Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 696
Hei, folkens...

Kikker på laptop, tenker å kjøpe fra en canadisk nettside.
Ser at prisene er overraskende mye lavere derover, feks denne (G51VX-A1) asusen
G51VX-A1 Gaming Notebook, Black - Intel Core 2 Quad Q9000 2.0GHz, 15.6" Full HD 1920x1080, 4GB (2x2GB), 640GB (2x320GB) SATA, NVIDIA GTX 260M 1GB DDR3, SuperMulti DVD-writer, 802.11bgn, Gb LAN, HDMI, eSATA, Bluetooth, Windows Vista Home Premium w/ FREE Windows 7 Upgrade Offer*
Vis hele sitatet...
Engelsk keyboard er litt stress, men er det særlig pes å "omprogrammere" noen taster slik at ÆØÅ får sinn plass?

Har familie i canada, så jeg slipper mva. om den sendes som gave el. ?

Kikket tidligere på denne aceren fra netonnet.
Prisen blir ca lik på disse to, men asusen er da et langt bedre kjøp... Hva sier dere? Noen med lignende kjøpserfaring?
Du mister rettighetene etter norsk forbrukerkjøpslov hvis du gjør det på den måten. Du har to års begrenset garanti fra Asus, men jeg ville sjekket disse betingelsene veldig nøye. Erfaringsmessig bryter Aser-bærbare sammen litt etter litt, og da er det greit å ha et ordentlig lovverk å støtte seg til, ikke bare garanti.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Du mister rettighetene etter norsk forbrukerkjøpslov hvis du gjør det på den måten. Du har to års begrenset garanti fra Asus, men jeg ville sjekket disse betingelsene veldig nøye. Erfaringsmessig bryter Aser-bærbare sammen litt etter litt, og da er det greit å ha et ordentlig lovverk å støtte seg til, ikke bare garanti.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Men regner med de har relativt like forbrukerrettigheter i Canada som her. Om noe skulle skje kunne jeg i verste fall sendt den til en i familien, og fått han til å være "eier" av pcen.