en link i nytt vindu vises det bare en helt tomt vindu & siden loades ikke her. Dessuten omtrent alle hjemmesider kommer opp error, noe om debug shit

Noen som vet hva dette er for no tull?
Format c:

Enkelt å greit
Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Huk av på "Deaktiver feilsøking i script."

Har du Norton Internet Security mer reklamesperre, eller noen annen form for "pop-up killer" så fjern dette.

Reinstaller IE.

Kan ikke drøøømme om at format c: er den mest effektive utvei i dette tilfellet.
send det inn som bug report til ms hvis det går da
Bruk Opera da!

*slår seg i pannen med håndflaten*
Better than thou.
Litt lei av å høre, hver gang noen har et problem med IE, at man skal bytte til Opera, men når man har et problem med Opera er det garantert ikke Opera sin feil, og man skal hvertfall ikke tenke på å bytte til IE.
Opprinnelig postet av Carlo
Litt lei av å høre, hver gang noen har et problem med IE, at man skal bytte til Opera, men når man har et problem med Opera er det garantert ikke Opera sin feil, og man skal hvertfall ikke tenke på å bytte til IE.
Vis hele sitatet...
*lol* faktisk et fornuftig ord her.....
nå har det seg sånn at jeg bruker begge to, like mye, til nesten like ting, men jeg bruker de på vane. Opera bruker jeg til l33t-wars og nFF, mens IE bruker jeg til alt annet (PA, skitx.com, starts forumer.... generelll surfing)
men poenget er, selv om opera ser og føles ut som noe som er 100 ganger bedre enn IE (5.x), så er det et bedrag.

noen som har brukt opera6 inne på hotmail? klart å slette noen meldinger? i så fall si i fra, for så vidt jeg vet, 'teknisk umulig'.

nyere netscape utgaver klarer det, men jeg har kke hørt noen si noe om netscape på et halvår minst... enda de ga ut en ny utgave for... hum.. et halvår siden..

nei, bruk alle browserne, bruk gjerne 2 eller flere, for får du et problem i den ene men ikke den andre, er det dens ene problem, men får du i begge så er det som regel den enduseren som sitter og glor på skjermen sitt problem...........

nb, format c: er for pyser og idioyter som tror de kan noe. ekte nerder fikser uten formatkommandoen

meitemark
Trådstarter
hmmm.... jeg vil gjerne få til IE uten at jeg må formatere. Ingen av svarene har hjulpet hittill. Tydelig at dette ikke er et kjent problem, og det er rart det har oppstått i og med at det var sånn siden jeg installerte XP første gang...