Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2072
ja jeg vet dette er et dumt spørsmål, men det er et seriøst problem jeg har.. jeg aner ikke hvilken modell laptoppen min er.. og den skal selges på finn.

jeg vet det er en asus. men de fleste maskiner heter jo "Asus 123m,asljlkhsaksødkjfh" eller noe i den duren. og det er den siste biten som mangler...

kjennetegn er følgende. 6 gig ram, Nvidia 740m grafikk kort. i5 prosessor. touchskjerm. laget i aluminium. lyd fra sonicmaster. tastaturet har alle tallene på høyreside. (numpad? husker ikke navnet) og skjerm av jeg tror det er 15 eller 17 tommer... tynn og lett pc,

jeg har lett i alle infopanel og på alle mulige plasser (inkludert under pc'en) etter et hint om hva navnet er. men uansett hvor mye jeg leter og leser og googler så finner jeg ikke frem... kan noen hjelpe meg med dette?
Under maskinen finner du en lapp med strekkode på. Der pleier det å stå et S\N (serienummer) og diverse info om maskinen.

F.Eks som dette - http://www.notebookreview.com/assets/19855.jpg
Sjekk lappene på undersiden en gang til. På min står både modellnummer, serienummer og hele pakka på en og samme lapp.
Trådstarter
8 0
hmm... ja jeg fant navnet men syntes det hele er litt rart. pc'en sier under system info at den har 6 gig ram. og totalt har jeg cirka 190 + 250 gb lagring (ssd + hdd) mens på komplett har samme pc'en 8 gig ram og 750 gig lagring, er det da feil pc eller har jeg bare kjøpt en pc med alternativ hardware?`

https://www.komplett.no/product/775659

(takk for all forståelse og tålmodighet siden det er ganske tydelig at jeg er inkompetent)
Se heller om du finner serienummeret, tast den inn i ASUS sine sider, da de fleste laptoppene selges i forskjellige varianter. (med feks. annerledes lagring eller mengde RAM etc)