Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4512
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei, jeg tenkte jeg skulle fått kjøpt meg et rimelig bra vanngevær, for og tulle rundt med i sommer

Har sett endel på "Nerf Super soaker" men klarer ikke bestemme meg for hvilket jeg skal gå for.

Det må kunne skyte langt, ikke lage spesielt med lyd, og ha grei kapasitet.

Det skal heller ikke ha mer enn ett løp ettersom de geværne oftest ikke skyter like langt o.sv.

Takker for all hjelp
Vanngevær er da vel litt upraktisk, vurder å lag deg et brukbart lager med vannballonger og evt en form for kattapult/sprettert som du kan skyte ballongene avgårde med !
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Selger Nerf i den butikken jeg jobber i, dette merket anbefaler jeg!
Bigger is better sier jeg bare. Største nerf-modellene er de beste
Høytrykkspyler sier jeg bare
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Høytrykkspyler sier jeg bare
Vis hele sitatet...
Rekkevidde: 3-4 meter, utmerket valg (ironi)
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Rekkevidde: 3-4 meter, utmerket valg (ironi)
Vis hele sitatet...
Finnes munnstykker som er designet for lengde og ikke trykk på kloss hold.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Skikkelig aktuelt å drasse på en høytrykksspyler i en vannkrig. Da vil du alltid være avhengig av strøm, virker lite gjennomtenkt.
Ville vurdert å sjekke Smart Club . De har ofte store geværer til en billig penge, særlig nå i sommersesongen.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Skikkelig aktuelt å drasse på en høytrykksspyler i en vannkrig. Da vil du alltid være avhengig av strøm, virker lite gjennomtenkt.
Vis hele sitatet...
ha nå litt humor..
Jeg har et elektrisk vanngevær av merket Saturator, skyter skudd i form av stråler, og har et magasin som tas av og fylles med vann. Ekstremt morsomt til hundrelappen eller hva det nå koster. Link: her.
Fyll ett brannslokningsapparat med vann.
Gjorde det selv en gang. Resultatet ble at motstanderne gjømte seg bak søplekasser og det som fantes
Sitat av Huztle Vis innlegg
Jeg har et elektrisk vanngevær av merket Saturator, skyter skudd i form av stråler, og har et magasin som tas av og fylles med vann. Ekstremt morsomt til hundrelappen eller hva det nå koster. Link: her.
Vis hele sitatet...
Det står at den krever 4 stk aa-batterier, som holder i ett minutt med skyting (hvis avtrykker holdes inne hele tiden). Det er ganske lite... Bråker litt også står det.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det står at den krever 4 stk aa-batterier, som holder i ett minutt med skyting (hvis avtrykker holdes inne hele tiden). Det er ganske lite... Bråker litt også står det.
Vis hele sitatet...
Det står at magasinet holder til 1 minutts skyting. Batteriene varer nok lengre...
Ach >_< da tok jeg feil. Virker artig gevær men har mine tvil ^^ Står at den ikke tåler spesielt mye vann utenfra.
Fikk lyst på den AK'en der etter å loka litt rundt på sida :P
Sitat av FlipWare Vis innlegg
Fyll ett brannslokningsapparat med vann.
Gjorde det selv en gang. Resultatet ble at motstanderne gjømte seg bak søplekasser og det som fantes
Vis hele sitatet...
dude! Hvordan lager jeg det?
Sitat av tissemannX Vis innlegg
dude! Hvordan lager jeg det?
Vis hele sitatet...
Fyller det med vann og får noen dykkere/brannmenn til å sette på trykk til deg
Sitat av tissemannX Vis innlegg
dude! Hvordan lager jeg det?
Vis hele sitatet...
Du tar ut pulveret, fyller med vann og setter (som det er på mitt) kompressor og bilventilfyllesak på nippelen som ligger på motsatt side av det barometeret.
Så fyller du opp til grønt. Ikke overfyll, siden tanken kan eksplodere
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Kan jeg få seriøse svar?

Høytrykkspyler, brannslokker o.sv. er ikke seriøse.

Jeg sa også at jeg ikke ville ha et elektrisk siden de som oftest bråker o.sv.

Egobanken: Har sett den, de vanngeværene der har ikke fått serlig god kritikk andre plasser.

Så etter et vanngevær som gjør meg "overlegen" i sommer.

Har sett endel på Super Soaker CPS 2000 mk1, noen som vet om en plass man kan få tak i de billig?
Kan bruke 500 til 700 strekker meg kanskje litt lengre hvis det er verdt det.