Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4944
Hei..

Er det mulig / noe vits i å røyke Oxynorm (Hurtigvirkende) ?
Det er kapsler med pulver inni, ikke OxyContin (Depot) .

Isåfall, hva er rus/effekten sammenlignet med å svelge som vanlig, og hvordan skal jeg gjøre det for å ikke ødelegge effekt ?

Thanx for tips, Freaks
ingen personlig erfaring med dette men å røyke piller er generelt mindre effektivt og mer helseskadelig enn å innta de på andre måter.
Sitat av paragone Vis innlegg
ingen personlig erfaring med dette men å røyke piller er generelt mindre effektivt og mer helseskadelig enn å innta de på andre måter.
Vis hele sitatet...
Han sa ingen plasser at han skulle røyke piller. Kapsler og piller blir to forskjellige ting.

Fant denne tråden: https://www.drugs-forum.com/forum/sh...ad.php?t=23473
Etter min egen erfaring, så nei.
Men når jeg prøvde dette så var jeg så innspiste på oxycontin at nesten 400mg oxy ikke gjorde susen for meg i løpet av en dag....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mercen Vis innlegg
Hei..

Er det mulig / noe vits i å røyke Oxynorm (Hurtigvirkende) ?
Det er kapsler med pulver inni, ikke OxyContin (Depot) .

Isåfall, hva er rus/effekten sammenlignet med å svelge som vanlig, og hvordan skal jeg gjøre det for å ikke ødelegge effekt ?

Thanx for tips, Freaks
Vis hele sitatet...
det går
1.) ta pulveret ut av kapselen.
2.) legg pulveret på ett stykke aluminiumsfolie.
3.) ta lighter under aluminiumsfolie og varm opp. deretter ett sugerør eller rulla 100 lapp i munnen og inhalerer røyken.
4.) vent et par min. lean back, chill

forresten du kan røyke oxycontin på samme måten.
Sist endret av deucescracked; 27. september 2014 kl. 02:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan er dette iforhold til oralt/snort rusmessig? Regner med effekten er kraftigere, men mye kortere og med mye verre skadevirkninger..
Ser jo mange i usa som chaser oxycontin piller på alufoil, og de svetter som griser. Verdt et forsøk eller totalt bortkastet?

Noen erfaringer?
Sitat av monoxide Vis innlegg
Hvordan er dette iforhold til oralt/snort rusmessig? Regner med effekten er kraftigere, men mye kortere og med mye verre skadevirkninger..
Ser jo mange i usa som chaser oxycontin piller på alufoil, og de svetter som griser. Verdt et forsøk eller totalt bortkastet?

Noen erfaringer?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer også på dette. Sitter på en 20mg oxycontin. Snorter de vanligvis og får grei funk. Kan trykke de også, men holder bruken av nåla til en sjelden gang, og dessuten er 20mg litt for lite for å til å ty til nåla.
Har prøvd og røyke det selv, men med dårlig erfaring. Merket mer av oralt inntak. IV var best selvfølgelig, men vil ikke anbefale noen og skyte piller.
Skal sies at jeg hadde en god toleranse fra før.

Etter en del prøving fant jeg personlig ut at piller skal I munnen, da det er meningen
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Jeg lurer også på dette. Sitter på en 20mg oxycontin. Snorter de vanligvis og får grei funk. Kan trykke de også, men holder bruken av nåla til en sjelden gang, og dessuten er 20mg litt for lite for å til å ty til nåla.
Vis hele sitatet...
Ja det burde funke som en grei dose om du ikke har bygd opp veldig tolleranse for Oxycontin.
Ikke noe jeg oppfordrer til heller.

Men sug av skallet på pilla før du skyter den i såfall.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja det burde funke som en grei dose om du ikke har bygd opp veldig tolleranse for Oxycontin.
Ikke noe jeg oppfordrer til heller.

Men sug av skallet på pilla før du skyter den i såfall.
Vis hele sitatet...
Snortet bare pillen. Og ja, jeg suger alltid av det ytterste skallet, både på OxyContin og Dolcontin før det skytes.

Men har merket å skyte 20mg OxyContin ikke gir noe særlig bedre effekt enn å snorte den. Får fortere funk selvfølgelig, men kanskje den allerede har stor biotilgjengelighet ved snorting eller at mye blir sittende i filteret/bomullet (har merket at bomullet tetter seg lett ved OxyContin, men har bare skutt det 2 ganger).
Sist endret av Mexxy; 29. september 2014 kl. 13:41.
Har selv eksperimentert endel, men ikke røyket. Sug av skallet, knus og DROP! Ikke snort! Biotilgjengeligheten er lavere i nesa, og du får lenger og bedre funk oralt!
Enig med at jeg ikke merker noe bedre form av og skyte vs. snorte.
Men nr jeg var hekta på Oxycontin så gikk de altid i nesa, så sant jeg ikke var rundt folk jeg kunne snorte det rundt, familie osv, da endte det med at jeg spiste de, men syntes det tok så jævla lang tid før det funka oralt i forhold til og snorte, derfor gikk de somregel i nesa.
Hvor får du tak i oxynorm forresten? Hvis du får det fra legen din burde du be om en resept på 20mg injeksjonsvæske og skyte det i ræva. Da vil du kjenne på en bedre rus.